عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

چگونه جواهرات خود را با لباس های تابستانی ست کنیم؟

خرید طلا و ست کردن آن با با لباس تابستانی مزیتش این است که شیک‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسید؛ البته برای این منظور باید حتما 4 اصل را مدنظر داشته باشید که ما در این مطلب این اصول را برایتان آموزش داده‌ایم.

۱- گردنبند درست و مناسب انتخاب کنید

اولین قدم برای ست کردن جواهرات با لباس در فصل تابستان، انتخاب مدل مناسب گردنبند است. باید اول از همه به یقه لباس خود توجه داشته باشید و بر اساس آن گردنبند را انتخاب کنید.

برای یقه هفت V یا یقه‌های قلبی بهترین انتخاب، گردنبند طلای کوتاه با یک آویز ظریف است. این نوع گردنبند باعث می‌شود تا لباس شما در قسمت بالاتنه شیک‌تر به نظر برسد؛ مخصوصا اگر با یک گوشواره ظریف هم آن را ست کنید که عالی می‌شود.

اگر یقه لباستان پوشیده است، پیشنهاد می‌کنیم اصلا گردنبند استفاده نکنید. بیشتر تمرکز خود را روی گوشواره یا دستبند طلا بگذارید.

برای یقه‌های گرد هم گردنبندهایی که زنجیر متوسط تا بلند استفاده کنید که آویزهای کشیده دارند.

بیشتر بدانید: دانشنامه طلا

2-یک تکه جواهر خاص با لباس‌هایتان ست کنید

برای ست کردن زیورآلات با لباس تابستانی می‌توانید سراغ یک قطعه طلای بزرگ بروید. البته این برای وقتی است که لباس شما تک رنگ است و فرم و شکل ساده‌ای دارد. مثلا با یک پیراهن نخی سفید، می‌توانید یک انگشتر از جنس پلاتین یا طلای سفید ست کنید که روی آن پر از نگین‌های ریز و سفید است. یا هر زیورآلات دیگری که خاص، بزرگ و البته شیک هستند را می‌توانید با لباس‌های تک رنگ ست کنید.

3- برای لباس‌های گلدار و چندرنگ، طلا و جواهر ساده انتخاب کنید

فصل تابستان بهترین فصل برای پوشیدن لباس‌های رنگی و گل‌دار است؛ از پیراهن‌های برگ انجیری گرفته تا گل‌های رنگی بزرگ روی پارچه‌های نخی و خنک. وقتی از این تیپ لباس‌ها استفاده می‌کنید حتما توجه باشید که برای شیک‌پوشی باید زیورآلات ظریف و ساده استفاده کنید. یک گردنبند زنجیری بسیار نازک و گوشواره حلقه‌ای کوچک خیلی خوب با لباس‌های گل‌دار ست می‌شود.

4.فقط یک تکه زیورآلات مخصوص فصل تابستان را استفاده کنید

زیور آلات فصل تابستان چیست؟ پابند.

پابند بیشتر در فصل تابستان مورداستفاده قرار می‌گیرد زیرا اغلب خانم‌ها شلوار یا دامن کوتاه در این فصل می‌پوشند و مچ پای آنها دیده می‌شود. پس چه چیزی بهتر از اینکه با یک پابند شیک این قسمت از پا را زیباتر نشان دهیم!

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید اینترنتی طلا اینجا کلیک کنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۴:۱۲ توسط:netware موضوع: نظرات (0)