عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

۵ فایده دندانپزشکی زیبایی که باید از آن ها مطلع شوید

چه انسان ریزبینی باشید و چه کسی که به جزئیات هیچ اهمیتی نمیدهد، در هر صورت زمانی که اولین بار با یک شخص روبرو میشوید یکی از صحنه هایی که با آن برخرود میکنید لبخند است. لبخندی که اجزای تشکیل دهنده آن دندان ها و لثه ها هستند. کسانی که طرح لبخند جذاب، گیرا و سفیدی دارند معمولا اعتماد بنفس بالایی دارند و در روابط اجتماعی نیز موفق تر ظاهر میشوند، اما کسانی که به هر دلیلی لبخند زیبایی ندارند به اندازه گروه اول موفق نیستند. برای گروه دوم که به دنبال لبخندی نو، سالم و زیبا هستند دندانپزشکی زیبایی بسیار کارساز است. با رو آوردن به هر یک از پروسه های دندانپزشکی زیبایی میتوانید به یک لبخند خوب دست یابید. در این مقاله با ۵ تا از فواید دندانپزشکی زیبایی آشنا در کنار لبخند زیبا آشنا خواهید شد.

بیشتر بدانید : دندانپزشکی کودکان

۵ تا از فواید دندانپزشکی زیبایی

۱. افزایش اعتماد به نفس

هرگز نباید قدرت یک لبخند زیبا و بی عیب و نقص را دست کم گرفت. افرادی که لبخندهای زیبایی دارند ، در کل جذاب به نظر می رسند. اگر حین خندیدن مدام جلوی دهان خودتان را میگیرید و یا اینکه حین خندیدن دوست ندارید کسی از شما عکس بگیرد، احتمالا با دندان ها و لثه خودتان مشکل دارید. اما زیاد نگران این موضوع نباشید.

۲. تجربه  کمترین میزان درد

اغلب مردم اینطور فکر میکنند که پروسه های دندانپزشکی دردناک هستند برای همین چندان تمایلی به مراجعه به دندانپزشک ندارند. در همین خصوص به دلیل همین ترس ممکن است خیلی از مردم از خیر فواید دندانپزشکی زیبایی بگذرند و با همان لبخند نه چندان پیرای خودشان سر کنند.

خبر خوب این است که بسیاری از این پروسه های دندانپزشکی زیبایی مانند باندینگ دندان، انواع روکش دندان( لمینت دندان ، ونیر دندان و..) ، بلیچینگ دندان و … بدون درد هستند. بنابراین میتوان نتیجه گرفت عدم تجربه درد یا کمترین احساس درد یکی از مهمترین فواید دندانپزشکی زیبایی دندان است

۳. بهبود سلامت دهان و دندان

یکی از مزایای دندانپزشکی زیبایی دندان بهبود سلامت دهان و دندان است. هنگامی که افراد تحت عمل زیبایی قرار می گیرند، بیشتر از گذشته در خصوص مراقبت از دندان های خود حساسیت به خرج میدهند. آن ها برای حفظ لبخند جدید خودشان به طور مرتب با یک خمیر دندان خوب مسواک میزنند، نخ دندان میکشند و توصیه های دندانپزشک ترمیم و زیبایی دندان را مو به مو عملی میکند.

۴. به دست آوردن لبخندی کاملا طبیعی

بیشتر افراد از انجام اقدامات زیبایی دندان خودداری می کنند زیرا آنها نگران این هستند که پس از درمان دندان هایشان غیرطبیعی به نظر برسد. اما وقتی اقدام به انجام هر کدام از پروسه های زیبایی دندان میکنید به یک لبخند زیبا و طبیعی دست پیدا خواهید کرد.

۵. مقرون به صرفه و سرمایه گذاری خوب

برخی افراد تمایل دارند که از دندانپزشکی زیبایی خودداری کنند زیرا معتقدند که هزینه مراحل دندانپزشکی زیبایی دندان بیشتر از سایر دندانپزشکی های دیگر است. با این وجود بیشتر روشهای زیبایی دندان مقرون به صرفه تر از آنچه فکرش را می کنید هستند.

منبع : www.orthodr.ir

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۴:۳۷ توسط:netware موضوع: نظرات (0)