عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

هزینه عمل اسلیو معده بدون بیمه چقدر است؟

به طور کلی در حوزه درمان هر زمان که صحبت از هزینه ها به میان میاید بیمه ها حرف اول را میزنند. بیمه ها برخی از پروسه ها را تحت پوشش قرار میدهند و برخی دیگر که صرفا جنبه زیبایی دارند را پوشش نمی دهند. عمل های لاغری عموما دلیل زیبایی ندارند و تنها به جهت درمان چاقی و بیماری های مرتبط با چاقی هستند. اما برخی بیمه ها سنگ جلوی پای بیمار میگذارند و به همین خاطر ممکن است بیمه شما هزینه عمل اسلیو شما را تقبل نکند. اگر بیمه ندارید این بخش مخصوص شما است.

هزینه ای که شما بدون پوشش بیمه به بیمارستان پرداخت میکنید حدود ۱۳ تا ۱۵ میلیون است که شامل موارد زیر میشود:

هزینه و دستمزد جراح

هزینه بیهوشی و دستمزد کادر بیهوشی

اتاق عمل

و ….

به جز هزینه عمل اسلیو در بیمارستان شما باید هزینه وسایل تخصصی عمل را نیز فراهم کنید که چیزی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان است. برای محاسبه هزینه نهایی اسلیو معده دو مبلغ بالا را که با هم جمع کنید چیزی بین ۲۳ تا ۲۶ میلیون تومان باید پرداخت کنید.

هزینه‌ ها ذکر شده بدون در نظر گرفتن پیچیدگی های عمل است

اگر شما از هر نظر کاندید خوبی برای عمل جراحی اسلیو معده باشید، پیش از عمل دستورالعمل های جراح لاغری را دنبال کرده باشید و حین عمل اتفاق خاصی رخ ندهد، عمل شما خیلی زود و با موفقیت به پایان میرسد و شما حدود ۲۴ تا ۴۸ ساعت از بیمارستان مرخص می شوید.

اگر شرایط بالا برایتان به خوبی پیش نرود و شما نیازمند این باشید که چند روز بیشتر در بیمارستان ماندگار شوید یا اینکه در بخش های CCU و ICU بستری شوید هزینه عمل اسلیو معده بیشتر خواهد شد. که البته در بیش از ۹۰ درصد بیماران بدون هیچ مشکل خاصی پس از ۲۴ ساعت یا کمی بیشتر از بیمارستان با سلامتی عمومی خوب مرخص میشوند و لازم نیست هزینه اسلیو معده بیشتری بپردازند.

بیشتر بدانید : ساسی بای پس چیست ؟


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۲:۱۰ توسط:netware موضوع: نظرات (0)