عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

انواع عمل های آستین معده:

عمل اسلیو معده کمی سازی بیکینی

عمل اسلیو معده بیکینی از نظر عمل اسلیو معده سنتی از این نظر متفاوت است که زخم های لاپاراسکوپی در قسمت تحتانی شکم در ناحیه بیکینی لاین قرار دارند و بنابراین زخم های آندوسکوپ کاملاً دیده نمی شوند زیرا زیر لباس زیری هستند.

بیشتر بدانید : عمل جراحی ساسی

کمی سازی اصلاح شده

نصب حلقه در اطراف معده است تا تضمین عدم گسترش مجدد معده را افزایش دهد، زیرا بعضی از بیماران رژیم مجاز را دنبال نمی کنند.

کمی سازی دقیق

گاسترکتومی با اسلیو میکرو یکی از موفق ترین روش های درمان چاقی است. عمل اسلیو معده با استفاده از لاپاراسکوپ انجام می شود و نیازی به جراحی سنتی نداریم، هدف استفاده از آندوسکوپ و ابزار دقیق در عمل اسلیو معده، انجام عمل اسلیو معده بدون اثری از زخم ها یا علائم شکمی و بدون درد بعد از عمل است.

عمل اسلیو معده دوتایی

در این عمل را به دو قسمت تقسیم میکنند. در این عمل با برداشتن 80٪ معده، از جمله بخش بزرگی از معده ، که محل ترشح هورمون گرلین مسئول احساس گرسنگی است) با پیوند بین معده و روده کوچک و ایجاد ارتباط دیگر بین روده کوچک باعث سیری سریع شدن فرد بیمار میشود.

آیا عمل اسلیو معده یک فرآیند گاسترکتومی اسلیو معده است ؟ آیا برش معده چاقی را از بین می برد؟ مزایا و هزینه عمل اسلیو معده چقدر است؟

بسیاری از مراکز زیبایی و جراحی لاغری امروزه در سراسر جهان در زمینه ارائه خدمات لاغری و انجام عملیات ویژه در این زمینه در بسیاری از موارد از جمله افرادی که از اضافه وزن رنج می برند و افرادی که نمیتوانند عادت ها و رژیم عذایی را تحمل کنند ، تخصص پیدا کرده اند .

یرای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با یک متخصص جراحی لاغری مشورت کنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۶:۲۸ توسط:netware موضوع: نظرات (0)