عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

مراقبت های بعد از کاشت مو bht

تقریبا یک هفته تا 10 روز طول می‌کشد تا پوسته ‌های کوچک روی فولیکول ‌های مویی که از قسمت های مختلف بدن جمع آوری شده اند، به ‌طور کامل از بین بروند و چند ماه طول می‌کشد تا ظاهری کاملا یکدست را مشاهده کنید.

اگر تصمیم داشتید در ناحیه‌ای که قبلا فولیکول ‌های مو جمع ‌آوری شده ‌است، عمل دومی انجام دهید، باید شش ماه صبر کنید تا نواحی مختلف به‌ طور کامل خودشان را ترمیم کنند. ویژگی‌های فولیکول ‌های موی کاشته ‌شده به‌ مرور شبیه به ویژگی ‌های مو هایی می‌ شود که قرار است دو سال بعد در آن ناحیه کاشته‌ شوند. به عبارتی دیگر، اگر فولیکول ‌های مویی که از ناحیه پشت سر گرفته‌ می‌شود به ناحیه ابروها پیوند زده شود، به ‌مرور زمان ویژگی رشد بیشتر را از خود نشان می‌ دهد. انتظار نمی‌رود که ویژگی ‌ها کاملا مشابه شود.

اگر در این روش کاشت مو، فولیکول‌ های مو از ناحیه پشت سر نیز جمع‌ آوری شود، بهتر است در نواحی بسیار مهم ناحیه ی پیوند استفاده شوند تا ظاهری طبیعی ایجاد گردد. برای مثال می‌توان به خطوط جلویی مو اشاره کرد. فولیکول ‌های موی قسمت‌ های دیگر بدن می‌توانند به‌عنوان منابعی حمایت‌کننده به ‌شمار روند، باعث افزایش پر پشتی مو شوند و در نهایت سبب رضایت کاربر در زمینه ی کاشت مو ‌شوند.

کلیه ی مراحل مراقبت های پس از کاشت همانند روش های دیگری است که ناحیه ی دونور ناحیه ی پشت سر بیمار میباشد با این تفاوت  که ناحیه ی دهنده بر روی بدن می باشد و ممکن است با توجه به آن که در کدام ناحیه از بدن باشد محدودیت هایی را شامل شود که پزشک متخصص کاشت مو و تیمشان پس از عمل کاشت با توجه به شرایط متفاوت هر فرد توصیه های خاصی دارند.

 

منبع : www.noskhe.com


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۶:۵۹ توسط:netware موضوع: نظرات (0)