عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

از چه نوع فولیکول هایی می توان در کاشت مو سر به روش bht استفاده کرد ؟

بخوانید پاسخ یک متخصص کاشت مو خوب به این سوال را :

1- فولیکول‌ های ناحیه ریش

موهایی که در ناحیه ریش می ‌رویند در مقایسه با دیگر قسمت ‌های بدن، شباهت بیشتری به فولیکول ‌های ناحیه پشت سر دارند. البته میزان رشد ریشه مو هایی که از ناحیه ریش گرفته می‌شود، در مقایسه با مو های ناحیه پشت سر تفاوت ‌هایی را نشان می‌دهد.

عمر موها حدود 4 تا 5 سال است و هر مو می‌ تواند 1 تا 1 و نیم سانتی‌ متر در ماه رشد کند. از طرفی دیگر، موهای ریش طول عمر مشابهی دارند ولی خیلی آهسته ‌تر رشد می‌ کنند. یکی از ویژگی‌ های ریشه موهایی که در ناحیه ریش رشد می‌کنند، تکی ‌بودن آن‌ هاست. به عبارت دیگر، در این ناحیه در هر ریشه فقط یک مو رشد می ‌کند که دقیقا مثل موهای ناحیه پشت سر است. موهای ناحیه ریش خیلی ضخیم هستند. اگر چه ضخامت یا قطر موی معمولی از 0.04 تا 0.06 میلی‌ متر است، قطر مو های ناحیه ریش می‌تواند به ‌طور میانگین حتی بیشتر از 0.08 تا 0.1 میلی ‌متر شود. البته این شرایط در هر فردی متفاوت است.

فولیکول‌ های مویی که از ناحیه ریش جمع‌ آوری می‌ شوند به ناحیه زیر چانه محدود هستند. به‌ دلیل این ‌که این ناحیه اصلاح می‌ شود، می‌تواند یکنواختی موها را از بین ببرد. به عبارتی دیگر، زمانی ‌که فولیکول ‌های مو از گونه ‌ها برداشته ‌شود، احتمال تشخیص آن خیلی کم  است. به همین دلیل، بهتر است فولیکول ‌های مو از نواحی زیر چانه که مشخص نیستند، برداشته‌ شوند.

2- فولیکول ‌های ناحیه سینه

فولیکول ‌هایی که از ناحیه سینه برداشته می‌ شوند شامل فولیکول ‌های تک مویی بوده که دقیقا مثل فولیکول ‌های موی ناحیه ریش هستند.

فولیکول ‌های مویی که از سینه برداشته می‌شوند، نسبت به ریشه موهای ناحیه ریش، رشد کمتری دارند.

از این فولیکول‌ ها انتظار می‌رود که بیشتر از 5 تا 6 سانتی ‌متر رشد نکنند.

این فولیکول ‌ها به‌ طور کلی بیشتر به‌ جای این ‌که صاف باشند، فر هستند.

فولیکول های ناحیه سینه، نازک ‌تر هستند.

3- فولیکول‌ های مو در دیگر قسمت‌ های بدن ( کمر و پا )

همه فولیکول ‌های مویی که از بدن گرفته می ‌شوند به‌ جای استفاده در نواحی مرزی، برای سفت ‌کردن ریشه ‌ها در نواحی مرکزی به کار می ‌روند. در فرآیند کاشت مو تلاش بر آن است که بدون آسیب به ناحیه پشت سر، تا جایی که می ‌توان تعداد بیشتری فولیکول‌ مو جمع‌ آوری کرد. در حین این عمل به‌ جای جمع ‌آوری مو از ناحیه سینه، بهتر است که ناحیه ریش انتخاب شود؛ چرا که می‌ توان فولیکول ‌های مویی بیشتری از آن برداشت.

منبع : www.noskhe.com


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۰۷:۳۶ توسط:netware موضوع: نظرات (0)