عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

جراحی لاغری چگونه بر زندگی روزمره تأثیر بگذارد؟

جراحی لاغری  یک راه حل سریع و آسان برای درمان چاقی و کاهش وزن سرع نیست. این تنها بخشی از یک برنامه درمانی پیچیده است که شامل تعهد مادام العمر به رژیم های غذایی سالم و ورزشی، مصرف مکمل ویتامین و مراقبت های پیگیری منظم است.

رژیم شما بعد از جراحی چاقی به شدت تغییر خواهد کرد. جراح لاغری  به شما دستورالعمل های خاصی در مورد رژیم غذایی و محدودیت های فعالیت شما می دهد. رژیم های غذایی چاقی معمولاً با مقادیر بسیار کمی مایعات شروع می شوند و سپس به تدریج به مقادیر کمی غذاهای نرم تبدیل می شوند. در حدود 10 تا 12 هفته پس از جراحی به مصرف غذاهای جامد روی خواهید آورد. جراحی چاقی همچنین می تواند تغییرات قابل توجه دیگری ایجاد کند که ممکن است زندگی روزمره شما را تحت تأثیر قرار دهد از جمله:

تغییر تصویر بدن.

تغییر در روابط اجتماعی، شغلی و خانوادگی. با کاهش وزن، احتمالاً انرژی و توانایی شما برای شرکت در فعالیتهای روزمره، ورزش ، فعالیتهای اجتماعی و کار افزایش می یابد.

در بعضی موارد ممکن است اسهال مزمن رخ دهد.

کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی و عوارض آن .

بهبود یافتن کیفیت زندگی .

بهبود یا حل بسیاری از بیماری ها و شرایط. میگرن، افسردگی، دیابت نوع 2، سندرم متابولیک، سندرم تخمدان پلی کیستیک، ترمبوز سیاهرگی، ریفلاکس معده ( مری )، فشار خون بالا، بی اختیاری ادرار استرس، نقرس و بالا رفتن کلسترول .

داروهایی که برای دیابت یا فشار خون بالا تجویز شده اند، با کاهش وزن کاهش یا قطع می شوند. مهم است که به طور مرتب به پزشک مراجعه کنید تا در صورت لزوم این داروها تنظیم شود

جراحی کاهش وزن (جراحی چاقی) یک روش تغییر دهنده زندگی برای افراد چاق است. این یک راه حل سریع نیست، اما نتایج آن می تواند برای شما چشمگیر باشد. در دراز مدت، افراد می توانند تا 60٪ از وزن اضافی بدن خود را از دست بدهند. موفقیت در جراحی های چاقی بسته به BMI اولیه ( شاخص توده بدنی )، نوع جراحی و میزان تلاش افراد در تغییر سبک زندگی بستگی دارد . به طور معمول، نتایج یک سال پس از جراحی به اوج خود می رسند. اما تغییرات بلافاصله پس از جراحی می تواند شدید باشد.

بیشتر بدانید :

عمل ساسی بای پس چیست ؟
عمل اسلیو معده چیست ؟


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۴:۱۷ توسط:netware موضوع: نظرات (0)