عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

طلا مناسب فصل پاییز

طلا مناسب فصل پاییز طلایی است که بر اساس عناصر اصلی این فصل همچون باد و باران ساخته و طراحی شده باشد؛ زیورآلاتی که طرحی از باران‌هایی پاییزی و بادهای خنک این سه‌ماهه‌ی جذاب در خود دارند.  اگر شما هم به دنبال خرید طلا با طرح های پائیزی هستید در ادامه این مقاله با گالری طلا جواهر کیش طلا همراه باشید.

طلا با طرح باد در گالری پرسته

در فصل پاییز ما همیشه شاهد بادهای سرد هستیم و همین امر سبب شده تا گالری کیش طلا ، طلا با طرح باد تولید و عرضه کند. تمامی این مصنوعات طلا از جنس طلای ۱۸ عیار هستند و جذابیتشان در دست‌ساز بودنشان است. تصور کنید در میان زرد و قرمزهای پاییز یک جفت گوشواره طلا باد به گوش کنید و در میان خش‌خش برگ‌های پاییزی قدم بزنید!

طلا با طرح باران در گالری پرسته

به دلیل لطافت رنگ‌ها و تفاوت آن‌ها و همچنین اهمیت فصل پاییز به عنوان مرحله‌ی گذار از تابستان گرم به زمستان سرد، پاییز همواره الهام‌بخش هنرمندان، شاعران، و ادیبان بوده‌است. طراحان گالری کیش طلا نیز از زیبایی این فصل استفاده و طلا با طرح باران طراحی و عرضه کرده‌اند.

شما می‌توانید گردنبند، گوشواره یا دستبند با طرح قطره‌های باران را از گالری کیش طلا خریداری کنید. این طلاها با نگین‌های گرد و زیبایی به شکل باران طراحی شده‌اند و در رنگ‌های سفید، آبی و بنفش عرضه شده‌اند.

در آخر هم اشاره کنیم که چون فصل پاییز فصل لبا‌س‌های گرم و پوشیده است، بهتر است از طلاهایی استفاده کنید که درشت‌تر هستند و روی لباس خود را نشان می‌دهند. یا مثلا از ترکیب طلا و مروارید یا طلا و چرم کمک بگیرید.

از دیگر عناصر مربوط با طلای مناسب برای فصل پاییز می‌توان به رنگ نگین اشاره کرد. ما در مطلب بعدی به طور ویژه رنگ‌های پاییزی و طلاهای موجود در فروشگاه گالری پرسته که بر اساس این رنگ‌ها هستند را معرفی خواهیم کرد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۲:۲۰ توسط:netware موضوع: نظرات (0)