عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

لزوم لمینت دندان های پائین

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامو لمینت دندان های پایین در این با کلینیک دندانپزشکی جنت آباد یعنی تاج دنتال همراه باشید.

افرادی که دوست دارند دندان های خود را لمینت کنند، نمی دانند آیا لازم است هر دو فک لمینت شود یا خیر. با توجه به اینکه برخی افراد وقتی می خندند، دندان های فک پائین آنها دیده می شود، بهتر است دندانهای پائین را نیز لمینت کنند. البته می توان با روش بلیچینگ آن دندان ها سفیدتر کرد تا با دندان های دیگر مطابقت داشته باشند.

برای اینکه بدانیم چه تعدادی از دندان ها در فک بالا و پایین نیاز به لمینت دارند، بهتر است جلوی آینه ایستاده و لبخند بزنید. این کار را از نیمرخ و زوایای مختلف نیز انجام دهید. بدین ترتیب می توان به تعداد دندان های مورد نیاز برای لمینت پی برد.

بیشتر بدانید : ایمپلنت دندان

لمینت دندان های جلوی فک پایین

گاهی اوقات لازم است دندان های جلوی فک پایین نیز لمینت شوند. برخی از افراد تصورشان این است که لمینت دندان هر دو فک بالا پائین لازم و ضروری است؛ اما چنین نیست. ممکن است هیچ نیازی به لمینت دندانهای پایین وجود نداشته باشد.

عوامل زیادی در تصمیم گیری در خصوص لمینت فک پایین دخیل است. لازم به ذکر است که رنگ لمینت با انتخاب فرد تعیین می شود و بستگی به رنگ پوست، جنسیت و چهره و طرح لبخند فرد دارد.

هزینه لمینت دندانهای پایین

هزینه درمان های زیبایی مثل لمینت از جمله فاکتورهایی است که بر تصمیم گیری افراد در اقدام به درمان تأثیرگدار است. امروزه انواع تکنیک های جدید زیبایی در دسترس است. لمینت یکی از تکنیک های پرکاربرد در حوزه زیبایی دندان محسوب شده و هزینه آن به نوع مواد مصرفی، محل انجام لمینت و تعداد لمینت های مورد نیاز بستگی دارد.

همانطور که بطور دقیق نمی توان تعرفه های دندانپزشکی را قیمت گذاری کرد، هزینه لمینت دندان نیز چنین است. نمی توان هزینه دقیقی برای آن بیان کرد. برای ارزیابی قیمت، دندانپزشک بعد از معاینه و بررسی دقیق دندان ها، هزینه را به بیمار اعلام می کند.

بیشتر بدانید : دانستنی های ارتودنسی دندان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۰:۲۵ توسط:netware موضوع: نظرات (0)