عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

مزایای کاشت ابرو چیست؟

کاشت و کاشت ابرو با اینکه یکی از ساده ترین فرآیند ها در زمینه زیبایی شناسی محسوب می شود اما نیازمند ظرافت و دقت فوق العاده ای می باشد و از مزایای قابل توجهی برخوردار است.

یکی از مهم ترین فواید کاشت ابرو انجام آن بدون فرآیند بیهوشی می باشد. این عمل تحت بی حسی موضعی و بدون هیچگونه احساس دردی برای افراد صورت می گیرد.

افرادی که دارای صورت نامتقارن به علت داشتن ابرو هایی نامناسب می باشند می توانند زیبایی ظاهری ابرو های خود را مجددا با انجام کاشت ابرو بدست آورند.

خوشبختانه همه افراد می توانند از مزایای کاشت و کاشت ابرو بهره مند شوند و با انجام آن ابرو هایی جذاب و منحصربفرد داشته باشند.

کاشت ابرو به دوران نقاهت خاصی نیاز ندارد و فرد می تواند بلافاصله به فعالیت های روزانه خود باز گردد.

چگالی و تراکم ابرو ها در این روش بیشتر می شود و افرادی که دارای ابرو های کم حجم می باشند می توانند با بهره مندی از فواید این فرآیند ابرو هایی پرپشت داشته باشند.

اعتماد بنفس افراد هنگامی که ابرو های زیبا و پرتراکم دارند خیلی بیشتر از زمانی است که ابرو هایی ناقص و معیوب دارند.

کاشت ابرو نتایجی دائمی دارد و مو های کاشته شده همانند مو های اولیه ابرو دارای رشد طبیعی می باشند بطوریکه نیاز است فرد هر چند مدت یکبار آن ها را کوتاه کند.

رشد ابرو ها در زاویه مناسب خودشان است چرا که در ابتدا به زاویه و جهت گیری رشد مو ها توجه می شود و طبق آن عملیات کاشت انجام می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با یک متخصص کاشت مو خوب مشورت کنید.

منبع:  www.noskhe.com

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۱:۳۹ توسط:netware موضوع: نظرات (0)