عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

سوکرالوز شیرین کننده مصنوعی

شرکت جهان شیمی بعنوان واردکننده افزودنی های مجاز صنایع غذایی و دارویی سوکرالوز شیرین کننده مصنوعی از کشور چین وارد میکند . جهت خرید و اطلاع از قیمت فروش سوکرالوز چینی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت با ما تماس حاصل فرمایید .

پودر سوکرالوز , شیرین کننده مصنوعی یک مشتق کلردار ساکارز است که ششصد مرتبه شیرینتر از خود ساکارز می باشد.

این ماده از حلالیت زیاد در آب و مقاومت در برابر حرارت زیاد برخوردار بوده از این جهت ماده شیرین کننده مناسبی برای به کارگیری در محصولات آردی پخته شده است.

دمای تحمل دمایی سوکرالوز تا حدود ۳۰۰ درجه سانتی گراد بمدت ۱ ساعت میباشد .

بعلت دز مصرف کم بعلت شیرینی ۶۰۰ برابر مصرف سوکرالوز در مقایسه با شکر بسیار بصرفه تر است .

این شیرین کننده در PH اسیدی نیز پایدار است و با سایر اجزاء در سیستمهای غذایی واکنشی انجام نمیدهد.

در حالی که بررسی های وسیع انجام شده این ماده را – در حد متعارف مصرف – بی خطر نشان می دهد، مصرف آن هنوز در امریکا مجاز اعلام نشده اما در کانادا در اقلام غذایی زیادی مورد استفاده قرار می گیرد .

سوکرالوز بعلت مشتق شدن از شکر بر خلاف آسپارتام و آس سولفام کا میتوان جزء شیرین کننده های غیر مصنوعی به حساب بیاید.

استفاده از سوکرالوز به علت نداشتن ته مزه تلخی بر خلاف آسپارتام و آسه سولفام در نوشیدنی ها و نوشابه ها مناسب تر است .

این ماده در داروسازی کاربرد زیادی دارد . پودر سوکرالوز بدون کالری می باشد جایگزین خوبی به عنوان شکر برای افراد مبتلا به دیابتی است و افراد دیابتی بدون هر نگرانی میتوانند از محصولات تولیدی با این ماده استفاده نمایند .

سوکرالوز در زمان خراب شدن بعلت نگهداری در شرایط بد و نامناسب و یا گذشت تاریخ مصرف بوی بد کلر پیدا میکند و دانه های سیاه رنگ بتدریج در آن پدیدار میشود .که این دانه های سیاه کم کم زیادتر میشود و بوی کلر بیشتر میگردد .

سوکرالوز برای کل خانواده، از جمله کودکان و زنان باردار یا مادر شیرده بنظر بی ضرر است. برای استفاده در غذاها و نوشیدنی ها در تقریبا ۸۰ کشور از جمله کانادا، استرالیا و آمریکا مجوز مصرف دارد .

سوکرالوز برای استفاده در ۱۵ دسته غذا و نوشیدنی توسط اداره غذا و داروی آمریکا (FDA) در آوریل ۱۹۹۸ و در سال  ۱۹۹۹ به عنوان یک شیرین کننده مصنوعی مورد تایید قرار گرفت.

تحقیقات نشان می دهد که هیچ تاثیری بر متابولیسم کربوهیدرات، کنترل کوتاه مدت یا بلند مدت قند خون و یا ترشح انسولین ندارد. پس از کشف آن، سوکرالوز تحت آزمایشات ایمنی گسترده قرار گرفت.

بیش از ۱۰۰ مطالعات ایمنی طی یک دوره ۲۰ ساله انجام شده است و هیچ نگرانی در مورد ایمنی یافت نشده است. این مطالعات شامل ارزیابی برای سرطان، آسیب ژنتیکی، تولید مثل و باروری، نقص مادرزادی، ایمونولوژی، سیستم عصبی مرکزی و ارزیابی متابولیک است.

اکثریت قریب به اتفاق سوکرالوز از طریق دستگاه گوارش بدون تغییر می گذرد. مقدار کوچک از آن جذب شده متابولیزه نمیشود، اما به سرعت در ادرار حذف می شود. این ماده در بدن تجمع نمی یابد .

بیشتر بدانید:

پودر کاکائو
بهبوده دهنده نان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۳:۵۱ توسط:netware موضوع: نظرات (0)