عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

پل دندان

بخشی از اعتماد به نفس افراد از زیبایی آن ها به وجود می‌آید. به همین علت است؛ زمانی که دندان ها ظاهر مناسبی ندارند و فرد اعتماد به نفس خود را از دست می دهد. در حقیقت از دست دادن دندان ها می تواند برای فرد ناراحت کننده باشد به همین دلیل فرد از حضور در اجتماع گریزان است. به هر حال نیازی به نگرانی درباره این شرایط نیست. امروزه با پیشرفت های تکنولوژی در زمینه های دندانپزشکی زیبایی می توان این ناهنجاری را از بین برد؛ که یکی از این روش ها، استفاده از بریج دندان است.

بریج دندان چیست؟

پل دندان یک نوع ترمیم دندان پزشکی ثابت و دائمی است؛ که از روکش برای تعویض دندان های از بین رفته و یا فرسوده در دهان استفاده می شود. برای نگه داشتن بریچ در دهان بر روی دندان ها می توان از دندان های طبیعی در دو طرف دندان از بین رفته یا ایمپلنت استفاده کرد؛ که چند دندان از در ناحیه مورد نظر از بین رفته باشد. به این ترتیب دندان های فضای خالی ایمپلنت دارای سطحی است؛ که می تواند با نگه داشتن بریچ در محل، از دندان های مصنوعی وسط بریج حمایت شود. در واقع دندان های مصنوعی یا غیر واقعی و دندانی که برای جایگذاری دندان های از بین رفته طراحی شده است.

بیشتر بخوانید : هزینه ایمپلنت

انواع مختلف بریچ های دندان

انواع مختلف برنج های دندان به شرح زیر می باشد.

بریج ها عادی یا سنتی

رایج ترین نوع از انواع برنج ها به روش های سنتی انجام می شود. در این نوع از بریج ها روکش دو طرف دندان از بین رفته و می‌تواند دندان های مصنوعی را پر کردند فاصله دندان ها از بین رفته در محل تثبیت کند.

بریج معلق

زمانی که فقط یک طرف دندان پوسیده شود و یا از بین رفته برود از بریچ معلق برای حل این ناهنجاری استفاده شود. به شکلی که بریج ها تنها در یک طرف دندان نصب می‌شود.

بریج پیوند مریلند

نام دیگر بریج پیوند مریلند، بریج پیوند رزین نیز شناخته می شود. در این حالت دندان های مصنوعی مجدد به دندان های طبیعی دو طرف بریج، وصل می شود.

هزینه بریج های دندان به چه صورت است؟

اصلی‌ترین هزینه بریج دندان، نوع و جنس بریج های استفاده شده است؛ که تفاوت بسیاری با یکدیگر دارد. در صورت استفاده از بریج های معمولی، هزینه ها به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند. هزینه‌های بریج ها دندان تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله موارد زیر است

تعداد روکش های استفاده شده در دندان

هزینه روکش دندان

استفاده از ابزار و لوازم مخصوص

متخصص دندانپزشکی

مکان کلینیک

احتمال دارد؛ که هزینه های به بریج ها توسط بیمه ها پوشش داده شود.

بیشتر بخوانبد: ارتودنسی تک دندان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۲:۲۲ توسط:netware موضوع: نظرات (0)