عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

کاشت مو با دستگاه اتوماتیک

دستگاه کاشت موی اتوماتیک در ایران وجود ندارد و در تبلیغات اگر این کلمات را می بینید دروغ محض است و بیشتر منظور همان روش FIT روتین می باشد که با دستگاه های پانچ برقی برداشت را انجام می دهد و تقریبا تمام کلینیک های کاشت مو انواعی از این میکروموتور پانچهای برقی را دارند و جهت برداشت FIT از آن استفاده می کنند . پس خیال شما را راحت کنم روشی به نام کاشت موی اتوماتیک در ایران وجود ندارد و این کلمات فقط برای فریب شما می باشد !

اما کاشت موی اتوماتیک چیست ؟

از چندین سال قبل محققین اروپایی و آمریکایی در صدد ساخت دستگاهی می باشند که برداشت و کاشت مو را به صورت اتوماتیک و با اسکنر کامپیوتری و فشار هوا و بدون دخالت دست انسان انجام دهد که نمونه های اولیه آن دستگاه SAFER بود و نمونه های جدیدتر و کاملتری نیز ساخته شده و در چند جای جهان استفاده می شود اما در ایران تا این لحظه خیر .

مهمترین مشکل این دستگاه ها عدم استریل شدن کامل آنها می باشد و به همین دلیل دستگاه SAFER مطرود و ممنوع شد و مهمترین مزیت این دستگاه ها افزایش سرعت برداشت و کاشت نسبت به کار نیروی انسانی می باشد .

در حال حاضر جند نمونه کاملتر این دستگاه اتوماتیک ساخته شده که به دلیل قیمت بالا و عدم صرفه اقتصادی وارد ایران نشده و در مورد اینکه آیا نتایج آن نسبت به کار نیروی انسانی بهتر یا بدتر است هنوز تردید وجود دارد

برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با یک متخصص کاشت مو خوب مشورت کنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۲۷:۲۱ توسط:netware موضوع: نظرات (0)