عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

سوکرالوز در ایران

شرکت جهان شیمی وارد کننده مواد افزودنی مجاز صنایع غذایی سوکرالوز در ایران از کشور چین را وارد مینماید جهت خرید و اطلاع از قیمت فروش سوکرالوز گرید خوراکی و غذایی چینی با ما تماس حاصل فرمایید .

سوکرالوز چیست ؟ سوکرالوز در ایران

سوکرالوز تنها ماده شیرین‌کننده‌ مشتق از شکر است . که در سال ۱۹۹۸ مورد تأیید سازمان غذا و دارو آمریکا قرار گرفت و جایگزین خوبی برای شکر است تنها شیرین کننده کم کالری مشتق از شکر است .

آن را به نحوی ایمن تر و متنوع تر از سایر شیرین کننده های مصنوعی مانند آسپارتام می کند و می تواند به جای شکر برای حذف یا کاهش کالری در محصولات متنوعی بکار رود .

سازمان های نظارتی و سازمان های تحقیقاتی علمی ایمنی سوکرالوز را تأیید کرده اند، هیچ اطلاعات هشدار دهنده ای در برچسب های محصولات شیرین شده با سوکرالوز لازم نمی باشد .

ساکرالوز هیچ کالری ندارد هنگامی که آن را برای خوردن غذاها یا نوشیدنی ها استفاده می شود، هیچ کالری تولید نمی کند. با این حال، محصولات ساخته شده با sucralose گاهی اوقات حاوی کالری از منابع دیگر، از جمله کربوهیدرات، پروتئین و چربی است.

شیرین کننده ای است که برای سال ها در غذا مصرف می شود. در محصولات آرایشی و مراقبت شخصی، در فرمول بندی محصولات دندانپزشکی، دهانشویه و رژ لب استفاده می شود.

اغلب در طیف گسترده ای از نوشیدنی های ، شیرین کننده های میز صبحانه ، سس سالاد ، غلات صبحانه و آدامسهای جویدنی از آن استفاده می شود.

با شیرین کننده های دیگر کم کالری مانند دکستروز و مالتو دکسترین استفاده می شود تا شیرینی آن کاهش یابد . سوکرالوز مصرفی در بدن انسان جذب نمی شود و دفع می شود.

حدود ۶۰۰ برابر شکر شیرین‌تر است و مزه سوکرالوز مشابه مزه شکر دارد و در آب خوب حل میگردد. و برخلاف شکر باعث پوسیدگی دندان‌ نمیشود.

پودر سوکرالوز فاقد کالری میباشد جایگزین شکر برای افراد دیابتی است و افراد دیابتی هم حتی میتوانند از محصولات تولیدی آن استفاده کنند.

این ماده تحمل دما پخت تا ۳۰۰ درجه دارد و پرطرفدارترین شیرین‌کننده‌ بشمار میرود .

سوکرالوز در ایران برای تولید کیک و کلوچه و شیرینی و بستنی و نیز صنایع تولید گز و سوهان استفاده دارد و در مقایسه قیمتی با شکر قیمت بسیار بصرفه تر است .

سوکرالوز در ایران در مقایسه با شکر بطور متوسط در کارگاه های کوچک تولیدی بین ۵ تا ۱۵ میلیون تومان در ماه و در کارخانه های بزرگ بین ۲۰ تا ۲۰ میلیون تومان صرفه اقتصادی بهمراه دارد.

استفاده از سوکرالوز دیابت را کنترل مینماید و برای افراد دارای دیابت و قند خون جایگزین مناسب برای قند و شکر است و این ماده در بدن انسان جذب نمیشود و کاملا” از بدن انسان دفع میگردد.

بی خطر بودن سوکرالوز برای افراد مبتلا به قند و مصرف دز کم و عدم داشتن کالری این ماده را جایگزینی خوبی برای شکر نموده است . سوکرالوز بر قند خون و مقاومت به انسولین تأثیری ندارد .

سوکرالوز بهترین انتخاب در میان شیرین کننده های جایگزین شکر است و براحتی میتوان در بسیاری از  دسر ها و خوراکی ها و نوشیدنی ها از آن استفاده نمود و در رژیم غذایی به منظور مصرف کمتر شکر قابل استفاده است .

بیشتر بخوانید :

بهبود دهنده نان
پودر کاکائو


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۴:۴۵ توسط:netware موضوع: نظرات (0)