عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

عوامل موثر در انتخاب بهترین متخصص‌ ترمیم و زیبایی دندان

انتخاب یک دندان‌پزشک زیبایی خوب برای رسیدن به نتیجه دلخواه ضروری است. دقت کنید که دندانپزشکی زیبایی یک عنوان تخصصی مستقل ندارد و هر دندانپزشکی بدون هیچ گونه مشکل قانونی می‌تواند خود را تحت عنوان دندان‌پزشک زیبایی معرفی کند، اگر چه نحوه انجام اعمال مربوط به دندانپزشکی زیبایی به تمام دندان‌پزشکان آموزش داده می‌شود؛ اما رسیدن به سطح بالای تخصص در این زمینه، نیازمند سال‌ها آموزش تئوری و عملی و مطالعات فراوان است. پس برای انتخاب بهترین متخصص‌ ترمیم و زیبایی دندان باید به عوامل زیادی توجه کنیم؛ در زیر عوامل مؤثر در انتخاب بهترین متخصص‌ترمیم و زیبایی دندان را بر می شمریم که عبارت‌اند از:

تحقیق کردن

در بین دوستان، آشنایان و اعضای خانواده‌تان هر کدام که درمان دندانپزشکی زیبایی خوبی دریافت کرده‌اند بخواهید تا مشخصات پزشک معالج خود را در اختیار شما بگذارند. در این صورت می‌توانید با کلینیک تخصصی دندانپزشکی تماس حاصل کنید یا با او ملاقات کنید. همچنین می‌توانید با دیگر اشخاصی که در حوزه دندانپزشکی فعالیت دارند بخواهید که بهترین دندان‌پزشک زیبایی را به شما معرفی کنند.

دیدن کارهای زیبایی دندان‌پزشک

اکثر دندان‌پزشکان زیبایی، از نمونه کارهای خود ( اصلاح طرح لبخند ، لمینت دندان و...) و نتایج حاصل از آن، آلبوم عکس یا بروشور تهیه می‌کنند که شما می‌توانید به صورت آنلاین در صفحه‌های الکترونیک شخصی یا در وب‌سایت کلینیک آن‌ها را مشاهده کنید یا به کلینیک مراجعه کرده و حضوری از آلبوم کارهای زیبایی دندانپزشک دیدن کنید.

تهیه کردن فهرست

حتما قبل از اولین ویزیت و اولین ملاقات با دندان‌پزشک زیبایی، یک لیست تهیه کنید و در آن اولویت‌های درمانی و زیبایی خود را در آن یادداشت کنید؛ در این صورت برای مطرح کردن خواسته‌هایتان با دندان‌پزشک زیبایی که می‌خواهید تعیین کنید، آماده خواهید بود.

بیشتر بخوانید: پرکردن دندان

کسب اطلاعات تخصصی دندان‌پزشک

صلاحیت مورد نیاز دندان‌پزشک، گواهی‌های آموزشی و تحصیلی دندان‌پزشک، گواهی کسب و حرفه و دیگر مدارک هویتی و تخصصی دندان‌پزشک مورد نظر را بررسی کنید و از درستی آن اطمینان حاصل کنید.

انتخاب دندان‌پزشک زیبایی

پس از اینکه موارد بالا را با دقت انجام دادید، سعی کنید دندانپزشکی را انتخاب کنید که تعداد قابل توجهی اعمال تخصصی دندانپزشکی زیبایی (غیر مجاز می باشدmetic Dentistry) انجام داده و کارهای او از کیفیت بالایی برخوردار باشد؛ برای این کار می‌توانید از مراجعین و بیماران کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید : ارتودنسی متحرک


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۱:۱۴ توسط:netware موضوع: نظرات (0)