عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

آشنایی با چند آویز شیک و پرطرفدار برای گردنبند طلا

آویز گردنبند

آویز گردنبند یک روش سرگرم‌کننده، جذاب و البته بسیار راحت برای تغییر سبک ظاهری شما به شمار می‌رود. در این مطلب از وبلاگ گالری طلا و جواهر کیش طلا  ، می‌خواهیم شما را با اطلاعات ضروری در مورد خرید طلا به عنوان آویزهای گردنی و علت استفاده از آنها آشنا کنیم.

آویز صلیب

صلیب یکی از محبوب‌ترین سبک‌های آویز گردنبند در جهان محسوب می‌شود و شما قطعا با خرید یک آویز صلیب جدید برای مجموعه خود در اشتباه نمی‌افتید. در حقیقت، بسیاری بر این باورند که مجموعه جواهرات و زیورآلات شما، تا زمانی که حداقل یک صلیب در آن ندرخشد، مجموعه کاملی نخواهد بود.

با این حال، گزینه‌ها برای آویز صلیب در اینجا متوقف نمی‌شوند. مسیرهای مختلف زیادی وجود دارد که می‌توانید برای یافتن آویز صلیب مناسب در پیش بگیرید. شما می‌توانید صلیبی بخرید که وسط آن شیشه رومی باشد یا یک صلیب نگین‌دار با کریستال‌های درخشان  روی آن یا حتی صلیبی که ترکیبی از طلا و نقره باشد.

آویز خمسه

اگر در کشورهای خاورمیانه مثل ایران زندگی می‌کنید یا مدام به دیگر کشورهای این منطقه سفر می‌کنید، متوجه خواهید شد که بخش قابل توجهی از آویزها در زیورآلات و جواهرات به شکل خمسه هستند. از آویز خمسه یا “دست خدا” به عنوان نماد خوشبختی و سلامتی برای کسانی که آن را می‌پوشند استفاده می‌شود.

مهم نیست که چه مارک یا سبکی از آویز خمسه را خریداری می‌کنید، همه آویزهای خمسه ظاهری شبیه به هم دارند. تفاوت انواع آویزهای خمسه تنها در موادی است که آویز با آن ساخته شده و سنگی که در بالای آنها برجسته شده است.

سنگی برای آویز خمسه ساخته می‌شود تا “چشم” آویز باشد و از فردی که آن را به گردن خود می‌آویزد در برابر چشم بد محافظت کند یا او را از هر موقعیت منفی دور نگه دارد.

آویز قطره اشک

اگر به دنبال یک آویز گردنبند ساده هستید که درخشش سنگ داخل آن را به نمایش بگذارید، آویزهای اشک انتخاب خوبی برای شما خواهند بود.

آویزهای قطره‌ای یا اشکی، همان طور که از نامشان آن پیداست، قالبی شبیه به اشک دارند که یک سنگ برجسته در مرکز آن به نمایش گذاشته شده است. سنگ داخل آویز روح و زیبایی کامل تمام قطعه آویز را متجلی می‌شود و این سنگ در واقع به منزله نقطه کانونی، چشم بسیاری از حاضران در جمع را به سمت خود جلب می‌کند.

شاید شما دلتان بخواهد تعدادی از این آویزهای اشکی را به مجموعه جواهرات و زیورآلات خود اضافه کنید زیرا آویز اشک آن قدر طراحی‌های مختلفی دارد که برای هر موقعیتی جور در می‌آیند. به عنوان مثال، آویز اشک کریستالی سواروفسکی به رنگ آبی به هر لباسی کمی چاشنی سحرآمیز زیبایی می‌افزاید.

بیشتر بدانیم :

راهنمای خرید حلقه طلا

راهنمای خرید زنجیر طلا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۴:۱۵ توسط:netware موضوع: نظرات (0)