عصر جديد عصر جديد .

عصر جديد

نكات قابل توجه پس از عمل پيوند ابرو

اعتنا به مراقبت هاي قبل و بعد از كاشت ابرو يك نكته بسيار ضروري و قابل اهميت است. معمولا بيماران قبل از انجام كاشت بايد بر روي مصرف برخي از دارو ها مانند آسپرين مديريت داشته باشند و به نكات قابل توصيه توسط يك متخصص كاشت مو خوب توجه نمايند.

بيماران بعد از انجام كاشت از آنجايي كه تحت بي حسي موضعي قرار مي گيرند به طور معمول تا هنگامي كه اثرات آن از بين برود در بيمارستان خواهند ايستاد و بعد مي توانند بدون نياز به كمك ديگري، محل را ترك كرده و به زندگي و فعاليت هاي روزانه خود بازگردند.

افراد بايد تمامي توصيه ها و تجويز هاي پزشك خود را جدي بگيرند و در صورت بروز يك وضعيت غيرمنتظره حتما بايد بلافاصله با پزشك خود تماس بگيرند.

بهتر است كه بعد از اتمام كاشت ابرو تا ۴۸ ساعت اول به ناحيه آب زده نشود. پس از آن جهت شستشوي صورت و ابرو ها بايد از لوسيون يا شستشو دهنده مناسبي كه پزشك تجويز مي كند استفاده نمود.

بهتر است در چند هفته اول بعد از كاشت ابرو تا حد امكان در معرض نور آفتاب قرار نگيريد و از فعاليت هايي كه منجر به تعريق صورت و ابرو ها مي شود خودداري كنيد.

چند روز بعد از كاشت ابروي شما شوك ريزش مو در ابرو ها اتفاق مي افتد اما پس از طي شدن فاز ريزش تمام مو ها مجددا شروع به رشد خواهند كرد.

كل فرآيند بهبودي و رشد مو هاي ابرو از ۶ تا ۹ ماه طول خواهد كشيد و طي اين مدت ممكن است با پوسته پوست شدن يا ايجاد لكه هاي قرمز همانند آكنه در زير ابرو ها مواجه شويد. در اينصورت نبايد ابرو هاي خود را زياد لمس كنيد و استفاده از برخي از دارو ها با نظر پزشك توصيه مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۰۴:۴۰ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

ضروريات ارتودنسي

در اين مقاله از دكتر خضري بهترين متخصص ارتودنسي در كرج و تهران ما مي‌خواهيم شما را با دلايلي كه باعث مي‌شوند انجام ارتودنسي روي دندان ها، هر چند دندان هايي كه ناهنجاري كمي دارند، ضروري باشد، يا همان ضروريات ارتودنسي، آشنا كنيم.

ارتودنسي دندان

ارتودنسي دندان ها، يك راه حل و پروسيجر دندانپزشكي براي ترميم و درمان دندان ها و فك هايي است كه در محل مناسبي قرار ندارند. براي انجام ارتودنسي روي دندان ها، دندانپزشك متخصص ارتودنسي بريس هايي را روي دندان هاي بيمار نصب مي‌كند. اين بريس ها به دندان هاي بيمار فشار ملايمي وارد مي‌كنند و اين فشار اندك و ملايم، مي‌تواند به آهستگي و به مرور زمان دندان هاي شما را آن قدر جا به جا كند تا در محل مناسبي قرار بگيرند.

روش هاي انجام ارتودنسي

ارتودنتيست، ارتودنسي روي دندان ها را به دو روش كلي ارتودنسي ثابت و متحرك انجام مي‌دهد. منظور از ارتودنسي ثابت، در واقع انواع ارتودنسي است كه به كمك بريس هاي ثابتي كه به دندان هاي بيمار چسبانده مي‌شوند و قابليت جا به جايي ندارند، انجام مي‌شود. مثال هايي از ارتودنسي ثابت عبارتند از: ارتودنسي با براكت هاي فلزي، ارتودنسي با براكت هاي سراميكي، ارتودنسي لينگوال يا پشت دنداني. منظور از ارتودنسي متحرك، انجام ارتودنسي روي دندان ها با كمك بريس هايي است كه متحرك هستند و بيمار مي‌تواند آن ها را به طور موقتي از دهان خود خارج كند. براي مثال بريس هاي اينويزيلاين يا نامرئي نمونه اي از ارتودنسي، با استفاده از بريس هاي متحرك است.

ضروريات ارتودنسي

شما با بعضي از فوايد ارتودنسي دندان ها و برخي دلايل انجام ارتودنسي، مثل بهبود ظاهر دندان ها، آشنايي داريد؛ اما شايد فكر كنيد كه مشكلات دنداني شما آن قدر شديد نيستند كه به چشم بيايند و به همين دليل بخواهيد از انجام ارتودنسي منصرف شويد. دلايل بزرگتري وجود دارند كه مي توانند باعث شوند كه انجام ارتودنسي روي دندان ها، ضرورت پيدا كند. بعضي از ضروريات ارتودنسي عبارتند از:

بهبود شكل ظاهري

ارتقاي سطح بهداشت و سلامت دهان دندان ها

جلوگيري از بروز مشكلات و ناهنجاري هاي ثانويه

بهبود تكلم

جلوگيري از بيماري ها و مشكلات گوارشي

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۰:۰۶ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

ارزيابي روانشناختي قبل از عمل لاغري و دليل اهميت آن( بخش اول )

انتخاب جراحي چاقي براي كاهش وزن مي تواند يك راه حل مؤثر براي بيماران چاق باشد. عمل جراحي براي كاهش وزن آخرين راه حل براي كساني است كه تقريباً همه چيز را براي كاهش وزن و لاغري امتحان كرده اند اما هنوز موفق به لاغري نشده اند. بعد از ارزيابي اوليه توسط جراح لاغري، ارزيابي روانشناختي قبل از عمل لاغري يكي از مراحل آمادگي جهت لاغري به روش جراحي است. در اين مقاله به طو كامل درباره اين ارزيابي و لزوم يا اهميت آن مطالبي خواهيد خواند.

۱.  چرا انجام ارزيابي روانشناختي قبل از عمل لاغري به افراد توصيه مي شود؟

يك ارزيابي روانشناختي اطلاعات حياتي در مورد سلامت روان بيمار را براي متخصص جراحي لاغري و خود بيمار فراهم مي كند. اين اطلاعات به جراح و كادر جراحي كمك مي كند كه بهترين تصميمات را براي عمل لاغري افراد بگيرد و از ميان انواع روش جراحي زير بهترين روش را انتخاب كنند:

عمل اسليو معده
عمل باي پس معده
عمل باي پس روده
پليسه معده
ساسي باس پس معده
و …

اين ارزيابي ها همچنين به بيمار كمك مي كند تا بعداً بعد از عمل، خود را با تغييرات ايجاد شده شامل تغيير سبك زندگي و رژيم غذايي بعد از عمل لاغري آماده كند.

۲. در جلسه ارزيابي روانشناختي قبل از عمل لاغري چه مي گذرد؟

بخش اول آزمايش شامل جمع آوري اطلاعات شخصي بيمار مانند مشخصات فردي و خانوادگي آنها است. همچنين ممكن است بيماران با محوريت يافتن نقاط قوت و ضعف خود، يكسري تست هاي خاص را انجام دهند.

هنگامي كه روانشناسان تمام اطلاعات مورد نياز خود را بدست آورند يك جلسه ويزيت باليني رو در رو را تدارك ميبينند. در طول اين جلسه، روانشناس سؤالاتي از قبيل دلايل بيمار براي انجام عمل جراحي چاقي، اهداف كاهش وزن، سابقه رژيم غذايي و رفتارهاي غذايي را مطرح خواهد كرد. اين متخصص همچنين سعي خواهد كرد تا نگراني هاي هر بيمار در مورد روش جراحي خود (اسليو معده، باي پس معده و …) را كاهش داده و اطلاعاتي در مورد تغييرات شيوه زندگي بعد از جراحي، پشتيباني اجتماعي و راه هاي مقابله با مسائل روانشناختي ارائه دهد.

۳. آيا ممكن است من در ارزيابي روانشناختي قبل از عمل لاغري مردود شوم؟

درك اين موضوع براي بيماران مهم است كه انگيزه ارزيابي روانشناختي قبل از عمل لاغري اشاره به موضوعات روانشناختي ندارد كه ممكن است منجر به مشكلات مربوط به چاقي بيمار شود. به همين جهت، روانشناس نمي تواند بيمار را از انجام عمل جراحي لاغري محروم كند. ارزيابي روانشناختي قبل از عمل لاغري بر روي كمك به بيماران براي آماده سازي ذهني براي عمل جراحي تمركز دارد. و آنها را قادر مي سازد تا با اتخاذ تصميمات درست و رعايت سبك زندگي سالم از موانع رواني پيش روي جلوگيري كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۳:۳۲ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

واير شمع خودرو

واير شمع خودرو از سري سيم و كابل هاي انتقال برق به سر شمع هاي خودرو مي‌‌باشد كه باعث ايجاد جرقه و احتراق در موتور مي شود و در صورتيكه كه يكي از آنها خرابي و عدم كاركرد داشته باشد باعث بد كار كردن و سوختن بنزين خواهد شد كه در ادامه اين مقاله از استار پارتس نمايندگي فروش قطعات هيونداي و كيا  به نكاتي پيرامون آن خواهيم پرداخت.

وظيفه شمع و واير شمع خودرو

شمع خودرو قطعه ي كوچكي است كه داخل سيلندر خودرو قرار مي گيرد. ولتاژ از يك جهت به شمع وارد شده و از طرف ديگر شمع وظيفه دارد كه اين ولتاژ را به جرقه تبديل كند تا مخلوط هوا و بنزيني كه در سيلندر وجود دارد از طريق اين جرقه منفجر شده و به اين ترتيب انرژي مايحتاج موتور تأمين شود.

واير شمع در واقع وظيفه انتقال ولتاژ فشار قوي كويل يا دلكو را به سر شمع ها به عهده دارند. گرچه در خودروهاي انژكتوري جديد واير شمع حذف شده‎اند ولي در خودروهايي كه بكار رفته به علت اهميت انتقال ولتاژ فشار قوي به سر شمع و جلوگيري از افت ولتاژ از وايرهاي شمع با كيفيت و با جنس مطلوب نوع ابريشمي استفاده مي كنند.

بيشتر بدانيم : راهنماي خريد ترموستات هيونداي

انواع واير شمع         

واير شمع مورد استفاده براي انواع خودروها به سه نوع زير تقسيم ميشوند:

۱. واير شمع سيمي

۲. واير شمع ابريشمي

۳. واير شمع تركيبي

طول عمر واير شمع

عمر واير شمع بسته به نوع كارخانه توليدي و نوع خودرو بر حسب كيلومتر كاركرد تعيين ميشود به عنوان مثال روي پاكت برخي از وايرهاي شمع ثبت شده عمر مفيد ۵۰ هزار كيلومتر و احتمالا براي جنس هاي گوناگون عمر آن ها كمتر يا بيشتر باشد. اصولا دو نكته در طراحي و ساخت و طول عمر واير شمع تأثيرگذار است:

۱ – حرارتي كه از موتور به واير شمع وارد مي شود.

۲ – ميزان ولتاژ برقي كه از واير شمع عبور مي كند.

جنس واير شمع

واير شمع خودرو معمولاً از جنسي مقاوم و با دوام ساخته مي شوند. زيرا قطعه متحركي نيستند بنابراين خورده نمي شوند و در حالتي كه در نگهداري و بازديد از آن ها توجه كافي را داشته باشيد كم تر دردسر ساز مي شوند. ولي در صورتيكه موتور خودرو خوب كار نكرد يا روشن نشد و شك كرديد امكان دارد مشكل از واير شمع خودروي شما است بررسي آن كار ساده اي است.

بيشتر بدانيم : راهنماي خريد لوازم يدكي كيا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۷:۵۳ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

سوربيتول مايع هندي و فرانسوي

شركت جهان شيمي واردكننده مواد شيميايي و افزودني صنايع غذايي , سوربيتول مايع هندي و مارك روكت فرانسوي را با بهترين قيمت و بالاترين كيفيت عرضه مينمايد .

جهت خريد سوربيتول مايع ۷۰ % بشكه اي و استعلام قيمت فروش سوربيتول مايع هند و مارك روكت فرانسه با تماس بگيريد .

سوربيتول چيست ؟

يك الكل پلي هيدريك مي باشد و در طبيعت بطور گسترده اي توزيع شده است. غني ترين منبع آن دانه هاي سماق كوهي است .

در شكل تجاري به فرم كريستال و شربت مي باشد كه فرم كريستالي آن براي ساختن شكلات ها استفاده مي شود.

اين ماده يك الكل جاذب رطوبت است و درجه شيريني آن تقريباً نصف درجه شيريني ساكارز مي باشد. اين ماده به عنوان يك شيرين كننده براي غذاهاي افرادي كه به ديابت مبتلا هستند و غذاهاي كنسرو شده و همچنين بعنوام يك نرم كننده و ماده اي كه رطوبت را به خود جذب مي كند در كنسور استفاده مي شود.

به وسيله احياء الكتروشيميايي تهيه شده، اما توده سوربيتول بوسيله هيدروژناسيون كاتاليتيكي گلوكز ساخته مي شود.

اين ماده در بدن مصرف شده به صورت نود و هشت درصد در غذا هضم شده و بيست و يك درصد باقي مانده دفع مي گردد. اين ماده سمي نمي باشد و در غذاهاي افراد ديابتي ماده متشكل شده گليكوژن و بنابراين گلوكز است.

در محصولات دارويي و آرايشي و بهداشتي نيز مانند درست كردن خمير دندان استفاده مي شود.

اين ماده را نيز ممكن است بجاي گليسيرين در فرآورده هاي بيولوژيك جهت محافظت آنها بكار برد. به آساني و بدون تجزيه شدن در شربت ها ، الكل و الكل هاي چند هيدركسيله حل مي شود و به سهولت ساكارز تخمير نميگردد و معمولا از آن به جاي ساكارز همراه با ساخارين و سيكلاماتها در نوشابه هاي عاري از قند براي جلوگيري از چاقي و با آنتي هيستامينها ، باربيتوريكها و آلكالوئيد ها براي بهتر كردن طعم آنها بكار مي برند.

در مقايسه با گلوكز ، سوربيتول به آهستگي توسط نفوذ از روده جذب مي شود و سوربيتول در كبد به سرعت متابوليزه مي شود.

همچنين يك ماده ضد پوسيدگي يا ضد كرم خوردگي مي باشد.

خواص شيميايي سوربيتول :

اين ماده در حال حاضر در مقياس صنعتي توسط هيدروژناسيون دكستروز توليد مي شود.

توليد صنعتي سوربيتول براساس هيدروژناسيون گلوكز در فشارkpa 4040 تا kpa 5040 و در دماي C 140ْ تا C 150ْ در خصوص كاتاليزو نيكل بوده و سپس مراحل تصفيه شامل كروماتوگرافي تبادل كننده يوني را طي مي كند . سوربيتول همچنين مي تواند توسط ميكروار گانيسم ها توليد شود.

سوربيتول پودر شده بخاطر ايجاد حرارت منفي در محلول به مقدار -۱۱۰ Kj/gr سرما ايجاد مي كند . يك گرم سوربيتول حدوداً در ۰/۴۵ml آب حل شده و در الكل ، متانل و اسيد استيك تقريباً حل مي شد D-sorbitol به طور عمده از فروكتوز توسط سلولهاي Zymomonas mobilis نفوذ پذير شده تهيه شده و سپس توسط سلولهاي گلوكونو باكترساب اكسيدان به L-sorbose برگردانده مي شود .

بيشتر بدانيم :

كربنات پتاسيم چيست ؟

سيترات سديم چيست ؟

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۲:۱۵ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

آشنايي با چند آويز شيك و پرطرفدار براي گردنبند طلا

آويز گردنبند

آويز گردنبند يك روش سرگرم‌كننده، جذاب و البته بسيار راحت براي تغيير سبك ظاهري شما به شمار مي‌رود. در اين مطلب از وبلاگ گالري طلا و جواهر كيش طلا  ، مي‌خواهيم شما را با اطلاعات ضروري در مورد خريد طلا به عنوان آويزهاي گردني و علت استفاده از آنها آشنا كنيم.

آويز صليب

صليب يكي از محبوب‌ترين سبك‌هاي آويز گردنبند در جهان محسوب مي‌شود و شما قطعا با خريد يك آويز صليب جديد براي مجموعه خود در اشتباه نمي‌افتيد. در حقيقت، بسياري بر اين باورند كه مجموعه جواهرات و زيورآلات شما، تا زماني كه حداقل يك صليب در آن ندرخشد، مجموعه كاملي نخواهد بود.

با اين حال، گزينه‌ها براي آويز صليب در اينجا متوقف نمي‌شوند. مسيرهاي مختلف زيادي وجود دارد كه مي‌توانيد براي يافتن آويز صليب مناسب در پيش بگيريد. شما مي‌توانيد صليبي بخريد كه وسط آن شيشه رومي باشد يا يك صليب نگين‌دار با كريستال‌هاي درخشان  روي آن يا حتي صليبي كه تركيبي از طلا و نقره باشد.

آويز خمسه

اگر در كشورهاي خاورميانه مثل ايران زندگي مي‌كنيد يا مدام به ديگر كشورهاي اين منطقه سفر مي‌كنيد، متوجه خواهيد شد كه بخش قابل توجهي از آويزها در زيورآلات و جواهرات به شكل خمسه هستند. از آويز خمسه يا “دست خدا” به عنوان نماد خوشبختي و سلامتي براي كساني كه آن را مي‌پوشند استفاده مي‌شود.

مهم نيست كه چه مارك يا سبكي از آويز خمسه را خريداري مي‌كنيد، همه آويزهاي خمسه ظاهري شبيه به هم دارند. تفاوت انواع آويزهاي خمسه تنها در موادي است كه آويز با آن ساخته شده و سنگي كه در بالاي آنها برجسته شده است.

سنگي براي آويز خمسه ساخته مي‌شود تا “چشم” آويز باشد و از فردي كه آن را به گردن خود مي‌آويزد در برابر چشم بد محافظت كند يا او را از هر موقعيت منفي دور نگه دارد.

آويز قطره اشك

اگر به دنبال يك آويز گردنبند ساده هستيد كه درخشش سنگ داخل آن را به نمايش بگذاريد، آويزهاي اشك انتخاب خوبي براي شما خواهند بود.

آويزهاي قطره‌اي يا اشكي، همان طور كه از نامشان آن پيداست، قالبي شبيه به اشك دارند كه يك سنگ برجسته در مركز آن به نمايش گذاشته شده است. سنگ داخل آويز روح و زيبايي كامل تمام قطعه آويز را متجلي مي‌شود و اين سنگ در واقع به منزله نقطه كانوني، چشم بسياري از حاضران در جمع را به سمت خود جلب مي‌كند.

شايد شما دلتان بخواهد تعدادي از اين آويزهاي اشكي را به مجموعه جواهرات و زيورآلات خود اضافه كنيد زيرا آويز اشك آن قدر طراحي‌هاي مختلفي دارد كه براي هر موقعيتي جور در مي‌آيند. به عنوان مثال، آويز اشك كريستالي سواروفسكي به رنگ آبي به هر لباسي كمي چاشني سحرآميز زيبايي مي‌افزايد.

بيشتر بدانيم :

راهنماي خريد حلقه طلا

راهنماي خريد زنجير طلا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۴:۱۵ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

متخصص ترميم و زيبايي دندان چگونه به زيباسازي دهان و لبخند كمك مي كند؟

در سال هاي اخير توجه افراد به زيبايي چند برابر بيشتر از قبل شده است؛ از اين رو متدها و روش هاي جديد زيبايي روز به روز رشد و گسترش بيشتري پيدا مي كند. علم زيبايي شناسي به حوزه دندان پزشكي نيز راه پيدا كرده است؛ به نحوي كه يك رشته تخصصي به نام ترميمي و زيبايي به وجود آمده است و دندانپزشكان بعد از سپري كردن دوره عمومي، مي توانند در اين رشته تخصصي زيبايي تحصيل كنند و به عنوان متخصص ترميم و زيبايي دندان فعاليت كنند. در ادامه اين مقاله با كلينيك دندانپزشكي جنت آباد همراه باشيد.

 توجه به زيبايي دندان ها

در گذشته بيشترين تمركز دندانپزشكان بر روي درمان مشكلاتي مانند پوسيدگي دندان ها و يا رفع كردن ناهنجاري هاي دندان و فك بود، اما در سال هاي اخير توجه زيادي به جنبه زيبايي و ظاهر دندان ها مي شود. بيماران با مراجعه به كلينيك دندانپزشكي براي رفع مشكلاتي مانند شلوغي و بي نظمي دندان ها، اصلاح فرم و رنگ دندان ها، جايگزين كردن دندان هاي از دست رفته و… اقدام مي كنند.

متخصص ترميم و زيبايي دندان كيست؟

بعد از گذراندن دوره دندانپزشكي عمومي، رشته هاي زيادي براي ادامه تحصيل در مقطع تخصص دندانپزشكي وجود دارد. يكي از تخصص هاي رشته دندانپزشكي، تخصص ترميمي و زيبايي است كه در آن تمام تمركز دندانپزشك بر روي رفع عيوب و مشكلات ظاهري دندان ها و يا لثه است. به عبارت ديگر هدف دندانپزشك زيبايي، اصلاح طرح لبخند و طراحي يك لبخند بي نقص براي بيماران است.

خدمات ترميمي و زيبايي دندان ها

به طور كلي هدف از دندانپزشكي ترميمي و زيبايي، اصلاح ظاهر و فرم دندان هاي بيماران، درمان مشكلات لثه و يا بازسازي و جايگزين كردن دندان هاي از دست رفته است. برخي از خدماتي كه متخصص ترميم و زيبايي دندان ارائه مي كند شامل:

ترميم دندان هاي آسيب ديده

گاهي ممكن است دندان هاي قدامي برخي از افراد آسيب ببيند، مثلا بخشي از تاج دندان بشكند و آسيب ببيند. از آنجايي كه دندان هاي قدامي به هنگام لبخند زدن يا صحبت كردن، ديده مي شوند، رفع اين مشكل اهميت زيادي پيدا خواهد كرد، متخصص زيبايي با استفاده از موادي مانند كامپوزيت اين مشكلات را ترميم مي كند و فرم دندان ها را بهبود مي بخشد.

اصلاح رنگ دندان ها

گاهي دندان ها به دلايل مختلفي مانند مصرف سيگار، به مرور زمان تغيير رنگ داده و زرد رنگ مي شوند. همچنين گاهي به دليل مصرف بعضي از داروها، دندان ها لكه دار مي شوند. همه ما قبول داريم كه دندان هاي زرد شده و يا لكه دار وجهه خوبي به لبخند ما نمي دهد؛ از اين رو متخصص زيبايي با روش هايي مانند بليچينگ و يا استفاده از كامپوزيت دندان ، اقدام به اصلاح رنگ دندان هاي بيمار مي كند.

جايگزين كردن دندان هاي از دست رفته

همان طور كه مي دانيد دندان هاي قدامي بيشتر در معرض ديد هستند؛ از اين رو اگر بيماري، يكي از دندان هاي جلويي خود را از دست بدهد، تاثير بسيار زيادي بر روي زيبايي او خواهد داشت. روش هاي زيادي براي جايگزين كردن دندان از دست رفته وجود دارد. مثلا استفاده از ايمپلنت دندان براي جايگزيني دندان از دست رفته، و يا جايگزيني آن با استفاده از بريج يا پل دنداني.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۲:۰۵ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

هزينه بليچينگ دندان چگونه محاسبه مي شود ؟

يكي از دغدغه هاي اصلي مردم سفيد بودن دندان هاي آنان است. يكي از بهترين روش هاي درمان براي سفيد كردن دندان ها انجام عمل بليچينگ دندان است. اين عمل روش هاي گوناگوني دارد اما نتيجه آن به سفيد شدن دندان ها مي انجامد. براي آگاهي از نحوه انجام عمل و هزينه بليچينگ دندان شما را به خواندن ادامه اين متن  از كلينيك دندانپزشكي ترميم و زيبايي آرتمان دعوت مي كنم.

محصولات سفيد كننده دندان

در سال ۲۰۱۵ ، آمريكايي ها به تنهايي بيش از ۱۱ ميليارد دلار براي سفيد كردن دندانها هزينه كردند، از جمله بيش از ۱.۴ ميليارد دلار براي محصولات خانگي سفيد كننده دندان، ما در اينجا ساده ترين راهها را براي سفيد كردن دندانهاي شما در خانه آورده ايم:

محصولات زيادي براي سفيد كردن دندانها وجود دارد، با اين وجود در بيشتر محصولات سفيد كننده از مواد شيميايي براي سفيد كردن دندان هاي شما استفاده مي شود كه مورد توجه بسياري از افراد است. اگر دندان سفيدتر مي خواهيد، اما مي خواهيد از مواد شيميايي نيز خودداري كنيد، در اين مقاله چندين گزينه طبيعي و ايمن ذكر شده است.

بيشتر بدانيم :

بستن فاصله بين دندان ها

روكش هاي تمام سراميك

علت زردي دندان ها چيست؟

فاكتورهاي زيادي وجود دارد كه باعث زردي دندان ها و از بين رفتن براقيت سفيدي دندانها مي شود. برخي از غذاها مي توانند ميناي دندان را كه لايه خارجي دندان شما است لكه دار كنند. علاوه بر اين، تجمع پلاك بر روي دندان هاي شما مي تواند به دندان هاي شما رنگ زرد بدهد. اين نوع تغيير رنگ دندان معمولاً با مراجعه منظم به دندانپزشك و  استفاده از برخي از محصولات تميزكننده و سفيد كننده منظم تحت نظر دندانپزشك قابل درمان است.

اهميت مسواك زدن و استفاده از نخ دندان در سفيد شدن دندان

در حالي كه برخي از تغيير رنگ دندان ها به طور طبيعي با افزايش سن همراه است، اما تا حد زيادي به دليل تجمع پلاك ايجاد مي شود. مسواك زدن و نخ دندان كشيدن منظم مي تواند با كاهش باكتري هاي موجود در دهان و جلوگيري از تجمع پلاك ، به سفيد ماندن دندان كمك كند.

خمير دندان به آرامي لكه هاي دندان را  از بين ميبرد و نخ دندان باكتري هاي بين دندان را كه در تشكيل پلاك نقش دارند از بين مي برد. مسواك زدن روزانه دندان ها  از تجمع پلاك هاي زرد روي دندان هاي شما جلوگيري مي كند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۷:۳۲ توسط:netware موضوع: نظرات (0)