عصر جديد عصر جديد .

عصر جديد

خودروهاي هيبريد كيا و هيونداي

در اين مقاله از استار پارت نمايندگي فروش قطعات كيا و هيونداي قصد داريم شما را بهترين خودرو هاي هيبريدي كيا و هيونداي آشنا كنيم.

غول هاي هيبريد كيا و هيونداي

خودرو هيبريد به خودرويي گفته مي شود كه از دو يا چند منبع مختلف انرژي استفاده مي كند تا حركت كند.

براي مثال يك منبع انرژي برق با يك منبع انرژي بنزين

هدف از ساخت اين خودروها كاهش مصرف سوخت هاي فسيلي مانند بنزين است چرا كه آلاينده هاي زيستي توليد مي كنند.

شركت كيا موتورز و شركت هيونداي هركدام نمونه هايي از خودروهاي هيبريد دارند.

اما دو نمونه از تمام آن ها وارد مي شوند و در ايران موجود هستند.

مزايا و معايب خودروهاي هيبريد

از مزايا خودروهاي هيبريد مي توان به اين اشاره كرد كه اين خودرو ها داراي سوخت پاك هستند.

و اين يعني آلاينده هاي زيست محيطي كمتر.

از معايب اين خودروها نيز مي توان به اين كه براي رانندگي طولاني مدت مناسب نيستند

حتما بخوانيد :

كيا ريو
هيونداي توسان
كيا اپتيما هيبريد

نسل اول كيا اپتيما هيبريد در سال 2011 توليد و راهي بازار جهاني شد اما ايران شامل اين بازار جهاني نبود.

بعد از آن سه نسل ديگر از اين خودرو توليد شد و در هر نسل عيوب مدل هاي قبلي رفع و كيا اپتيما هيبرد قوي تري ظاهر شد.

در سال 2018 كيا اپتيما هيبريد براي اولين بار وارد ايران شد كه از نسل چهارم اين خودرو بود كه سال توليد نمونه اوليه آن سال 2016 بود.

اين خودرو بعد از ارائه نسل چهارم نسخه هيبريد به يكي از بهترين خودروهاي دسته بندي سدان تبديل شد و يك بازار قوي براي خود دستو پا كرد.

موتور كيا اپتيما هيبريد، از تركيب يك موتور بنزيني با ظرفيت 2 ليتر با يك باطري پليمر ليتيومي با ظرفيت 1.6 كيلووات تشكيل شده است.

گيربكس اين خودرو 6 سرعته بوده و از نوع تيپ ترونيك است.

هيونداي سوناتا هيبريد

هيونداي سوناتا هيبريد در سال 2018 وارد بازار ايران شد.

اين خودرو به گونه اي ظاهر شد هيچ حرفي باقي نگذاشت و جاي خود را محكم كرد.

هيونداي سوناتا هيبريد از يك موتور بنزيني 4 سيلندري با ظرفيت 2 ليتر و با قدر 157 اسب بخار و يك موتور برقي با توانايي 51 اسب بخار توليد نيرو مي كند.

شتاب گيري هيونداي سوناتا هيبريد 9.3 ثانيه است.

باطري ليتيوم پليمري با ظرفيت 1.76 كيلوات ساعت.

منبع : فروشگاه قطعات اصلي كيا و هيونداي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۴:۱۲ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

ارزانترين نوع پودر كاكائو در ايران

براي خريد پودر كاكائو با قيمت مناسب، سه راهكار به شما پيشنهاد مي شود كه مي توانيد با توجه به نوع سليقه خود، با استفاده از هر يك از اين روش ها، نسبت به خريدتان اقدام فرماييد. اين سه روش به شرح زير مي باشند:

خريد مستقيم: اگر به روش خريد مستقيم نسبت به تهيه انواع پودر كاكائو اقدام كنيد، قيمت محاسبه شده براي شما خيلي مناسب تر از نرخ روزانه بازار خواهد بود و در واقع اين شيوه، بهترين روش در جهت تهيه پودر كاكائو قيمت مناسب مي باشد.

زيرا در اين حالت شما به صورت مستقيم با هسته اصلي توليد و توزيع كننده اين محصولات سر و كار خواهيد داشت و بنا بر همين امر، مبلغ خيلي خوبي براي شما محاسبه مي شود.

همچنين شاهد اين امر مي باشيم كه در خريد مستقيم شما مي توانيد ضمانت خريد خود را نيز دريافت كنيد و به اين ترتيب از كيفيت محصولات نيز نهايت اطمينان را خواهيد داشت.

خريد آنلاين: در خريد آنلاين نيز قيمت محاسبه شده براي شما خيلي مناسب تر از نرخ روزانه بازار مي باشد. در بستر فروشگاه هاي اينترنتي، يكسري هزينه اضافه وجود ندارد. قطعا مستحضر هستيد كه صاحبان مشاغل اينترنتي از پرداخت هزينه براي اجاره مغازه، قبوض مختلف خدماتي و ماليات هاي متعدد معاف هستند و به اين شكل، اين مبالغ سنگين از نرخ نهايي مورد پرداخت فرد خريدار كسر گرديده خواهد شد.

بيشتر بخوانيد :

بهبود دهنده نان
سوربيتول
خريد عمده: پودر كاكائو يك محصول كاملا مصرفي مي باشد و زماني كه شما اقدام به تهيه اين محصول در حجم زياد مي كنيد، نه تنها متحمل هيچ ضرر مالي نخواهيد شد، بلكه از صرفه اقتصادي ايده آلي نيز بهره مند مي شويد.

در خريد عمده، باز هم درصدي از مبلغ نهايي براي شما كسر گرديده مي شود و همچنين مي توانيد محصولات مورد نيازتان را تا مدت طولاني در دسترس داشته باشيد. در دسترس بودن محصولات تا مدت طولاني به منزله در امان ماندن از موج بعدي افزايش نرخ اين محصولات مي باشد.

در جهت خريد درست و اصولي پودر كاكائو مي توانيد به اين راهنمايي نيز توجه داشته باشيد:

نياز خود را مشخص كنيد: شما بايد بدانيد كه چه مقدار پودر كاكائو و از چه مدل آن مي خواهيد تهيه كنيد. وقتي شما يك پيش ذهنيت درست در اين زمينه داشته باشيد، قطعا مي توانيد انواع پودر كاكائو را به بهترين شكل ممكن تهيه نماييد و سرعت و كيفيت خريد شما افزايش ويژه اي خواهد يافت.

انتخاب شركت توليد كننده معتبر: امروزه شركت هاي متعددي در زمينه توليد و توزيع انواع پودر كاكائو در حال فعاليت هستند. وظيفه شما اين است كه رزومه و سوابق تمام اين شركت ها را با هم مورد نقد و بررسي قرار دهيد و در نهايت بهترين انتخاب ممكن را داشته باشيد.

امروزه رقابت سنگيني بين اين شركت ها شكل گرفته است و ايشان به خوبي مي دانند كه اگر نتوانند نياز بازار را تامين كنند، قطعا شركت هاي رقيب اين كار را انجام خواهند داد. به همين دليل ايشان سعي مي كنند تا با بهره گيري از بهترين مواد اوليه، متخصص ترين افراد و تكنولوژي روز دنيا، با كيفيت ترين محصولات را به بازار عرضه نمايند و رضايت عموم مشتريان خود را جلب كنند.

خريد با قيمت مناسب: در نهايت پس از نقد و بررسي كامل، به يكي از سه روش مطرح شده، خريدتان را انجام دهيد تا علاوه بر كيفيت مناسب از قيمت خوب نيز بهره مند گرديد.

منبع : https://www.jahanshimi.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۰:۴۲ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

كاهش قيمت طلا در بازار جهاني و افزايش قيمت طلا و سكه در بازار ايران

امروز با افزايش ارزش دلار آمريكا شاهد كاهش ارزش طلا بوديم، اين در حالي اتفاق افتاد كه ارزش دلار در يك شيب صعودي در حال رشد است. اما با اين حال بيشتر مردم در تمام كشورهاي جهان، با توجه به شرايط كرونا باز هم دوست دارند تا روي اين فلز گرانبها به عنوان تنها سرمايه گذاري امن، سرمايه گذاري كنند.

در چند هفته اخير شاهد كاهش قيمت طلا در بازار جهاني بوديم و اين كاهش امروز به حدود 35 دلار رسيد و در حال حاضر قيمت هر اونس طلا به 1914 دلار و 34 سنت رسيده است، كه نسبت به چند ماه گذشته افت بسياري داشته است.

به گزارش تسنيم، افزايش ارزش دلار به بالاترين رقم در حدود 6 هفته اخير عامل افت شديد قيمت طلا در معاملات بازارهاي جهاني بوده است.

اين در حالي است كه امروز سه شنبه در حالي كه طلا در بازار جهاني با افت همراه بوده است، اما قيمت سكه و طلاي آبشده در ايران با افزايش قيمت همراه بوده است و اين روند طي چند هفته اخير ادامه‌دار بوده است.

پس از چند هفته كاهش قيمت طلا در بازار جهاني، انتظار مي‌رفت كه با كاهش قيمت طلا و سكه در ايران مواجه شويم كه اين انتظارات عملي نشد و رقم اين فلز گرانبها در ايران كماكان روند افزايشي خود را طي مي‌كند.

از ابتداي امسال و بعد از بروز مشكلات و بحران‌هاي اقتصادي در تمام كشورها، خريد طلا به عنوان بهترين انتخاب براي سرمايه گذاري انتخاب شد. قيمت اين فلز در بازار جهاني و هم در ايران همواره با افزايش رو به رو بود و مي‌توان گفت در برخي مواقع شاهد جهش حدودا 26 درصدي قيمت اين فلز از ابتداي امسال بوديم.

پس از تمام اين كش و قوس‌ها در اقتصاد جهاني و اتخاذ راه كارهايي براي كاهش قيمت طلا و همچنين افزايش ارزش دلار توسط آمريكا، شاهد كاهش قيمت طلا بوديم و در حال حاضر قيمت هر انس جهاني طلا در بازار جهاني يك هزار و ۹۰۵ دلار قيمت‌گذاري شده است.

حتما بخوانيد :

خريد انگشتر طلا
خريد گوشواره طلا
اين در حالي است كه علاوه بر اين در بازار ايران، بهاي يك گرم طلاي خام ۱۸ عيار يك ميليون و ۲۳۷ هزار تومان بوده است كه در مقايسه با قبل ۱۰ هزار توماني افزايش قيمت داشته است. همين‌طور هر مثقال طلا پنج ميليون و ۳۶۰ هزار تومان در بازار خريد و فروش شد حدود ۴۰ هزار توماني كاهش قيمت داشته است.

يكي ديگر از محصولاتي كه در بازار طلا ايران به فروش مي‌رسد، سكه است. سكه تمام بهار آزادي طرح جديد امروز به بهاي ۱۳ ميليون و ۱۵۰ هزار تومان فروخته شد كه اين قيمت نسبت به روز گذشته افزايش ۵۰ هزار توماني داشته است. سكه تمام بهار آزادي طرح قديم نيز ۱۲ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسيد كه ۱۰۰ هزار تومان نسبت به روز قبل افزايش قيمت داشته است.

به همين ترتيب، نيم سكه نيز ۶ ميليون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته شد، ربع سكه سه ميليون و ۹۵۰ هزار تومان و هر قطعه سكه يك گرمي نيز دو ميليون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

منبع : طلا فروشي آنلاين كيش طلا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۸:۳۲ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

معرفي فرايند خريد ورودي گوگل و افزايش كليك گوگل

خريد ورودي گوگل يكي از فرايند هايي است كه امروزه با توجه به متداول شدن قابل توجه بهره مندي جامعه از وب سايت هاي گوگلي، داراي تقاضا كنندگان قابل توجهي مي باشد. پيدايش اينترنت و كاربردي بودن وب سايت هاي اينترنتي منجر شده در حال حاضر اكثر كسب و كار ها، شركت ها و مشاغل حوزه هاي مختلف، وب سايت مخصوصي در گوگل كه پر بازديد ترين درگاه اينترنتي است، راه اندازي كنند؛ چرا كه با راه اندازي اين پل هاي ارتباطي نه تنها فرايند دسترسي سهل تر مي شود، بلكه صاحب وب سايت مربوطه مي تواند حوزه ي كاري خود را به جامعه ي آماري بيشتري معرفي كند و تبليغات گسترده تري داشته باشد.

https://backority.ir/images/645561.png

راه اندازي وب سايت شايد به ظاهر در مقايسه با مزاياي كثيري كه دارد امري چندان پيچيده و دشوار نباشد، اما لازم است بدانيد هر كسي در راستاي بهره مندي از اين فناوري نوين با دغدغه هاي كثيري دست و پنجه نرم مي كنند، از جمله اساسي ترين و مهم ترين دغدغه هايي كه صاحب انواع وب سايت هاي گوگلي با آن سروكار دارند، افزايش بازديد كننده هاي وب سايت شان است.

در حقيقت صدر اهداف همه ي وب مستر ها ( صاحب وب سايت ) افزايش ورودي گوگل و بازديد هاي صفحات وب سايت است كه از طريق راهكار هاي متعددي محقق مي شود. به عبارتي ديگر براي اين كه بتوانيد منجر به افزايش ورودي گوگل خود شويد، روش ها و متد هاي عديده اي وجود دارند كه عمل به آن ها تاثير بسزايي خواهد داشت.

به طور كلي افزايش ورودي گوگل فرايندي تخصصي است كه داراي مباحث و مسائل مختلفي مي باشد، يعني زماني موفقيت آميز خواهد بود كه به وسيله ي متخصصين اين حوزه اعمال شود. لذا متخصصين به خوبي مي دانند وب سايت اينترنتي شما ملزم به انجام چه اقداماتي است تا تعداد بازديد بيشتري داشته باشد و مراجعه كنندگان كثير تري به خود جلب كند. بنابراين لازم به گفتن است اين امر كار هر كسي نيست و بايد توسط افراد كاردان انجام گيرد.

با توجه به نياز بالاي جامعه در زمينه ي افزايش ورودي و بازديد انواع و اقسام وب سايت هاي موجود در درگاه گوگل، كساني وجود دارند كه در اين زمينه از مهارت و تخصص مطلوبي برخوردار هستند و توانسته اند شرايط مطلوبي فراهم كنند كه تقاضا كنندگان قادر به خريد ورودي گوگل باشند. با خريد ورودي گوگل و اعمال تغييرات موثر از طرف كارشناسان متخصص بر وب سايت خود، مي توانيد در زمينه ي افزايش بازديد هاي وب سايت گامي تاثير گذار برداريد.

البته بهتر و موثر تر است قبل از اين كه به طور مستقيم به خريد ورودي گوگل بپردازيد، در مورد اين فرايند اطلاعات جامعي جمع آوري كنيد تا آگاهانه ترين اقدام ممكن را انجام دهيد. از اين رو ما سعي كرده ايم با آوردن مطالب و نكات مفيد و مسمر ثمر در راستاي راه و روش هاي افزايش بازديد گوگل و همچنين فرايند خريد ورودي گوگل، شما را براي برداشتن بهترين گام ها در اين مسير راهنمايي كنيم، پس در ادامه همراه ما باشيد.

افزايش ورودي گوگل به روش هاي طبيعي

https://backority.ir/images/540423.png

اولين و ضروري ترين اتفاقي كه مي بايست طي فرايند افزايش ورودي گوگل بيفتد، تشخيص اين امر توسط گوگل است؛ يعني سيستم گوگل به گونه اي مي باشد كه به راحتي مي تواند تغييرات مبني بر افزايش بازديد هاي يك وب سايت را تشخيص دهد و به دنبال آن منجر به پيشرفت و بالا تر آمدن وب سايت مربوطه شود. بنابراين با توجه به  هوش بالاي گوگل، فرايند نحوه ي تشخيص بازديد كنندگان فِيك از بازديد كنندگان اصلي بسيار آسان است؛ از اين رو افزايش ورودي گوگل به روش مصنوعي اقدامي بي فايده و تماماً بي ارزش تلقي مي شود.

حتماً از خود مي پرسيد روش مصنوعي افزايش دهنده ي بازديد كنندگان شامل چه متد هايي مي شود؟ براي بيشتر كردن آمار بازديد كنندگان از طريق اين روش متد هاي فراواني ابداع شده است كه يكي از ساده ترين ها كه به ذهن هر شخصي مي رسد، ورود به وب سايت طي دفعات بالاست. اما لازم است بدانيد گوگل به هيچ وجه چنين بازديد هايي را معتبر نمي شناسد، به صورتي كه حتي ممكن است در چنين مواقعي وب سايت مربوطه را جريمه كند. البته متد هاي فراواني براي اين كار وجود دارد كه لازم به تاكيد است همه ي آن ها براي گوگل قابل تشخيص و شناسايي مي باشند، پس هيچ وقت سراغ اين متد ها نرويد، چرا كه جريمه نشدن خيلي بهتر از كم بازديد بودن وب سايت است.

حالا كه با ماهيّيت روش هاي مصنوعي افزايش بازديد آشنا شده ايد، نوبت به متد هاي طبيعي و قانوني مي رسد كه مورد تاييد گوگل هستند. درواقع بازديد از يك وب سايت زماني از طرف گوگل شناسايي شده و تاييد مي شود كه مراجعه كننده فقط طي چند ثانيه ورود و خروج نكند و در صفحه ي وب سايت از لينك هاي داخلي استفاده نمايد و به طور كلي يك بازديد كننده ي واقعي باشد. همان طور كه قبلاً هم گفتيم براي اين كار تاثير گذار ترين اقدام، خريد بازديد گوگلي است؛ لذا كساني كه اين خدمات را ارائه مي دهند به خوبي مي دانند عمل به چه كار هايي باعث بيشتر شدن مراجعه كنندگان وب سايت شما مي شود.

از جمله برخي از اقداماتي كه توسط اين متخصصين ارائه مي شود، عبارتند از سئو سازي محتوا، بهينه سازي وب سايت و ... كه با توجه به نياز انواع وب سايت ها متغير هستند، به اين معنا كه هر وب سايتي نيازمند اقدام متفاوتي به جهت بيشتر كردن بازديد كننده ها و ورودي ها مي باشد كه توسط متخصصين اين حوزه به راحتي قابل تشخيص و اعمال هستند.

با خريد ورودي گوگل چه اتفاقي مي افتد؟

https://backority.ir/images/172482.png

همان طور كه مي دانيد اصلي ترين هدف از اين كار بيشتر كردن آمار بازديد كننده هاي انواع و اقسام وب سايت هاست كه با نام خريد بازديد گوگلي هم شناخته مي شود. اما سوال اين جاست اين فرايند با اعمال چه تغييراتي در افزايش بازديد كننده هاي يك وب سايت موثر واقع مي شود؟ در واقع با خريد بازديد گوگلي اتفاقات و تغييرات متعددي به وجود مي آيد كه در ادامه به برخي از مهم ترين مورد ها اشاره كرده ايم:

  • وارد ده صفحه ي آغازي گوگل خواهيد شد.
  • لينك وب سايت تان در اولين موارد ليست قرار مي گيرد.
  • اسم برندي كه به عنوان كلمه كليدي استفاده كرده ايد در كادر جستجوي موتور جستجو گر گوگل نمايان مي گردد، كه منجر به كنجكاوي افراد و كليك هاي متعدد مي شود.
  • سرعت ايندكس شدن صفحه هاي سايت بهبود خواهد يافت.
  • زمان ماندن مراجعه كنندگان در وب سايت افزايش مي يابد.
  • و به طور كلي جزء وب سايت هاي معتبر گوگل شناخته مي شويد.

پس مطمئن باشيد با رخداد اتفاق هاي فوق آمار بازديد كننده هاي وب سايت خود را به طور طبيعي افزايش خواهيد داد، اما از ياد نبريد كه لازم است براي خريد به هر كسي اعتماد نكنيد و از متخصصان معتبر اين كار به خريد بپردازيد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۹:۰۴ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

معرفي خودروهاي 2019 وارداتي هيونداي

هيونداي سانتافه 2019 (Hyundai Santa Fe 2019)

اين خودرو در تيپ هاي SE ، SEL ،SEL Plus ، Limited ، Limited 2.0T ، Ultimate ، Ultimate 2.0T عرضه مي گردد.

تفاوت تيپ هاي اين خودرو در آپشن هاي آن است براي مثال در تيپ Limited شكل ظاهري پروژكتور خودرو با تيپ هاي ديگر فرق دارد.

در قسمت داخلي خودرو شكل ظاهري داشبرد با تيپ Limited با تيپ هاي ديگر فرق دارد.

آپشن هاي كلي اين خودرو در تمامي تيپ هاي اين خودرو وجود دارند.

دستيار خروج ايمن از خودرو، پيشگيري از برخورد با جلو، هشدار نقطه كور، دستيار نگه دارنده خودرو در خط صاف، تشخصي ترافيك جلو تنظيم نور چراغ جلو، هشدار هوشياري راننده، كروز كنترل هوشمند و هشدار جا ماندن شخص در خودرو بعد از پارك آپشن هاي كلي خودرو هيونداي سانتافه 2019 (Hyundai Santa Fe 2019) كه در تمام تيپ هاي اين خودرو موجد مي باشد.

در مباحث بعدي اين خودرو را به طور كامل بررسي مي كنيم.

هيونداي سوناتا 2019 (Hyundai Sonata 2019)

اين خودرو در تيپ هاي SE ، SEL ، Sport ، Limited ، Limited 2.0T عرضه مي گردد.

تفاوت تيپ هاي اين خودرو هم در شكل ظاهري آن هاست

براي مثال تيپ Limited اين خودرو در شكل ظاهر جلوپجره و پروژكتور يا تيپ هاي ديگر متفاوت است.

حتما بخوانيد : راهنماي خريد قطعات هيوندا

هيونداي النترا 2019 (Hyundai Elantra 2019)

هيونداي النترا 2019 در تيپ هاي SE ، SEL ، Value Edition ، Eco ، Limired ، Sport عرضه مي گردد.

تفاوت تيپ هاي اين خودرو هم در شكل ظاهري آن هاست.

تيپ Limired شكل ظاهري رينگ چرخ ، جلو پنجره و پروژكتور ميتونيد مشاهده كنيد.

آپشن هاي كلي خودرو هيونداي النترا 2019 (Hyundai Elantra 2019) در تمامي تيپ هاي اين خودرو وجود دارد.

دستيار پرتو HBA كه در مسير نور را كنترل مي كند.

سنسور پيشگيري از برخورد با جلو.

هشدار دهنده توجه به جلو راننده.

دستيار نگه دارنده در خط مستقيم.

دستيار خروج ايمن از خودرو.

كروز كنترل هوشمند.

هشدار دهنده نقطه كور.

دستيار برخورو ترافيك از عقب.

در آينده كاملاً راجع به خودرو هيونداي النترا 2019 (Hyundai Elantra 2019) و آپشن هاي اين خودرو توضيح مي دهيم.

هيونداي اكسنت 2019 (Hyundai Accent 2019)

هيونداي اكسنت 2019 در تيپ هاي SE ، SEL ، Limited عرضه مي گردد.

تفاوت تيپ هاي اين خودرو در در شكل ظاهري آن هاست.

براي مثال تيپ Limited در شكل ظاهري پروژكتور و رينگ چرخ با تيپ هاي ديگر متفاوت است.

جهت كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با خريد قطعات اصلي هيونداي اينجا كليك كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۹:۱۴ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

پودر كاكائوي خوب

كاكائو درختي از تيره پنير كيان كه برگهاي ساده ومتقابل دارد ‌و گل هاي ان كوچك و قرمز و ميوه اش زرد رنگ است بعد از رسيدن ميوه ٬ ان را خشك ميكنند دانه هاي ان را جدا كرده و از ان پودر كاكائو تهيه مي شود درخت كاكائو بيشتر در نواحي افريقا و بخشي از امريكاي جنوبي كاشته مي شود از پودر كاكائو در بيشتر كشورها شكلات تهيه مي شود كه كشور بلژيك بيشترين مصرف كاكائو را دارد كه دو برابر ساير كشورها مصرف دارند.

روش تشخيص پودر كاكائو اصل: شكلات هايي كه در دهان مي ماسد كره كاكائو آن تقلبي است و به علت گراني كاكائو از چربي هاي جايگزين استفاده مي شود و اين موضوع را نيز در جلد شكلات ها درج نميكنند.

 طريقه مصرف پودر كاكائو: اين پودر بيشتر در شكلات وشير و درانواع كيك ها و بيسكويت و غيره استفاده ميشود

 قيمت پودر كاكائوي خوب در بازار

پودر كاكائو درجه يك مرغوب تيره است كه قيمت انها بر حسب برند كيفيت عطر طعم ماندگاري مرغوبيت و غيره متفاوت است ودرجه يك ان گرانتر و با كيفيت است و تشخيص پودر اصل از تقلبي آن بسيار مشكل است و تنها تاجران ماهر در اين زمينه مي توانند اصل از تقلبي آن را تشخيص دهند زيرا به تجربه و مهارت زيادي لازم است. كاكائو اصل اغلب قيمت گراني دارد بر همين اساس تقلبي ان در بازار زياد شده است.

حتما بخوانيد :

بهبود دهنده نان 
سوكرالوز
فروش پودر كاكائو با طعم هاي مختلف

فروش كاكائو بيشتر به صورت شكلات است كه در كارخانجات با ديگر طعم دهنده ها تهيه مي شود مثلا شكلات كاكائو با پودر نارگيل يا شكلات كاكائو با طعم دهندها.شير كاكائو كه بسيار معروف است كه با شير و كاكائو تهيه مي شود در كافي شاپ ها نيز براي تهيه ي انواع بستني و دسر ونوشيدني ها از كاكائو استفاده ميكنند. يا در شيريني فروشي ها كه در تهيه انواع شيريني و كيك نيز از كاكائو تهيه مي شود.به هر صورت كاكائو در خوراكي ها كاربرد فراوان دارد و اگر از كاكائو اصل تهيه شود خواص فراوان نيز دارد.

رفرنس  


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۳:۰۸ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

4ترند طلا و جواهر در سال 2021

در هر مكان و زماني، وقتي صحبت از طلا و جواهر مي‌شود، امكان ندارد كه در مورد ترندهاي اين صنعت از مد و فشن صحبتي نشود. ترند حلقه، گردنبند، دستبند و گوشواره در سال 2020 چيست و مدل‌هايي كه در اين سال بيشتر استفاده مي‌شود چه مدل‌هايي هستند؟ اينكه صنعت مد و فشن درباره طلا و جواهر چه مي‌گويد، همه آن چيزي است كه قرار است امروز در اين مقاله درباره آن با شما صحبت كنيم. جديدترين مدل هاي انگشتر طلا صحبت كرديم و شما را با آنها آشنا كرديم. در اين مقاله طلا فروشي آنلاين كيش طلا را همراهي كنيد تا با موارد مهم ترند طلا و جواهر در سال 2020 بيشتر آشنا شويد.

گردنبند زنجيري مدل كارتيه

گردنبندهاي كارتيه مدت طولاني است كه به كانون توجه‌ در ميان طلا دوستان تبديل شده است و روز به روز به دوست‌داران اين مدل افزوده مي‌شود. اما با اين حال امسال اين مدل بيشتر و بيشتر در مد و فشن ترند شده است و علاوه بر گردنبند، انگشتر، دستبند و گوشواره‌هاي كارتيه نيز بسيار مد شده است.

گوشواره‌هاي حلقه‌اي نسبتا بزرگ 

ين مدل گوشواره‌هاي حلقه‌اي بزرگ باز هم در ميان ترندهاي طلا و جواهر هستند و حتي بيشتر از گذشته ميان دختران و خانم‌ها استفاده مي‌شود. طبق گفته يكي از افراد سرشناس در زمينه مد و فشن، اين مدل گوشواره‌ها در عين سادگي، زيبايي بسياري به ظاهر هر فردي مي‌دهد. اين مدل گوشواره‌ها براي هر مدل لباسي مناسب و عالي هستند، خواه شلوار جين و تي شرت بپوشيد و يا آن را با لباس مجلسي بيندازيد.

شايد اين مدل گوشواره طلا براي كساني كه به گوشواره‌هاي بزرگ عادت ندارند، خيلي راحت نباشد و نتوانند به صورت روزانه از آن استفاده كنند، اما با توجه به ترند شدن اين مدل گوشواره بودن آنها در جعبه طلا و جواهر هر دختري جزء واجبات به شمار مي‌آيد.

گردنبند يقه‌اي نگين‌دار

گردنبندهاي يقه‌اي كه به تازگي در ميان طرفداران مد و فشن بسيار رواج پيدا كرده‌اند، جزء مهم‌ترين ترند طلا و جواهر در سال 2020 هستند كه با انواع لباس بسيار مجلل و شيك به نظر مي‌رسند. اين مدل گردنبند هم با الماس و هم با انواع سنگ ‌هاي قيمتي، ظاهري جسورانه و بسيار شيك به هر فردي مي‌دهد. مي‌توانيد اين مدل گردنبندهاي يقه‌اي را هم با لباس روزمره مورد علاقه خود يا با لباس‌هاي مجلسي بپوشيد و ظاهري شيك داشته باشيد.

طلا و جواهر با سنگ‌هاي دريايي

يكي از زيباترين و پرطرفدارترين سنگ‌هاي قيمتي در ساخت طلا و جواهر، مرواريد است كه از دل دريا استخراج مي‌شود و كسي نيست كه اين سنگ را روي طلا دوست نداشته باشد. سنگ‌هاي دريايي در ترند طلا و جواهر در سال 2020 نقش پررنگي دارند و در ميان افرادي كه به مد علاقه‌مند هستند، بسيار مي‌بينيم كه از اين سنگ‌ها استفاده كنند.

سنگ‌هاي دريايي در گردنبند طلا، گوشواره، حلقه، دستبند طلا ، پابند طلا و خريد سرويس طلا بسيار ديده مي‌شود و اگر جزء عاشقان اين سنگ‌ها خصوصا مرواريد هستيد، بدانيد كه امسال بهترين زمان براي استفاده از اين مدل طلا و جواهر است. اين مدل سنگ‌ها و طلا و جواهري كه با سنگ‌هاي دريايي ساخته مي‌شود، با هر لباسي به خوبي هماهنگ مي‌شود و براي استفاده از  اين ترند كار سختي پيش رو نداريد.

اگر قصد خريد طلا به صورا آنلاين داريد اينجا كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۸:۱۷ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

هيونداي i10 جديد به زودي عرضه مي شود

هيونداي i10 جديد در كمال ناباوري وارد بازار مي شود. اما با چه آپشن هايي ؟؟ در اين با استار پارت نمايندگي نمايندگي رسمي فروش قطعات هيونداي و كيا همراه باشيد تا نسل جديد اين خودرو بيشتر اشنا شويد.

شركت هيونداي در بازاري كه خودروهاي شاسي بلند و سدان با امكانات و آپشن هاي جديد خارق العاده جولان مي دهند.

اعلام كرد كه طراحي جديد خودرو هاچ بك i10 با امكانات و آپشن هاي جديد وارد بازار مي شود.

شركت هيونداي اعلام كرد كه تمامي آپشن هايي كه در خودروهاي جديد خود نظير سانتافه 2019 قرار داده است در اين خودرو نيز وجود دارد.

اين تصميم براي شركت هيونداي يك ريسك بزرگ محسوب مي شود.

اين در حالي است كه ديگر شركت هاي سازنده خودرور تمايلي به توليد و عرضه خودروهاي هاچ بك ندارند.

فورد، پژو، فولكس و ديگر شركت هاي سازنده خودرو كه در ليست خودروهاي خود، خودرو هاچ بك را داشتند تصميم بر اين گرفتند كه توليد اين خودروها متوقف كنند.

رونمايي اين خودرو چند روز ديگر در نمايشگاه خودرو فرانكفورت اتفاق مي افتد.

با تمام اين توضيحات توليد هاچ بك هيونداي i10 جديد براي اين شركت فوايدي هم دارد.

اول اينكه با توجه به مشخصات اين خودرو هيچ رقيبي در كلاس خودروهاي هاچ بك براي i10 وجود ندارد.

دوم اينكه اين يك خودرو با امكانات است كه نسبت به خودروهاي ديگر اقتصادي تر است.

وم اينكه هيونداي با توليد اين خودرو طرفداران هاچ بك را به سوي خود جذب مي كن

حتما بخوانيد :

راهنماي خريد قطعات هيوندا
راهنماي تشخيص اصالت قطعات خودرو


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۷:۳۲ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

پودر كاكائو سفيد

پودر كاكائو سفيد را مي توان از توليد كنندگان پودر كاكائو در كشور خريداري كرد. در اين حوزه شركت هاي گوناگوني هستند كه فعاليت مي كنند و در انواع مختلفي پودرهاي كاكائو را به بازار عرضه مي كنند.

مي توانيد با مراجعه به فروشگاه هاي مختلفي كه در اين حوزه فعاليت مي كنند، بهترين نوع پودر كاكائو سفيد را خريداري كنيد و از آن انواع شيريني را تهيه كرده و مورد استفاده قرار دهيد. با بكارگيري از پودر كاكائو خوب سفيد، مي توان يك ميان وعده خوب و مقوي را خورد.

در شهرهاي مختلفي مراكزي وجود دارند كه در آن انواع پودرها به ويژه پودر كاكائو سفيد عرضه مي شود. مي توانيد به راحتي به اين مراكز مراجعه كنيد و بهترين نوع و با كيفيت پودر را خريداري نماييد.

پودر سفيد كاكائو يكي از جمله پودرهاي كمياب در بازار مي باشد و كمتر در فروشگاه ها پيدا مي شود. آن را بايد از فروشگاه هاي خاص و يا فروشگاه هاي بزرگ زنجيره اي تهيه كنيد.

خواص پودر كاكائو در بدنسازي و همچنين موارد گوناگون باعث شده تا بسياري از اين نوع محصول استفاده كرده و آن را ميل كنند.

حتما بخوانيد :

بهيود دهنده نان
آسپارتام
كارخانجات توليد پودر كاكائو در كشور

كارخانه جات توليدي پودر كاكائو در كشور را مي توان در گوشه و كنار شهرهاي مختلف پيدا كرد. اين كارخانه ها در انواع گوناگوني اين محصول را به بازار عرضه مي دارند. مي توان با مراجعه به فروشگاه هاي مختلف، خريد پودر كاكائو توليد شده در ايران را انجام داد.

از جمله كارخانه هاي معروف در اين حوزه مي شود به اين ها اشاره كرد: توليدي پودر كاكائو فرمند، توليدي پودر كاكائو زعفران عباس زاده اصل، توليدي پودر كاكائو به آمد ،پودر كاكائو ساخت شركت گلها و …

موارد مصرف پودر كاكائو موارد مصرف پودر كاكائو به اين شكل است:

توليد شيريني
توليد شكلات
توليد كيك
توليد هات چاكلت
توليد بستني
دسر  و …
اين پودر كارايي بالايي دارد و بسياري به دليل خواص مختلفي كه دارا مي باشد، از آن استفاده مي كنند. كاكائو داراي طعم و مزه گس و تلخ ويژه اي است كه همين باعث شده تا بسياري به بكارگيري از آن در انواع شيريني جات ترغيب شوند.

پودر كاكائو را مي شود در برندهاي متفاوتي خريداري كرد و از آن بهترين نوع شيريني ها را تهيه نمود.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۵:۲۴ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

افزايش نسبي قيمت جهاني طلا

بر اساس اين گزارش، قيمت خريد طلا امروز با 0.16 درصد افزايش به 1472 دلار و 19 سنت رسيد. قيمت طلا در بازار آمريكا نيز امروز 0.32 درصد رشد داشت و به 1477 دلار رسيد.

دانيل هاينس، تحليلگر موسسه اي ان زد در يادداشتي نوشت: «تا زماني كه ما شاهد انتشار اطلاعات بيشتري درباره به نتيجه رسيدن توافق تجاري باشيم... بازار همچنان محتاط باقي خواهد ماند و سرمايه گذاران دست به معاملات عمده نخواهند زد.»

منابع آگاه ديروز گفتند، مذاكره كنندگان آمريكايي پيشنهاد كرده اند كه تعرفه هاي موجود عليه كالاهاي چيني تا 50 درصد كاهش يابد و تعرفه هاي جديدي نيز كه قرار بود از روز يكشنبه به اجرا گذاشته شود به حالت تعليق درآيد.

حتما بخوانيد : طلاي كم اجرت

ارزش سهام در بازار بورس آمريكا شاهد جهش به ارقامي بي سابقه بود، در حالي كه ارزش سهام در بازارهاي آسيايي نيز به بالاترين ميزان در 8 ماه گذشته رسيد و جذابيت محل هاي امن براي سرمايه گذاري نظير بازار طلا را كاهش داد.

اما به رغم خبرهاي اقتصادي اميدواركننده، ارزش دلار در نزديكي پايين ترين رقم خود از اوايل ماه جولاي تاكنون در نوسان بود و مانع از افت قيمت طلا شد.

آجاي كديا، تحليلگر بازار طلا در اين باره گفت: «تا زماني كه توافق تجاري ميان آمريكا و چين امضا نشده احساس عدم قطعيت در بازار همچنان پابرجاست.»

وي افزود، به دنبال چند آزمايش تسليحاتي روابط آمريكا و كره شمالي نيز در هفته هاي آينده مي تواند موجب تقويت قيمت طلا شود. تنش ها بين پيونگ يانگ و واشنگتن طي هفته هاي اخير رو به افزايش گذاشته است.

منبع : طلا فروشي اينترنتي كيش طلا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۰:۴۷ توسط:netware موضوع: نظرات (0)