عصر جديد عصر جديد .

عصر جديد

راز هاي كاهش 10 كيلوگرم وزن فقظ تا عيد

عيد نوروز نزديك است و احتمالا بيشتر افرادي كه اضافه وزن دارند يا با معضل چاقي دسته و پنجه نرم مي كنند به دنبال اين هستند كه كم كم مقداري از اضافه وزن خودشان را از دست دهند. اما سوال اينجا است كه در اين بازه زماني تقريبا اندك، تا قبل از عيد، چند كيلو مي توان وزن كم كرد؟ چه راه هاي لاغري سريع وجود دارد؟ آيا اصلا ادعاي كاهش وزن تا 10 كيلوگرم كمتر از 1 ماه صحت دارد؟

چرا كاهش وزن 10 كيلو تا قبل از عيد خطرناك است؟

با رياضت كشيدن و تحمل گرسنگي زياد، شما مي توانيد در طول 1 ماه 10 كيلو وزن كم كنيد اما مشكلات زيادي را تجربه مي كنيد. براي مثال حتي اگر لاغر شويد مقدار زيادي از بافت عضلاني خود را كه براي سلامتي بدن ضروري است از دست مي دهيد.

همچنين، اگر به طور ناگهاني وزن زيادي از دست دهيد پس از اتمام يك ماه و با برگشت به روال عادي چربي بيشتري در بدن ذخيره مي كنيد و دوباره سريع تر ممكن است چاق شويد. در اغلب موارد نيز كاهش وزن زياد در يك بازه زماني كوتاه مي تواند منجر به تشكيل سنگ كيسه صفرا مي شود.

به جاي كاهش 10 كيلو در يك ماه به فكر يه راه چاره ديگر باشيد

بنابراين شما مي توانيد تا قبل از عيد به اندازه 10 كيلو لاغر شويد اما عوارض و خطرات زيادي را بايد در نظر بگيريد. شما بايد از خير چنين چيزي بگذريد و خود را به خطر نيندازيد. در عوض با اصول كاهش وزن و لاغري آشنا شويد و بدانيد با شرايط فعلي خود در طول يك ماه چقدر مي توانيد وزن كم كنيد.

انواع روش لاغري و كاهش وزن سالم كدامند؟

تعداد زيادي روش سالم براي كاهش وزن وجود دارد كه به لاغري شما كمك زيادي مي كنند. اما پيش از آن، بايد شاخص توده بدني يا BMI خود را محاسبه كنيد. زيرا محدوده هاي مختلف وزني، نحوه كاهش وزنشان مي تواند متفاوت باشد.

به عنوان مثال اگر شاخص توده بدني زير 30 داشته باشيد بهتر و راحت تر مي توانيد تا عيد وزن كمك كنيد. اما اگر BMI شما بيشتر از 30 و مثلا حتي بالاتر از 40 باشد ديگر نمي توانيد حتي در طول 1 سال وزن زيادي كم كنيد.

افرادي كه شاخص توده بدني بالاي 40 دارند بايد با روش هاي تهاجمي تر مانند عمل جراحي لاغري (مثل اسيلو معده، باي پس معده و …) به صورت ايمن وزن كم كنند.

بهترين روش كاهش وزن تا قبل از عيد چه روشي است؟

اگر شاخص توده بدني شما بين 25 تا 35 است با تركيب يك رژيم لاغري سالم و ورزش كردن مي توانيد تا پيش از عي وزن خود را به ميزان منطقي و سالمي كاهش دهيد.

براي اين منظور در حالت ايده آل، بايد هر هفته حدود 5/0 – 1 كيلوگرم وزن كم كنيد. يعني در طول 1 ماه چيزي حدود 3 تا 4 كيلوگرم.

براي محاسبه bmi خود ميتوانيد به نرم افزار هوشمند محاسبه شاخص توده بدني سايت دكتر عنبرا مراجعه كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۱:۳۳ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

بيمه هزينه عمل بيني را در چه شرايطي پوشش مي دهد؟

مشكلاتي كه مي توانند بيمه ها را مجاب به پرداخت هزينه ها (يا بخش هايي از كل هزينه) كنند محدود هستند و در ادامه به صورت خلاصه مورد بررسي قرار گرفته اند.

تنگي مجراي بيني

مجراي بيني از ابتداي بيني شروع شده و مسير هوايي را تا ابتداي پشپ حلق ادامه مي دهد. گاهي اوقات به دليل وارد شدن ضربه به بيني و يا يك اتفاق ديگر ممكن است يكي از دو مجراحي بيني دچار تنگي شود.

اگر اين مشكل حاد باشد مي تواند تنفس را به خطر بي اندازد. هزينه عمل بيني در بيماراني كه قصد جراحي زيبايي بيني نيز دارند مي تواند توسط شركت هاي بيمه كاسته شود.

بزرگ بودن مخروط داخلي بيني

به مخروط هاي بيني در اصل شاخك بيني گفته مي شود كه ساختارهايي حياتي در داخل بيني ما هستند. اين شاخك ها استخوان باريك و اسفنجي برآمده از ديواره حفره بيني هستند كه وظيفه آن ها تعديل جريان هواي ورودي و خروجي از طريق بيني است.

بزرگ بودن اين شاخك ها مي تواند مشكل تنفسي ايجاد كند و درمان آن مي تواند شامل تكنيك جراحي نيز باشد. چنانچه براي برطرف كردن اين مشكل قصد عمل داريد بيمه بخشي از هزينه ها را پشش مي دهد.

شكستگي جزئي تا شديد استخوان ها بيني

شكسته شدن هر بخشي از استخوان بيني مي تواند معضيل بزرگي سواي از زيبايي براي عملكرد بيني و تنفس ما ايجاد كند. شكستگي مي تواند باعث وارد شدن آسيب به بافت نرم بيني نيز شود و احتمالا خونريزي را نيز بالا مي برد.

چنانچه قصد داريد در كنار ترميم بيني شكسته اقدام به عمل زيبايي بيني كنيد بخش هايي از هزينه عمل بيني (مربوط به ترميم شكستگي) توسط برخي بيمه ها تقبل مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۰:۳۰ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

آشنايي با برخي از مهم ترين قطعات و لوازم يدكي خودرو

استارت

وقتي شما كليد استارت خودروي خودتان را فشار مي‌دهيد ، موتور استارت كه يك الكتروموتور است فعال شده و باعث روشن شدن ماشينتان مي شود. تجربه نشان داده است كه استارت بدون اطلاع قبلي و كاملا ناگهاني از كار مي‌افتد.استارت خيلي گران قيمت نيست و تعويض آن در اكثر خودروها به سادگي امكان پذير است. اگر استارت زديد و استارت خودروي شما كار نكرد به احتمال زياد موتور آن سوخته و بايد آن را تعويض كنيد.

كمپرسور كولر

رايج ترين مشكلي كه در سيستم كولر خودرو پيش مي‌آيد بروز نشتي در مدار كولر است. اگر نشتي كولر خودروي خود را چك كرديد و از عدم نشتي در مدار كولر خودروي خود مطمئن شديد ، ميتوانيد به سراغ كمپرسور كولر خود برويد .اكثر كمپرسورهاي كولر خودروها داراي يك كلاچ هستند كه در هنگام نياز كمپرسور را درگير ميكنند و در مواقع عدم نياز كمپرسور كولر را غير فعال مينمايند.اگر عمر اين كلاچ تمام شده باشد مي‌تواند سبب از كار افتادن كمپرسور شود.همچنين بروز ايراد در لوازم داخلي كمپرسور نيز مي‌تواند باعث شود كه كمپرسور فشار كافي را توليد نكند و افت فشار اين قطعه نيز مي‌تواند سبب كارنكردن سيستم كولر شود. به هر حال اگر هر كدام از اين مشكلات براي كمپرسور خودرويتان پيش آمد نياز خواهيد داشت تا آن را به يك تعميركار ماهر بسپاريد كه اگر نياز به خريد لوازم يدكي براي اين مشكل باشد به شما اعلام كند.

بيشتر بخوانيد :

راهنماي خريد واتر پمپ آوانته 
راهنماي تشخيص قطعات هيونداي
پلوس

نام اصلي پلوس خودرو Axle Shaft است وظيفه‌ي انتقال نيرو از ديفرانسيل به چرخ را دارد. بيشترين مورد خرابي كه در پلوس خودروي شما پيش مي‌آيد، پاره شدن گردگيرهاي آن است.

سيبك فرمان

سيبك فرمان خودرو يكي از انواع اتصالات است كه حركت سيستم فرمان را به چرخ‌هاي جلو منتقل ميكند . اگر سيبك فرمان خودرويتان دچار مشكل شده، در هنگام افتادن خودرو در دست اندازها صداي بسيار بدي به گوش خواهد رسيد و شما بايد به يك تعميركار براي تعويض سيبك ها مراجعه كنيد. هميشه به مشتريان محترم پيشنهاد ميكنيم كه حتما از قطعات اصلي استفاده كنند و به خاطر اندك تفاوت قيمت ، درگير تعويض قطعات خودرويشان در فاصله زماني نزديك نشوند.خصوصا براي قطعاتي مانند سيبك و ….. كه در دسته قطعات جلوبندي قرار ميگيرد و معمولا به دليل مصرف مداوم از خودرو دچار فرسودگي ميشوند و نياز به تعويض پيدا ميكنند .

ميل سوپاپ

ميل سوپاپ با نام ميل بادامك نيز شناخته مي‌شود. كار ميل سوپاپ باز و بسته كردن سوپاپ‌هاي ورودي و خروجي است. پيشرانه‌ي يك خودرو مي تواند يك، دو، يا حتي چهار ميل سوپاپ داشته باشد.ميل سوپاپ‌ها قطعاتي هستند كه عمر بالايي دارند و معمولا خراب نمي‌شوند اما افت فشار روغن و يا كمبود روغن در پيشرانه‌ي خودرو مي تواند باعث آسيب به ميل سوپاپ شود.اگر مكانيك به شما گفت كه نياز به تعويض ميل سوپاپ وجود دارد مطمئن باشيد كه خودروي شما با مشكلي جدي مواجه شده است.

منبع : استارپات

رفرنس : نمايندگي فروش قطعات هيونداي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۱:۳۷ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

اسيد لاكتيك در كدام خوراكيها يافت مي شود؟

اسيدها طعم هاي متمايزي به غذاها اعطا مي كنند  از اسيد سيتريك موجود در ميوه ها گرفته تا اسيد استيك خورنده كه باعث توليد سركه مي شود. اين تركيب يك اسيد ملايم و همه كاره است كه توسط باكتري هاي ويژه اي توليد مي شود كه قادر به هضم لاكتوز در شير هستند. اگرچه اسيد لاكتيك در درجه اول با محصولات لبني در ارتباط است ، اما در طيف گسترده اي از غذاها يافت مي شود كه در ادامه شرح داده مي شود.

محصولات لبني

گونه هاي نسبتاً كمي از باكتري ها ، از جمله خانواده لاكتوكوك و لاكتوباسيلوس و برخي از خانواده هاي لكونوستوك و استرپتوكوك ، قادر به هضم لاكتوز موجود در شير هستند. آنها قندها را به انرژي تبديل كرده و اسيد لاكتيك را دفع مي كنند كه باعث كاهش pH شير و ايجاد محيط نامناسب براي ساير باكتري ها مي شود.

اين مسئله يك مزيت رقابتي براي آن باكتريها است و براي انسان نيز مزاياي گسترده اي دارد. اين دسته از محصولات شير ​​اسيدي يا “كشت شده” به راحتي خراب نمي شوند و خاصيت مغذي شير را براي مدت طولاني تري حفظ مي كنند. خامه ترش ، ماست ، پنيرها و بقيه محصولات لبني تخمير شده در جهان از طريق اسيد لاكتيك توليد مي شوند.

ترشي سنتي

اگرچه اين ماده با لبنيات شناخته مي شود اما باكتري هاي اسيد لاكتيك فرصت طلباني هستند كه مي توانند با استفاده از قندهاي ديگر نيز زنده بمانند. به عنوان مثال ، ترشي سبزيجات و محصولاتي مانند كلم ترشي به طور سنتي داراي اسيد لاكتيك هستند. نمك زدن به سبزيجات آب آنها را بيرون مي كشد ، كه به سرعت توسط لاكتوباسيل ها استعمار مي شود.

اين اسيديته باعث جلوگيري از رشد باكتري هاي بالقوه خطرناك و بيماري زا مي شود و به حفظ مواد غذايي كمك مي كند. گروه دوم باكتري ها اسيد لاكتيك را هضم كرده و اسيد استيك يا سركه  توليد مي كنند كه قوي تري است و روند كار را تسريع مي كند. ترشي حاصل مي تواند بسته به نسبت لاكتيك اسيد به اسيد استيك ملايم يا تيز باشد.

نان هاي ترش

نان خمير ترش مزه خاص خود را مديون باكتري هاي اسيد لاكتيك است كه در كنار مخمر در خميررشد مي كند. PH پايين ايجاد شده توسط باكتري ها نه تنها باكتري هاي مضر را دفع مي كند بلكه مخمرها و اسپورهاي كپك را كه تحمل اسيديته پايين را ندارند از بين مي برد. از طرف ديگر ، مخمرهاي نان با اسيديته پايين سازگار شده و عملكرد خود را بهتر انجام مي دهند.

بيشتر بخوانيد : اسيد فسفريك

محصولات سويا

باكتريهاي اسيد لاكتيك نقش مشابه ماده طعم دهنده و نگهدارنده را در محصولات تخمير سويا دارند كه در سراسر آسيا رايج است. بيشتر آنها  از جمله ميسو و سس سويا با خمير كردن دانه هاي سويا شروع مي شوند كه باعث ايجاد يك ماده اوليه مي شود. سپس استارتر به اين دانه ها اضافه مي شود و يك فرآيند تخمير پيچيده را با چندين خانواده مخمر و باكتري آغاز مي كند. باكتري هاي اسيد لاكتيك با اثر رحفاظتي مانع از رشد عوامل بيماري زا در محصول نهايي مي شوند.

منبع : https://www.jahanshimi.com/

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۷:۵۹ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

۴ راه براي جلوگيري از شكستن النگو طلا

۱- استفاده از النگو در مواقع خاص

براي پيشگيري از شكستن يا آسيب ديدن النگوها بهتر است آنها را فقط در مناسبت‌ها، مراسم و مهماني‌ها استفاده كنيد. با اين كار باعث افزايش طول عمر، درخشش و زيبايي النگو خواهيد شد. اگر النگو طلا  شما به‌شكلي است كه نمي‌توانيد راحت آن را از دست خارج كنيد، بايد در نگهداري از آنها مراقب بيشتري به خرج دهيد و مواظب باشيد كه فشاري به آنها وارد نشود.

۲- احتياط هنگام انجام كارهاي سنگين

سعي كنيد هنگام انجام فعاليت‌هاي سنگين كه احتمال آسيب رسيدن به النگوهاي شما بيشتر است، النگوها را از دستان خارج كنيد تا از ضربه و كشيدگي جلوگيري شود.

هنگام انجام هرگونه حركات ورزشي، مخصوصا قبل از ورود به استخر النگوها را از دست خود خارج كنيد.

براي اينكه النگوها دچار فرسودگي و سايش نشوند، بهتر است كه هنگام انجام كارهاي خانه كه از مواد شوينده يا اسيدي استفاده مي­‌كنيد، النگوها را از دستان خود خارج كند.

هنگام درآوردن النگوها از دست، به روش صحيح و مطمئن اين كار را انجام دهيد تا حين انجام اين كار، النگوها­ي شما دچار تغيير شكل يا كشيدگي نشوند.

بيشتر بخوانيد :

راهنماي خريد طلا اينترنتي
طلاي كم اجرت چيست ؟
۳- دقت و احتياط در زمان درآوردن النگوها

هنگام درآوردن النگوها از دست، از روش‌هاي صحيح و مطمئن استفاده كنيد تا حين انجام اين كار، النگوها­ي شما دچار تغيير شكل يا كشيدگي نشود. پس از خارج كردن النگوها از دست‌هاي خود، آنها را در محلي مطمئن مانند جعبه‌­ي جواهرات قرار دهيد كه خيالتان از وارد شدن آسيب‌هاي احتمالي به آنها راحت باشد.

۴- احتياط و دقت فراوان در استفاده­‌ي روزمره از النگوها براي پيشگيري از شكستن آنها

اگر امكان درآوردن مرتب النگوها را نداريد، در نگهداري از آنها بسيار كوشا و مراقب باشيد كه فشاري به آنها وارد نشود. اگر از طلا و جواهرات خود به خوبي مراقبت كنيد، جواهرات شما طول عمر بيشتري خواهند داشت و جلوه و زيبايي خود را حفظ خواهند كرد. در نتيجه، دوام و ماندگاري بيشتري خواهند داشت و به اين ترتيب شما مي­‌توانيد به چشم سرمايه‌­هاي طلايي به جواهرات خود بنگريد.

منبع : طلا فروشي آنلاين كيش طلا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۰:۰۸ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

خريد لوازم يدكي هيونداي و مواردي كه شما در هنگام خريد بايد بدانيد !!!

داشتن اطلاعات درباره ي خريد لوازم يدكي هيونداي يا قطعات هر نوع خودروي ديگري فقط مناسب فروشندگان و تعميركاران نيست و براي صاحبان خودرو نيز مي تواند ضروري و كار آمد باشد. مطمئنا شما كه صاحب خودرو هستيد با داشتن اطلاعات در خصوص لوازم يدكي خودروي خود ميتوانيد چه از لحاظ اقتصادي و چه از لحاظ فني براي تامين قطعات مورد نياز خودروي خود اقدام كنيد.

ما در اينجا قصد داريم تا نحوه خريد لوازم يدكي و هر آنچه كه شما ممكن است در هنگام مراجعه به تعميرگاه با آن مواجه شويد را در ادامه ي اين مطلب از استارپارت براي شما بيان كنيم.

شماره فني (( Part Number )) خودرو چيست؟

تمامي قطعات و لوازم يدكي هيوندا و كيا داراي شماره فني مخصوص و منحصر به فرد هستند . البته لازم به ذكر است بعضي مواقع قطعات برخي از خودروها ي اين دو شركت خودرو سازي به صورت مشترك نيز استفاده ميشوند. زيرا برخي شماره هاي فني قطعات خودروهاي اين دو شركت با هم مشترك مي باشند .در صورت آشنا نبودن شخص تامين كننده قطعه و استفاده از كد هاي فني مشابه باعث اختلال در عملكرد سيستم هاي ديگر خودرو مي شود. كد هاي فني اشتباه ميتواند باعث اختلال در عملكرد سيستم هاي ديگر خودرو شود كه نياز به تنظيم مجدد قطعه خواهد بود و بايد زمان و هزينه بيشتري را براي تعمير و تعويض قطعات صرف كرد.

پس حتما درهنگام خريد لوازم يدكي خودروي خود با افراد مطمئن و داراي صلاحيت در اين زمينه مشورت كنيدوخريد خود را انجام دهيد

توصيه ما اين است كه براي خريد لوازم يدكي هيونداي و كيا و يا هر خودروي ديگري با هر برندي كه مورد استفاده شما مي باشد راهنمايي و ارائه مشاوره را به دست كارشناسان مربوطه دراين حرفه سپرده تابا پيشنهادمناسب ترين ودرست ترين وبه صرفه ترين قطعات شما رادر جهت خريدمناسب قطعه همراهي كنند.

بيشتر بخوانيد :

خريد لوازم يدكي هيونداي سانتافه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۰:۲۶ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

كاربرد اسيد سيتريك در مواد غذايي و نوشيدني ها

اسيد سيتريك يك ماده نگهدارنده، امولسيفاير، طعم دهنده و تسريع كننده است كه به طور گسترده اي در بسياري از صنايع به خصوص در مواد غذايي، آشاميدني، دارويي، محصولات آرايشي و بهداشتي كاربرد دارد. اسيد سيتريك به طور گسترده در گونه هاي جانوري، گياهان و ميوه ها وجود دارد. اين اسيد بي رنگ، بي بو و بسيار محلول در آب است.

آيا مي دانستيد كه به دليل پايين بودن قيمت و سهولت در توليد، فروش اسيد سيتريك در صنايع غذايي به عنوان يك ماده افزودني بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد؟ اين اسيد با اضافه شدن به مواد غذايي و نوشيدني ها طعم تند و ترش مي بخشد كه باعث افزايش اشتها و افزايش طعم مي شود. برخي از شركت ها از آن براي تهيه محصولات غذايي خود مانند شيريني و نوشابه استفاده مي كنند. مثلا در نوشابه اي كه ميخوريد و يا كيك و شيريني هايي كه شايد همين الان هم در حين خواندن اين مقاله با چاي نوش جان ميكنيد هم اسيد سيتريك وجود دارد.

حتما بخوانيد :

اسيد استيك
اسيد فسفريك
اين اسيد  بيشتر در شيريني هاي ترش به شكل يك پودر سفيد خوب كه به عنوان "نمك ترش" نيز شناخته مي شود، كاربرد دارد. برخي از افراد به طور خاص آن را به غذاي خود اضافه مي كنند تا طعم غذا تغيير پيدا كند. علاوه بر استفاده از آن به عنوان يك افزودني، اسيد سيتريك به عنوان يك ماده نگهدارنده طبيعي در مواد غذايي مورد استفاده قرار مي گيرد. با افزايش اسيديته، شرايط كم pH توليد شده از رشد باكتري ها و قارچ ها جلوگيري مي كند. بنابراين عمر غذا يا نوشيدني را طولاني تر مي كند. همچنين از تخريب مواد غذايي به ويژه كنسرو جلوگيري مي كند. هم چنين از آن، به عنوان طعم دهنده در تهيه و توليد ويتامين C به شدت استفاده مي شود.

منبع : فروشگاه مواد شيميايي جهان شيمي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۹:۵۱ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

۶ دليل خم شدن يا شكستن النگوي طلا

وقتي يك النگوي طلاي جديد خريداري مي‌كنيد، كاملا گرد و دايره‌‌اي است. اما ممكن است مدتي بعد از استفاده­‌ي مداوم، متوجه شويد كه النگوي شما تغيير شكل پيدا كرده است. البته اين اتفاق براي همه‌ي النگوها روي نمي‌دهد و فقط برخي از آنها ممكن است به اين مشكل دچار شوند. يكي از دلايل اين امر مي‌تواند به پايين بودن كيفيت النگو مربوط باشد. به همين خاطر است كه يكي از دغدغه‌هاي مهم خانم‌ها هنگام استفاده از طلا و جواهراتشان، خم شدن يا شكستن النگوهايشان است.

النگوها معمولا در اثر ضربه ديدن حين انجام كارهاي خانه آسيب مي‌بينند. اما علت‌هاي ديگري نيز براي اين مشكل وجود دارد كه در ادامه، رايج­ ترين دلايل خم شدن يا شكستن النگو را برايتان نوشته‌ايم.

۱. فشار فيزيكي

از دلايل اصلي خم شدن وشكستن النگو طلا، فشار فيزيكي است؛ يعني وقتي النگو در دستان شماست، كارهاي سنگيني انجام مي دهيد كه باعث خم شدن النگو مي‌شود.

۲. جنس النگوي طلا

طلاي خالص يك ماده نرم است، به همين علت هرچه عيار طلا بالاتر باشد امكان ساييدگي و تغيير فرم بيشتري در آن وجود دارد. مهم­ترين علت براي خم شدن النگو يا انگشتر طلا مي‌تواند جنس آن باشد.( جهت خريد انگشتر اينجا كليك كنيد. )

۳. سايز النگو

از ديگر دلايل شكستن النگو طلا، مي‌توان به سايز انگشتر اشاره كرد. خوب است در هنگام خريد و انتخاب النگو به سايز دست خود به خوبي توجه كنيد و النگوي مناسب براي سايز دست خود را بخريد. به اين ترتيب، علاوه‌بر پيشگيري از شكستن النگوها، از آسيب ديدن دست خود هم پيشگيري مي‌كنيد.( جهت مشاهد مدل هاي متنوع النگو طلا كليك كنيد.)

۴. ظريف بودن النگو

در صورت ظريف بودن النگو بايد دقت بيشتري در خصوص نگهداري از آن داشته باشيد؛ چون طبيعتا احتمال خم شدن يا شكستگي آن بيشتر مي‌شود. النگوهاي باريك و ظريف با كوچك‌ترين ضربه يا فشاري خم يا دچار شكستگي مي‌شوند.

بيشتر بخوانيد : راهنماي خريد اينترنتي طلا

۵. ضربه يا كشيدگي

النگو ممكن هست در اثر ضربه يا كشيدگي تغيير شكل دهد به طوري كه ديگر قابل استفاده نباشد و جلوه و زيبايي گذشته خود را از دست بدهد. اين موضوع خيلي ناراحت كننده است، به خصوص اگر النگو يادگاري باشد يا اين كه آن را هديه گرفته باشيد. اما خيلي هم ناراحت نباشيد چون اگر اين اتفاق براي النگوي شما روي دهد مي‌توان آن را تعمير كرد تا درست مثل روز اول شود.

۶. گذر زمان و فرسودگي

فرقي نمي‌كند كه زيورآلات از چه جنسي باشند، وقتي فرسوده مي‌شوند، احتمال شكستن يا فرسودگي آنها زياد است. اين فرسودگي و تغيير فرم در طلا به علت نرم بودن اين فلز، بيشتر رخ مي‌دهد. به همين خاطر بسيار مهم است كه به نظافت و نگهداري طلاها توجه بيشتري داشته باشيد.

منبع : فروشگاه آنلاين طلا و جواهر كيش طلا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۳:۵۵ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

نحوه خريد لوازم يدكي هيونداي به صورت آنلاين

همانطور كه مي دانيد براي خريد لوازم يدكي هيونداي لازم است تا عوامل متعددي را مورد بررسي قرار دهيد.در ادامه همراه ما باشيد تا اطلاعات بيشتري در خصوص انواع قطعات هيونداي و همچنين نحوه خريد لوازم يدكي هيونداي اطلاعاتي را به دست آوريد.

 راهنماي خريد آنلاين لوازم يدكي هيونداي

براي خريد لوازم يدكي هيونداي و همچنين ساير قطعات به صورت آنلاين لازم است تا چه عواملي را مورد بررسي قرار دهيد؟

شناخت درست از قطعات و نيازتان

هنگامي كه به فروشگاه قطعات و لوازم يدكي مي رويد ليستي تهيه كنيد. ابتدا لازم است تا در مورد تمامي قطعات اطلاعات لازم را به دست آوريد و اول از همه بدانيد كه به چه قطعاتي براي خودرويتان نياز داريد سپس خريد لوازم يدكي هيونداي را انجام دهيد.

در مورد فروشگاه هاي آنلاين تحقيق كنيد.

يكي ديگر از عوامل مهمي كه در هنگام خريد قطعات و لوازم يدكي بايد مورد توجه قرار دهيد انتخاب درست فروشگاه مي باشد.فروشگاه هاي آنلاين انواع مختلفي دارند و شما ابتدا لازم است تا در مورد آن فروشگاه اطلاعات لازم را كسب كرده سپس اقدام به خريد قطعات يدكي كنيد.

اهميت خدمات پس از فروش

قبل از اينكه دكمه پرداخت و خريد قطعات يدكي را بزنيد لازم است تا در مورد آن قطعات اطلاعات كافي را به دست آوريد. همچنين از خدمات پس از فروش آن فروشگاه اطمينان پيدا كنيد و اطلاعات لازم در اين زمينه را به دست آوريد.

از فروشگاه هاي مطمئن خريد كنيد

از جمله مهم ترين نكاتي كه در مورد خريد لوازم يدكي هيونداي و همچنين ساير خودرو ها لازم است تا انجام دهيد خريد لوازم يدكي از فروشگاه هاي معتبر و شناخته شده است.

حتما بخوانيد :

راهنماي خريد قطعات كيا
راهنماي تشخيص اصالت قطعات خودرو


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۱:۰۰ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

خواص ويژه اسيد فسفريك

اسيد معدني بي رنگ و بي بو بوده و اين اسيد به نام اوروتوفسفريك نيز ناميده مي شود.

مي تواند مايع يا جامد كريستالي شفاف باشد كه براي فلزات و همچنين بافت انساني خورنده است. توليد كنندگان مواد غذايي و نوشيدني آن را دوست دارند زيرا ارزان هستند، و در صنايع مختلف قابليت مصرف به شكل خوراكي دارند و به عنوان نگهدارنده نيز عمل مي كنند.

به طور كلي خواص آن به دو دسته تقسيم مي شوند:

خواص فيزيكي
خواص شميايي
خواص فيزيكي

به صورت خالص يك جامد بلوري سفيد با نقطه ذوب 42.35 درجه سانتيگراد است. هنگامي كه غلظت آن كمتر است، يك مايع ويسكوز بي بو، بدون رنگ، با چگالي 1.885 گرم در ميلي ليتر است. اين ماده غير سمي و غير فرار است. معمول ترين غلظت آن در آب 85 ٪ است.

بيشتر بخوانيد :

اسيد سيتريك
اسيد استيك
خواص شيميايي

داراي سه اتم H اسيدي و قابل جايگزين است. بنابراين، اين ماده به طور متفاوت با ساير اسيدهاي معدني واكنش نشان مي دهد. با استفاده از جايگزيني يك، دو يا سه اتم هيدروژن، مانند NaH2PO4، Na2HPO4 و Na3PO4، مي توان سه نمك متفاوت توليد كرد.

در دماهاي بالا، مولكول هاي ان مي توانند با يكديگر واكنش نشان داده و (با از دست دادن مولكول آب) تركيب شوند تا ديمر، تري مر و حتي زنجيره هاي پليمري طولاني مانند اسيد فسفريك و اسيد متافسفريك تشكيل دهند.

منبع : فروشگاه مواد شيميايي جهان شيمي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۳:۳۲ توسط:netware موضوع: نظرات (0)