عصر جديد عصر جديد .

عصر جديد

سيبك خودرو چيست و علائم خرابي آن كدام اند؟

قطعاتي از خودرو كه نقش بسيار مهمي را در حركت خودرو ايفا مي كنندسيبك ناميده مي شوند. سيبك ها معمولا در سيستم فرمان و سيستم تعليق خودرو كاربردي هستند و وظيفه شان به طور كلي، فراهم سازي امكان حركت دوراني و چرخشي در هنگام نياز است.سيبك فرمان و سيبك سيستم تعليق هر كدام كاربرد خاص خود را دارند، وظيفه سيبك فرمان، انتقال فرمان چرخش به چرخ ها و وظيفه سيبك سيستم تعليق، فراهم آوردن امكان حركت نرم خودرو در هنگام عبور از سطوح ناهموار ميباشد. در ادامه اين مقاله از استار پارتس نمايندگي فروش قطعات كيا و هيونداي  ضمن معرفي دقيق تر اين قطعه، علائم خرابي سيبك را نيز بررسي خواهيم كرد و وظيفه اين قطعه مهم در خودرو را شرح مي دهيم

كاربرد سيبك خودرو

سيبك يك قطعه كروي فلزي مي باشد كه به آن يك بازو متصل شده است، اين قطعه كروي در درون يك محفظه فولادي كه اطراف آن با لاستيك پوشانده شده حركت دوراني مي‌كند. اين حركت دوراني باعث خواهد شد تا قطعه اي كه در قسمت بازوي سيبك متصل شده است، توانايي حركت به طرفين و بالا و پايين را به طور همزمان داشته باشد. بنابراين اين قطعات نقش مهمي را در فرمان پذيري خودرو و همچنين در سيستم تعليق خودرو به خود اختصاص داده اند..

هنگامي كه فرمان خودرو را به يك جهت مي چرخانيم سيبك فرمان اين حركت را به چرخ ها انتقال ميدهد و از طرفي حركت در جهت بالا و پايين، سبب مي شود تا در هنگام حركت خودرو در دست اندازها و سطوح ناهموار، چرخ ها از انعطاف پذيري مورد نياز بهره مند شوند. به همين علت است كه وجود هر گونه اشكال در اين قطعه به طور مستقيم در سيستم تعليق و فرمان خودرو تاثير مي گذارد

بيشتر بخوانيد :

راهنماي تشخيص اصالت قطعات خودرو
راهنماي خريد واترپمپ آوانته
علائم خرابي سيبك خودرو

مي توان گفت مهمترين قطعه در خودرو ميباشد و با اين كه معمولا در معرض آسيب هاي مختلفي قرار مي گيرد اما به سادگي خراب نخواهد شد. با اين حال ممكن است بنا به دلايل مختلفي، اين قطعه از خودرو نيز دچار مشكلات مختلفي شود. تعدادي از علائم خرابي سيبك خودرو را معرفي ميكنيم كه با مشاهده هر كدام از اين نشانه ها، بايد سلامت اين قطعه را بررسي كنيد.

لرزش فرمان در حين حركت و در هنگام چرخاندن فرمان نشان از خرابي سيبك خوردو را دارد
فرمان بيش از حد مشكل خلاصي دارد
فرمان به يك سمت كشيده ميشود
عدم بازگشت فرمان به موقعيت اصلي خود پس از چرخش
شنيده شدن صدا تق تق در هنگام عبور از دست انداز
كم شدن ميزان فرمان پذيري خودرو
عدم حركت خودرو در خط مستقيم و ايجاد انحراف در حين حركت
سائيدگي در چرخ هاي جلو

معمولا عبور از دست اندازها با سرعت بالا، چرخاندن فرمان با قدرت زياد، بروز تصادفات، پوسيدگي و زنگ زدگي، هرز شدگي و لقي، از جمله عواملي مي باشند كه باعث خرابي اين قطعه مي شوند و موجب مي شوند تا راننده مجبور به تعويض اين قطعه شود. شكستن سيبك باعث هرزگردي فرمان و عدم فرمان پذيري خودرو خواهد شد و در نتيجه هنگامي كه اين قطعه از سيستم فرمان دچار مشكل عمده شود، رانندگي با خودرو امكان پذير نخواهد بود. در نتيجه پيشنهاد مي شود كه قبل از اين كه اين ناحيه از خودرو دچار مشكل عمده شود، در صورت مشاهده علائم بالا، به فكر تعمير آن باشيد.

منبع : فروشگاه مجازي لوازم يدكي خودرو https://www.star.parts/shop/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۸:۵۳ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

اسيد لاكتيك چيست؟ به زبان خيلي ساده

اسيد لاكتيك يا Lactic Acid چيست ؟ خوب شايد براي شما هم اين اتفاق افتاده باشد كه بعد از يك پياده روي طولاني يا بعد از انجام يك ورزش سنگين آن هم بعد از سالها ورزش نكردن و ايجاد فشار زياد از حد به بدن دچار درد عضلاني شده باشيد ، اين درد قطعا ساعاتي بعد از انجام ورزش در بدن شما احساس مي شود ، آيا تا به حال به اين موضوع فكر كرده ايد كه چه چيزي باعث به وجود آمدن اين درد مي شود و چگونه مي توانيم آن را به مرور از بين ببريم ؟ امروز در اين مقاله مي خواهيم در خصوص اسيد لاكتيك صحبت كنيم ، در واقع همان عامل دردي كه شما در بدنتان احساس مي كنيد.

اسيد لاكتيك كه ما آن را به عنوان انگليسي Lactic Acid مي شناسيم داراي فرمول شيميايي C3H6O3 مي باشد اگر به فرمول شيميايي اين اسيد دقت كنيد !!! C مخفف Calium و H مخفف Hidrogen و O نيز نشانگر Oxygen است و عدد كناري آنها نشانگر تعداد مولوكول هاي موجود در هر قسمت مي باشد و جالب است بدانيد كه اسيد لاكتيك تنها دو مولوكول اكسيژن با مايع پاك كننده استون كه براي پاك كردن لاك ناخن استفاده مي شود تفاوت مولوكولي دارد!!!

بيشتر بخوانيد :

اسيد استيك
اسيد سيتريك
توليد زياد اين نوع اسيد در خون به دليل ايجاد حالتي شبيه به حالت تخمير شير و تبديل شدن آن به ماست و پنير در بدن انسان ايجاد مي كند كه اين تخمير شدن باعث كاهش خونرساني و اكسيژن رساني به عضلات بدن شده و در نهايت باعث ايجاد دردها و گرفتي عضلاني مي شود . همانطور كه شما در ماست و پنير نمك داريد در اسيد لاكتيك نيز نوعي نمك وجود دارد كه به عنوان لاكتاك شناخته مي شود. اسيد لاكتيك مايعي بي رنگ است و بصورت محلول در آب و اتانول ديده مي شود.

جالب است بدانيد كه اسيد لاكتيكي كه بصورت صنعتي توليد مي شود در صنايع مختلفي از جمله غذا و دارو ، دباغي پوست ، رنگرزي ، ساخت پلاستيك ها ، حلال ها ، جوهر و لاك هاي ناخن مورد استفاده قرار مي گيرد. البته اسيد لاكتيكي كه در بدن موجودات به وجود مي آيد از نظر ساختاري كمي با اسيد لاكتيك هاي صنعتي تفاوت دارد و در اصطلاح شيمي به نوع اسيد لاكتيك هاي صنعتي راست گرد و به نوع جانوري آن چپ گرد گفته مي شود .

براي يك ورزشكار بسيار مهم است كه ميزان توليد و پخش شدن اين نوع اسيد در بدن خودش را به حداقل برساند و اين امر در بهبود حركتي ماهيچه و در نتيجه عملكرد بهتر ورزشكار بسيار تاثير خواهد داشت . در اكثر ورزشهاي هوازي زمانيكه شما در حال ورزش هستيد بدن شما نيز به همان تناسب سرعت تنفس را افزايش مي دهد تا بتواند اكسيژن بيشتري براي عضلات تامين كند ، اگر اين اكسيژن رساني به درستي انجام نشود يا بدن توانايي خوبي براي رساندن اكسيژن به عضلات نداشته باشد در نتيجه باعث سوزش عضله خواهد شد و شخص مجبور مي شود كه فعاليت ورزشي خودش را كاهش و آن را به حداقل برساند ، جالب است بدانيد كه برخي اوقات آنقدر اين سوزش و درد زياد است كه مي تواند تا چند ساعت عضله فرد را در حالت فلج قرار بدهد و درد شديدي را ناشي شود .

منبع : جهان شيمي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۲:۱۶ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

طلاي هندي به چه طلاهايي گفته مي شود؟

در تمام دنيا شهرت زنان هندي به استفاده مداوم و هميشگي ازطلا و جواهرات شناخته شده است. در واقع طلا و جواهرات مختلف به‌عنوان بخشي از لباس سنتي هندي‌ها محسوب مي‌شود و جزئي از انتخاب آنها محسوب نمي‌شود. پوشيدن يك دست‌ساري هندي در مراسم رسمي بايد به همراه مجموعه مفصلي از انواع زيورآلات شيك و زيبا هندي صورت گيرد.

ويژگي‌هاي طلاي هندي چيست؟

هندي‌ها از جمله ركورد‌داران استفاده از طلا در جهان به شمار مي‌آيند. ميزان اين علاقه هر ساله در حال افزايش است. اين مسئله سبب شده است كه بيشترين اختصاص مصرف فلز طلا در دنيا به هند برسد. با اين حال طلا هندي در تمام دنيا بسيار طرفدار دارد و ميان آنها محبوب است.

از آن جايي كه زيبايي‌ها و طراحي‌هاي خاص و منحصر‌به‌فرد طلا هندي مرسوم است، اين سبك طلا مشتريان ويژه خود را يافته است. وجود سنگ‌هاي ريز و رنگي به‌مقدار فراوان به‌صورت كار شده در كنار طلاي زرد هندي از ويژگي‌هاي بارز طلا هندي به شمار مي‌آيد.

طلا هندي ويژگي‌هاي زيادي دارد كه از اين ويژگي‌هاي ظاهري طلا هندي رنگ زرد، براقيت آن و بزرگ بودن ابعاد زيورآلات هندي نيز مرسوم‌ترين اين ويژگي‌ها است. در واقع سبك طلاي هندي با اين ويژگي‌ها قابل تشخيص است.

در واقع اين طرح يك ويژگي براي طلا هندي شناخته مي‌شود و در تمام مدل‌هاي آن كاملا قابل مشاهده است. نكته جالب توجه اين است كه طلا هندي شامل عيار پايين تري نسبت به ساير طلاها و طلاي ايراني است. ساخت طلا هندي معمولا با عيار ۱۴ و حتي پايين‌تر صورت مي‌گيرد.

در مورد قيمت طلا هندي بايد بگوييم كه بسته به مناطق و شهرهاي مختلف هند داراي قيمت‌هاي متفاوتي است. در مناطق فقيرنشين براي خريد طلا هندي نسبت به ساير مناطق كمتر هزينه مي‌كنند. دليل اين امر اين است كه اين قشر درآمد كمتري دارند و سعي دارند كه طلاي هندي ارزان تري تهيه كنند.

بيشتر بخوانيد :

طلاي ارزان

بهترين زمان خريد طلا

قيمت طلاي هندي به چه عواملي بستگي دارد؟

قدرت خريد مردم است كه تعيين‌كننده قيمت طلا هندي به حساب مي‌آيد. همان‌گونه كه پيش تر ذكر شد، قيمت طلا هندي در بخش هاي مختلف هند با يك ديگر تفاوت دارد و به وضعيت اقتصادي مردم هر منطقه وابسته است.

به‌عنوان مثال در قسمت‌هاي اعيان نشين، طلا هندي با قيمت بالاتري به افراد فروخته مي‌شود. نوع و سبك زيورآلات هندي نيز در قيمت اين نوع طلاها موثر خواهد بود. نمونه‌هاي مينا‌كاري داراي قيمتي مناسب است و گزينه‌اي مقرون‌ه‌صرفه براي خريد شناخته مي‌شود.

انواع طلا هندي در نمونه‌هاي ديگري كه سنگ‌هاي قيمتي در ساخت آن به كار رفته شده باشد، قيمت بيشتري را دارا خواهد بود. به‌طور كل طلا هندي به دليل‌هاي گوناگوني مانند وزن سبك تر و عيار پايين‌تر، قيمت پايين‌تري دارد. ساخت طلا هندي معمولا با عيار ۱۸ و ۱۴ انجام مي‌شود و همين امر باعث شده است كه شاهد كاهش قيمت طلا هندي به صورت چشمگيري باشيم.

چه تفاوت‌هايي ميان طلاي ايراني و طلاي هندي وجود دارد؟

تفاوت طلاي هندي در معيارها و پارامترهاي زيادي با طلاي ايراني ديده مي‌شود. طلاي ايراني معمولا ظريف‌تر، ساده‌تر، زيباتر است و داراي اجرت ساخت بالاتري نسبت به طلا هندي خواهد بود. براي اينكه طلا و زيورآلات ايراني ساخته شود، معمولا طلاي ۱۸ عيار به‌كار مي‌رود چنانچه طلا هندي عيار ۱۴ و پايين‌تر را دارا خواهد بود.

منبع : كيش طلا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۵:۵۴ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

كات كبود و كاربردهاي آن

سولفات مس يا كات كبود (Copper sulfate) يك تركيب معدني است كه از تركيب ساده مس و سولفات توليد شده و به شكل مايع يا پودري موجود است. سولفات مس جامد كه به عنوان پنتا هيدرات يا پنج آبه نيز شناخته مي شود به شكل كريستال هاي آبي رنگ است و يك ماده اوليه محبوب براي توليد ديگر انواع نمك هاي مس است.

در اين مقاله نشريه جهان شيمي فيزيك با اين ماده بيشتر آشنا ميشويد . كات كبود از طريق تيمار فلز مس با اسيد سولفوريك غليظ يا اكسيدهاي آن با اسيد سولفوريك رقيق به صورت صنعتي توليد مي شود. اين تركيب همچنين مي تواند با سنگ شويي آهسته سنگ معدن مس گريد پايين در هوا توليد شود و باكتري ها ممكن است براي تسريع اين روند استفاده شوند. سولفات مس تجاري معمولاً خالص و ۹۸٪ است كه ممكن است حاوي مقدار كمي آب نيز باشد.

مس يك عنصر ضروري كمياب است كه در فرمولاسيون برخي از مكمل هاي مولتي ويتامين و مينرال بدون نسخه وجود دارد. مقادير مس موجود در مكمل هاي معمولي با افزايش آنزيم هاي سرمي يا آسيب هاي كبدي آشكار از نظر باليني همراه نيست. با اين حال ، مصرف بيش از حد تصادفي يا عمدي مس مي تواند باعث صدمات حاد كبدي شود.

بيشتر بخوانيد:

پرمنگنات پتاسيم
پروپيلن گليكول
كاربردهاي سولفات مس يا كات كبود :

سولفات مس در درجه اول براي مقاصد كشاورزي به عنوان سموم دفع آفات ، ميكروب كش ، مواد افزودني خوراكي و مواد افزودني خاك استفاده مي شود. برخي از كاربردهاي ثانويه آن به عنوان ماده اوليه در تهيه ساير تركيبات مس ، به عنوان يك معرف در شيمي تجزيه ، به عنوان يك الكتروليت براي باتري ها و حمام هاي برقي و در پزشكي به عنوان قارچ كش ، باكتري كش و قابض بكار مي رود. مس يك كاتاليزور مهم براي سنتز هم در گلبولهاي قرمز و جذب آهن است.

سولفات مس يك ماده شيميايي بسيار كاربرد پذير است و در طيف وسيعي از صنايع و كشاورزي استفاده مي شود. كاربرد اصلي اين ماده در كشاورزي است و در قديم تنها كاربرد آن در صنعت فقط براي رنگ آميزي و آبكاري بوده است. البته اين تركيب امروزه در بسياري از فرايندهاي صنعتي به كار گرفته مي شود و به سختي مي توان صنعتي را يافت كه از اين تركيب استفاده نكند.

صنعت فيبر مصنوعي از اين ماده در توليد مواد اوليه استفاده مي كند. صنايع توليد فلز نيز از مقادير زيادي سولفات مس به عنوان الكتروليت در پالايش مس ، براي توليد سيم هاي فولادي با روكش مس و در فرايندهاي مختلف آبكاري مس استفاده مي كند.

در صنعت معدن نيز از اين ماده به عنوان فعال كننده در تغليط و شناورسازي سنگ معدن سرب ، روي ، كبالت و طلا استفاده مي شود.

كات كبود در صنعت چاپ به عنوان يك الكتروليت در توليد الكترود و به عنوان يك عامل اچينگ براي فرآيند حكاكي مورد استفاده قرار مي گيرد.

در صنايع توليد رنگ از اين تركيب در توليد رنگهاي ضد رسوب استفاده مي كنند و در رنگ آميزي شيشه نيز مورد استفاده قرار مي گيرد.

منبع : https://www.jahanshimi.com/

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۶:۱۶ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

طلاي سبك چه طلايي است؟

به‌طور معمول، طلاي كم وزن به طلا و جواهراتي گفته مي‌شود كه بر خلاف طراحي و ساختاري با اشكال كامل، اما با حجمي خالي از طلا تهيه مي‌شود. به بيان ديگر در تمام حجم يك قطعه زيورآلات ساخته شده از طلا، از فلز طلا استفاده نشده است و در طراحي آن از فضاهاي خالي يا تركيبي از فلزات و سنگ‌هاي تزئيني استفاده شده است.

در اين روش، يك قطعه از زيورآلات طلا بدون آن‌كه آسيبي به طراحي و شكل آن وارد شود ساخته مي‌شود اما وزن آن به اندازه قابل توجهي كاهش مي‌يابد. در ادامه با طلا فروشي انلاين كيش طلا همراه باشيد تا با اين نوع از طلا بيشتر اشنا شويد.

روش‌هاي توليد طلاي سبك

به‌طور كلي بايد گفت كه چهار روش اصلي زير براي توليد انواع زيورآلات طلا و جواهر در دنيا وجود دارد:

ساخت طلا به روش ريخته‌گري
ساخت طلا به روش پرس كاري
ساخت طلا به روش الكتروفرمينگ
ساخت طلا به روش ساخت دستي يا همان روش سنتي
اما لازم به ذكر است كه براي توليد انواع طلاي سبك تنها از دو روش ساخت طلا به روش پرس كاري و ساخت طلا به روش الكتروفرمينگ استفاده مي‌شود. بنابراين ما در اين بخش از مقاله سعي داريم كه به معرفي و بررسي اين دو روش خاص بپردازيم.

بيشتر بخوانيد :

طلاي كم اجرت
بهترين زمان خريد طلا
ساخت طلا به روش پرس كاري

در حال حاضر بايد گفت كه درصد بيش‌تري از طلا و جواهرات ساخته شده از طلاي كم وزن در صنعت طلاسازي با روش پرس كاري ساخته مي‌شوند؛ در واقع به جرات مي‌توان گفت كه ساخت طلا و جواهرات به روش پرس كاري ارزان‌ترين را براي توليد زيورآلات اين فلز گران‌قيمت مي‌باشد. در اين روش زيورآلات طلا معمولاً به‌صورت عمده و سري توليد مي‌شوند.

ساخت طلا به روش الكتروفرمينگ

امروزه ساخت طلا به روش الكتروفرمينگ نسبت به روش ساخت طلا به روش پرس كاري، موفق‌تر بوده و دائماً در حال توسعه و پيشرفت مي‌باشد. در حال حاضر در توليد توليد طلا و جواهرات سبك وزن و ظريف و مجسمه‌هاي تزييني ظريف و سبك از روش الكتروفرمينگ استفاده مي‌شود. تنوع كار و ساخت انواع زيورآلات به اين روش بسيار بالا بوده و مي‌توان طرح

بسياري را براي ساخت انواع مدل‌ها و طرح‌ها مانند انواع گوشواره، آويز، گل يا سنجاق سينه زنجير، النگو، دستبند و…، با استفاده از اين روش ساخت. همچنين ساخت زيورآلات مخصوص كودكان كه بدن و لباس‌هاي آن‌ها تحمل جواهرات سنگين وزن را ندارد نيز مي‌توانند از طلاي سبك و به روش الكتروفرمينگ ساخته شوند.

علاوه بر آن مي‌توان با تركيب طلاي سبك، با مواد و فلزات مدرن و كاربردي ديگر مانند تيتانيوم، پلاتين و…، علاوه بر بهينه سازي توليدات، كاهش استفاده از منابع گران‌بها و مهم و البته كمياب مانند فلز طلا مي‌توان از آن در حوزه‌هاي مختلف ديگري مانند الكترونيك، پزشكي، مخابرات و…، استفاده نمود.

در واقع بايد گفت كه اهميت روش الكتروفرمينگ در ساخت طلا و جواهرات سبك وزن، در اين است كه با اين روش مي‌توان انواع متنوعي از طرح‌هاي پيچيده و نامتعارف را با تمام جزئيات آن ساخت. ساخت و توليد طلا و جواهرات با طراحي ۳ بعدي نيز از مزاياي استفاده از روش الكتروفرمينگ است.

بنابراين ساخت طلاي كم وزن به روش الكتروفرمينگ با وجود هزينه بسيار بالاي اقتصادي آن نسبت به ساخت طلاي سبك به روش پرس كاري، بسيار مورد استقبال قرار گرفته است. در واقع مي‌توان گفت كه روش الكتروفرمينگ تقريباً جديدترين تكنولوژي براي توليد طلا و جواهرات سبك وزن در جهان به‌شمار مي‌آيد

منبع : https://www.kishtala.com/

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۱:۵۳ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

چند فاكتور مهم در رابطه با هيونداي النترا

هيونداي النترا كه در سال 1990 راه اندازي شده است، قلب نسل كامل رانندگان را به خود اختصاص داده است، كه به شدت به دليل توانايي آن براي سازگاري با تقاضاهاي مصرف كننده براي وسايل نقليه پيشرفته اي است كه جديدترين نوآوري هاي سبك و قابليت را دارند. واضح است كه Elantra هرگز به زودي نخواهد رفت. در واقع، هيونداي Elantra 2017 در كوتاه مدت در خيابان ها قرار خواهد گرفت، كه رسما در نمايشگاه خودرو لس آنجلس در ماه نوامبر 2015 به نمايش گذاشته شده است. آخرين نسخه اين خودرو سالم محبوب با تعدادي از ويژگي هاي عالي همراه است كه در اين مقاله از نمايندگي فروش قطعات كيا و هيوندا به ان خواهيم پرداخت.

اين گوشي آندرويد گوگل دارد – امروزه ما به طور فزاينده اي به گوشي هاي هوشمند، دستگاه هاي GPS و ساير دستگاه هاي خود بستگي داريم تا ما را در جايي كه بايد در حال حركت در جاده ها باشد، به ما بگويند. قابليت هاي ناوبري شما به تازگي يك گام بزرگ به جلو برداشت، همانطور كه Elantra جديد در حال حاضر با Android Auto عرضه مي شود. اين قابليت باعث افزايش ظرفيت ناوبري و نقشه برداري توسط ادغام دستگاه هاي شخصي خود با Elantra مي شود.

اين ويژگي هاي ايمني گسترش يافته است – Elantra ايمن تر از هميشه با مجموعه اي از ويژگي هاي ايمني 360 درجه است كه جديد به مدل 2017 مي باشد. اينها شامل كمك نگهداري خط، هشدارهاي برخورد پيش روي، تشخيص نقطه كور، هشدار تغيير مسير و ترمز اتوماتيك هنگامي كه عابر پياده تشخيص داده مي شود.

اين داراي يك اتاق راحت است – 110.2 فوت مكعب، دقيقا. اين به شما و مسافران شما اجازه مي دهد فضاي زيادي براي كشيدن و استراحت داشته باشيد. اگر به فضاي اضافي براي حمل و نقل مواد خود نياز داريد، صندلي هاي عقب را مي توان به منظور جمع آوري بار اضافي.

اين يك پورت اضافي USB دارد – همانطور كه احتمالا مي دانيد در حال حاضر، پورت هاي USB به راحتي قابل حمل هستند، زيرا آنها به شما اجازه مي دهد تا دستگاه هاي قابل حمل خود را به برق وصل كنيد و شارژ كنيد. Elantra با يك پورت USB استاندارد آمد. با اين حال، مدل 2017، شما دو را دريافت مي كنيد.

اين گوشي داراي يك لپ تاپ هوشمند است – هر كس تجربه كرده است كه براي كليد هاي خود دست و پا گير باشد، در حالي كه تلاش مي كند بر روي محصولاتي كه آنها فقط خريداري كرده اند نگه داشته شوند. Smart Trunk Elantra اين را غير ضروري مي سازد. FOB كليد خود را به طور خودكار باز خواهد كرد تنه، زماني كه شما در كنار آن براي چند ثانيه ايستاده.

اين شاسي بهبود يافته – با فولاد با كيفيت بالا، شاسي Elantra دوام بيشتري را در اختيار شما قرار مي دهد.

اين SoyFoam Seat Cushions – اين مواد مبتني بر روغن سويا هر دو براي محيط زيست و راحت براي سوار شدن استفاده مي شود.

چراغهاي خمش را روشن مي كند – اين به سادگي نشان مي دهد كه چراغ هاي Elantra شما طراحي شده اند تا با چرخ فرمان خود را براي افزايش ديد خود طراحي كنيد. شما همچنين مي توانيد چراغ هاي LED در روز را دريافت كنيد.

داراي سه حالت رانندگي – براي عملكرد مطلوب، حالت ورزشي را روشن كنيد؛ براي راندمان سوخت، حالت اكو را امتحان كنيد. براي سازش بين اين گزينه ها، به سادگي آن را در حالت عادي قرار دهيد.

اين موتورسيكلت داراي قدرت پيشرانه اي است – با موتور 14 سيلندر آتيكينسون با چهار سيلندر 2.0 ليتري 147 اسب بخار، Elantra عملكرد فوق العاده اي را كه انتظار مي رود از اين مدل به ارمغان مي آورد، و سپس بعضي از آن ها به ارمغان مي آورد.

به دنبال Elantra 2017 يا يكي ديگر از خودروهاي با كيفيت بالا هستيد؟ سپس به سمت نمايندگي ما مي آيند – ما خوشحال هستيم كه موجودي فعلي ما را نشان مي دهد

بيشتر بخوانيد :

قطعات كيا
دانشنامه خودرو
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۲:۲۵ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

۵ ماده غذايي كه سرشار از كافئين هستند

كاكائو : كاكائو يا پودر كاكائو اگرچه به دليل خواص آنتي اكسيداني بالايش براي پيشگيري از بسياري شرايط پزشكي توصيه مي شود اما مي تواند مقادير قابل توجهي كافئين پنهان هم داشته باشد. در اين ميان شكلات تيره اگرچه يك انتخاب سالم تغذيه اي است اما بيشتر از شير شكلات كافئين دارد. كافئين اسيد معده را افزايش مي‌ دهد، مصرف مواد غذايي حاوي كافئين زياد، مانند شكلات تلخ، ممكن است باعث وخامت زخم‌ معده در افراد مبتلا به اين بيماري شود. همچنين بيماران مبتلا به رفلاكس معدي مري بايد مصرف مواد غذايي حاوي كافئين زياد را محدود كنند. براي افراد مضطرب نيز توصيه مي ‌شود مصرف اين شكلات ‌ها محدود شود.

قرص هاي لاغري: قرص هاي چربي سوز اغلب داراي كافئين و افدرين هستند و براساس اين دو ماه باعث افزايش مصرف كالري و افزايش متابوليسم بدن مي شوند. در مصرف اين گونه داروها احتياط كنيد و از مصرف بي رويه و خودسرانه آنها بدون مشورت با پزشك يا متخصص تغذيه اجتناب كنيد.

براي مطالعه بيشتر :

بهبود دهنده نان
سوربيتول
مسكن هاي بدون نسخه: دفعه بعد كه براي كاهش درد سراغ اين داروها رفتيد، بدانيد كه آنها حاوي مقادير قابل توجهي كافئين پنهان هستند. به طوري كه اگرچه مصرف گاه به گاه آنها در كاهش درد موثر است اما وابسته شدن به اين داروها سردرد و ديگر دردها را وخيم تر مي كند. مسكن هاي بدون نسخه از قبيل استامينوفن حاوي ۱۳۰ ميلي گرم كافئين هستند.

آب ويتامينه: آب ويتامينه يا آب ويتامين دار، آبي است كه با مواد مغذي مانند ويتامين ها و الكتروليت ها غني شده باشد. بعضي انواع آب ويتامينه، داراي افزودني هاي طعم دار، كافئين و مواد شيرين كننده هستند. در نتيجه حتما پيش از مصرف اين آبها، برچسب روي شيشه آنها را بخوانيد تا ببينيد چه موادي داخل آن وجود داشته و قرار است با خوردن آن چقدر كالري وارد بدن شما شود.

چاي سرد: اين نوع چاي در هر بطري حاوي ۳۰ ميلي گرم كافئين است. تمام انواع چاي حاوي كافئين هستند. كافئين موجود در چاي مي ‌تواند بسيار سريع انتشار يابد، اما به راحتي مي ‌توان كافئين چاي را از بين برد: چاي را به مدت ۳۰ ثانيه در كمي آب داغ دم كنيد، سپس دم كرده اوليه را دور بريزيد. دوباره همان چاي را دم كنيد، به اين ترتيب چاي شما حاوي ميزان بسيار كمي كافئين خواهد بود.

منبع : فروشگاه مواد شيميايي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۰:۱۶ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

سفارش طلاي ارزان چگونه است؟

سفارش طلاي كم‌وزن به‌صورت حضوري

سفارش طلاي ارزان به‌صورت حضوري و با مراجعه به فروشگاه‌هاي طلافروشي، روشي قابل اعتماد است. با اين وجود توجه ‌به برخي نكات، باعث رسيدن به نتيجه‌اي بهتر مي‌شود.

سفارش طلاي ارزان از فروشگاه‌هاي معتبر

ارزان بودن قيمت طلاي سبك، درصد فروش جواهرات تقلبي و بي‌كيفيت را بالا برده‌است. بنابراين براي سفارش طلاي سبك، بايد به سراغ فروشگاه‌هاي معتبر و شناخته‌شده رفت. با اين ‌وجود بايد توجه كرد كه سفارش طلاي كم‌وزن به‌اين فروشگاه‌ها، مستلزم پرداخت هزينه بيشتري نسبت ‌به ساير جواهرفروشي‌ها است.

سفارش طلاي كم‌وزن با قيمت پايين‌تر

معمولاً سفارش طلاي سبك به فروشگاه‌هاي شناخته‌شده و معتبر، پرداخت هزينه بيشتري را در‌بر دارد. به‌همين دليل برخي از افراد به‌ سراغ جواهرفروشي‌هاي كوچك مي‌روند. در اين حالت، بررسي گواهي‌نامه فروشنده طلا، به خريدي مطمئن كمك مي‌كند. فروشنده‌ها معمولاً گواهي‌نامه خود را در اختيار مشتريان قرار مي‌دهند.

مقايسه قيمت‌ها

معمولاً راحت‌ترين روش براي سفارش طلاي كم‌وزن، سفارش آن به اولين فروشگاه قابل اعتماد است. با اين ‌وجود، مقايسه و بررسي قيمت جواهرفروشي‌هاي مختلف، به خريد طلا ارزان‌تر كمك مي‌كند جست‌و‌جو بين فروشگاه‌هاي معتبر براي يافتن پايين‌ترين قيمت طلاي سبك، معمولاً نتيجه‌بخش است.

سنگ‌هاي قيمتي به‌كار رفته در طلاي ارزان

پس از سفارش طلاي سبك، بايد نتيجه آن به ‌دقت بررسي شود. يكي از موارد مهم براي بررسي، نوع و نحوه قرار‌گيري سنگ‌هاي قيمتي روي طلاي ارزان است.

اگر اين سنگ‌ها محكم سر جاي خود قرار نگرفته باشند؛ احتمال افتادن و گم‌شدن آن‌ها زياد است. همچنين اگر مشتري استفاده از سنگي مانند الماس را در سفارش خود ذكر كرده‌ باشد؛ بايد قبل از خريد، حتماً نوع سنگ زينتي جواهر را بررسي كند.

سفارش آنلاين طلاي كم‌وزن

سفارش طلاي سبك به‌صورت آنلاين چالش‌هاي بيشتري نسبت ‌به سفارش حضوري آن دارد. خريد اينترنتي طلاي سبك، نياز‌به صبر بيشتري دارد. بررسي چند نكته در روند سفارش آنلاين جواهرات الزامي است.

تحقيق و بررسي فروشنده طلاي ارزان

قبل از انتخاب و سفارش طلاي كم‌وزن، بررسي نظرات كاربران در مورد فروشنده آن الزامي است. در برخي از وبسايت‌ها اين امكان براي كاربران فراهم‌شده تا از فروش طلاي تقلبي يا گران‌قيمت جلوگيري شود. بنابراين بررسي نظرات براي سنجيدن انصاف و اخلاق فروشنده در احساس امنيت هنگام سفارش طلاي سبك بسيار موثر است.

براي مطالعه بيشتر :

بهترين زمان خريد طلا
طلاي كم اجرت

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۶:۵۹ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

كيا اپتيما با نسخه سفارشي واپسين نفس هاي خود را مي كشد

در اين مقاله با استارپارتس نمايندگي فروش قطعات كيا و هيونداي همرا باشيد تا با اخرين از نسخه از كيا اپتيما آشنا شويد.

نسل فعلي كيا اپتيما رو به اتمام است و نسل جديد با طراحي جديد وتكنولوژي‌هاي به‌روز در راه است؛ ولي كيا بايد تا آن زمان با اپتيماي كنوني سركند. كمك به فروش هرچه بيشتر نسل كنوني اپتيما، باعث شده كيا نسخه‌اي سفارشي بهاي پايه 27115 دلاري را شروع كند

حدس ميزنيم دوس داشته باشيد با ديگر خودرو هاي كيا نيز آشنا شويد ...!

كيا ريو
كيا سورنتو كيا نسخه‌اي سفارشي 1500 دلار گران‌تر از تريم S و 800 دلار ارزان‌تر از تريم EX پريميوم است. كيا اپتيما فعلي در واقع جايگاه تريم EX را كه توليدش متوقف شده اشغال خواهد كرد. كيا اپتيما ارزان‌تر از رقبا مي باشد و بنابراين از اين نظر محصولات تويوتا، هوندا و نيسان گران‌تر به نظر خواهد رسيد پوشش آينه‌هاي جانبي، سقف و ديگر عناصر مشكي‌رنگ از ويژگي هاي كيا نسخه‌اي سفارشي مي باشد. رينگ‌هاي 18 اينچي مشكي نيز همين طرح را برجسته مي كند. رنگ نقره‌اي نيز تنها تريم موجود بوده است

كابين اين خودرو واقعاً قابل تحسين است. صندلي‌هاي جلوي چرمي و گرم شونده، فرمان چرمي وگرم شونده و استارت دكمه‌اي بخشي از قابليت هاي اپتيماي سفارشي است. سانروف پانوراميك نيز ديگر مورد برجسته كيا اپتيما است. رقبا با داشتن چنين قابليت ها و ويژگي هايي، 4 هزار دلار گران‌تر مي باشند

كيا اپتيما همچنان از پيشرانه 4 سيلندر 2.4 ليتري با قدرت 185 اسب بخار استفاده مي‌كند. اگرچه كيا اپتيما از تجهيزات زيادي دارا است. كراس اوورها بسيار محبوب هستند و همين امر خودروسازان را مجبور كرده از اين كلاس صرف نظر كنند. نسل جديد كيا اپتيما به احتمال زياد با نام جهاني K5 عرضه گردد، و بهبود وضعيت اين كلاس را كمك خواهد كرد.

بيشتر بخوانيد : قطعات كيا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۶:۰۹ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

شركت هاي توليد كننده قطعات و لوازم يدكي هيونداي

شركت هاي توليد كننده قطعات و لوازم يدكي هيونداي ;كيفيت لوازم يدكي هيونداي بسيار خوب است. قطعات توليدي اين شركت نسبت به استاندارد هاي جهاني نمره قابل قبولي برخوردار است. شركت هاي كه قطعات و لوازم يدكي هيونداي را توليد ميكنند. مي توان به برند هاي معروف CTR,HVCC,ONNERI,GOVIS اشاره كرد.

كه هركدام به صورت تخصصي بخشي از لوازم يدكي ماشين هاي هيونداي را توليد ميكنند. برخي از اين اين لوازم يدكي به سفارش خود كمپاني هيوندا مي باشد.و در بسته كمپاني هيونداي كه به نام جينيون پارت شناخته مي شود. بسته بندي و وارد بازار ميشود. براي مثال شركت HVCC توليد رادياتورهاي تمامي شركت هاي كره اي را برعهده دارد. سفارش هاي كمپاني ها را در بسته بندي خود شركت عرضه مي كند و بقيه را با نام تجاري خود وارد بازار ميكند.

تمامي شركت هاي توليد لوازم يدكي كه براي شركت هيونداي استاندارد كشور كره را دارا هستند. و تمامي قطعات و لوازم يدكي توليد شده استاندارهاي لازم اين شركت برخوردار هستند.علت پايين تر بودن قيمت لوازم يدكي توليد شده ي كره اي در بسته بندي خود ان شركت نسبت به لوازم توليد شده در بسته بندي هيونداي پايين تر بودن تعرفه ي گمركي مي باشد.

بيشتر بخوانيد :

هيونداي النترا
هيونداي سانتافه
چرا كه از نظر كيفيت در حد نسبتا يكساني ميباشند.

تاجر هاي ايراني هم به دليل قيمت مناسب تر اين لوازم يدكي هيونداي در بسته بندي هاي كره اي بيشتر تمايل به واردات اين كالا ها دارند. و در ايران شركت هاي كره اي كه قطعات و لوازم يدكي هيونداي را توليد ميكنند. بين مصرف كنندگان كه ماشين هاي هيونداي را سوار ميشوند جاي خود را پيدا كرده. مصرف كنندگان زيادي تقاضاي اين قطعات و لوازم يدكي را مينمايند.

منبع : فروشگاه لوازم يدكي خودرو استارپارتس


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۲:۱۱ توسط:netware موضوع: نظرات (0)