عصر جديد عصر جديد .

عصر جديد

مواد بهبود دهنده نان اماج و سنتي

مواد بهبود دهنده نان S111 با بسته بندي آبي :

اين بهبود دهنده نان يك بهبود دهنده بسيار موثر جهت افزايش كيفيت و ماندگاري انواع نان ها مي باشد . مواد بهبود دهنده آبي براي آرد هاي ضعيف به كار مي رود . ميزان مصرف آن 0/5 – 0/3 درصد وزني آرد است

مواد بهبود دهنده نان سوپر S112 با بسته بندي سرمه اي :

اين بهبود دهنده نان يك بهبوددهنده بسيار قوي جهت افزايش حجم ، كيفيت و ماندگاري انواع نان ها مي باشد . مواد بهبوددهنده سوپر به ويژه براي آرد هاي خيلي ضعيف ارائه شده است كه با تقويت آرد ، كيفيت نان حاصله را بهبود مي دهد . ميزان آن 0/4 – 0/2 درصد براساس وزن آرد مصرفي مي باشد .

مواد بهبود دهنده نان طلايي S115 :

اين بهبود دهنده نان يك بهبود دهنده بسيار موثر براي افزايش كيفيت ماندگاري نان ها مي باشد .

بهبود دهنده طلايي براي آرد هاي ضعيف به كار مي رود . ميزان مصرف آن 0/5 – 0/3 درصد وزني مي باشد .

بيشتر بخوانيد :

پودر كاكائو
سوكرالوز
انواع بهبود دهنده هاي نان سنتي اُماج عبارتند از :

1 – مواد بهبود دهنده نان سنتي قهوه اي S110 :

مخصوص نان هاي نيمه حجيم نظير بربري و سنگك

2 – مواد بهبود دهنده نان سنتي زرد S114  :

مخصوص نان هاي تخت نظير لواش و تافتون

ميزان مصرف بهبود دهنده نان هاي سنتي :

مواد بهبود دهنده نان هاي سنتي عموما به ميزان 50 تا 100 گرم به ازاي هر كيسه آرد 40 كيلويي و به همراه خمير مايه ، مستقيما روي آرد اضافه مي شوند .

مزاياي مصرف بهبود دهنده نان هاي سنتي :

عمل آوري سريع تر خمير

رفع قدرت تحمل تخمير

رفع مشكلات ناشي از آرد هاي سست

بهبود تردي , عطر ، طعم و رنگ نان

جلوگيري از بيات شدن سريع محصول توليدي

منبع : جهان شيمي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۴:۰۵ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

نحوه تشخيص جواهر اصل

قطعاً روش‌هاي متعددي در سراسر جهان براي تشخيص جواهر اصل از بدل وجود دارد و كارشناسان حوزه طلا و جواهرات، راه‌كارهاي متفاوت و بسيار زيادي براي شناخت جواهرات اصلي به‌كار مي‌گيرند. ما در اين مقاله از طلا فروشي اينترنتي كيش طلا سعي داريم تا به بررسي برخي از مهم‌ترين و متداول‌ترين روش‌ها در زمينه تشخيص جواهر اصل بپردازيم.

طرز كار

هنگام خريد طلا و جواهرات، با دقت به كيفيت كار در موارد و قسمت‌هايي كه علاقه شما را برانگيخته و نظرتان را جلب نموده است، دقت كنيد. اطمينان حاصل نمائيد كه قطعه طلاي مورد نظر، به اندازه كافي محكم باشد و توان مقاومت در برابر سايش‌هاي طبيعي موجود را نيز داشته باشد. همچنين به قفل‌ها و بست‌ها توجه كرده و چك كنيد كه به‌راحتي باز و بسته مي‌شوند يا خير.

مواد و ساختار

نكته حائز اهميت بعدي در بحث تشخيص جواهر اصل، مواد و متريال به‌كار رفته در آن خواهد بود. قطعات تقلبي طلا و جواهرات از فلزاتي ساخته شده‌اند كه قطعاً نسبت به طلا بي ارزش بوده و فقط از لحاظ ظاهري شبيه به قطعات ساخته شده از طلا باشند؛ در واقع فقط فلزات روكش شده با طلاي ساده و با عيار پايين هستند، كه با گذشت مدت زمان بسيار كوتاهي پس از استفاده در محل‌هاي برخورد با پوست بدن تيره شده و رنگي سبز رنگ را روي پوست برجاي مي‌گذارند.

علامت گذاري و حك روي قطعات طلا و جواهر

در صنعت طلا و جواهرسازي، روي قطعات طلا و جواهر معمولاً كدها و اعداد خاصي حك مي‌شود كه بيانگر عيار طلاي به‌كار رفته در قطعه مورد نظر است. به‌عنوان مثال وجود عدد ۷۵۰ روي يك قطعه طلا مبين آن است كه ۷۵ درصد فلز طلا در اين قطعه به‌كار رفته است. بنابراين با دقت به اين كدها نيز مي‌توان از خلوص طلاي آن آگاه شد.

البته ممكن است كه برخي از سودجويان اعداد دروغين را روي قطعات طلا حك نمايند كه در اين‌صورت بايد روش‌هاي ديگر را نيز براي تشخيص جواهرات اصلي استفاده نمود.

استفاده از آهن‌ربا

يكي ديگر از ساده‌ترين راه‌ها در تشخيص جواهر اصل، استفاده از يك آهن‌ربا خواهد بود. براي اين كار كافي است تا در هنگام خريد طلا و جواهرات، يك قطعه آهن‌رباي نيز با خود به‌همراه داشته باشيد. نگه‌داشتن يك آهن‌رباي كوچك در كنار قطعات طلا و نقره مي‌تواند كمك كننده باشد، چرا كه فلزات طلا و نقره به هيچ عنوان خاصيت مغناطيسي نداشته و جذب آهن‌ربا نخواهند شد.

بيشتر بخوانيد :

بهترين زمان خريد طلا
راهنماي خريد طلاي كودك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۹:۱۷ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

ورودي گوگل ترندينگ

ترند در گوگل
همانطور كه از نامش پيداست احتمالا قبلا با كلمه ترند شدن در شبكه هاي اجتماعي آشنايي داريد براي مثال وقتي يك پست جديد بيش از حد معمول واكنش نشان داده مي شود (لايك، كامنت،بازديد، بازنشر زياد و...) آن موضوع مربوطه ترند ، محبوب و پرطرفدار مي شود.

ورودي گوگل ترندينگ براي سايت
خارج از شبكه هاي اجتماعي، GOOGLE پر استفاده ترين ابزاري است كه ترند شدن در آن براي هر كسب كار و برندي بويژه وب سايت اهميت فوق العاده اي دارد و در حقيقت تمركز و سرمايه گذاري بر روي ترندينگ در GOOGLE با پيشرفت كسب كار و برند همراه خواهد بود و در آينده اي نه چندان دور شاهد ترند و پرطرفدار شدن اين خدمات و پكيج ورودي گوگل ترندينگ در سطح وب ايران و سئو جهاني خواهيم بود .

پس از نتيجه و بهره گيري از قابليت ترندينگ در Google باعث مي شود، وقتي كه كاربري، كليد واژه اي مرتبط با خدمات يا محصولات شما را در كادر جستجو گوگل تايپ كند، گوگل پيشنهادات مرتبط با واژه تايپي در جستجوي آن كلمه كليدي به همراه نام برند شما را به كاربر پيشنهاد دهد.

مثلا اگر نام برند شما "شيك رنك" باشد، و كاربري در كادر جستجو گوگل عبارت "خريد ورودي گوگل برندينگ" را تايپ كرده باشد، گوگل پيشنهادات مرتبط يعني "خريد ورودي گوگل برندينگ شيك رنك" را به كاربر پيشنهاد مي دهد.
در نتيجه رسيدن به چنين مرحله اي در هر كسب كاري دستاوردي و موفقيت بسيار بزرگي است كه به سرعت باعث گسترش و ترند و برندينگ و افزايش محبوبيت و شهرت كسب كار و افزايش مشتريان واقعي و ارتقا فروش خواهد شد .

سفارش و خريد ورودي گوگل ترندينگ شيك رنك

اين امكان در شيك رنك فراهم گرديده است كه مشتريان گرامي بتوانند با سفارش پكيج هاي ورودي گوگل ترندينگ در نتايج جستجو بويژه گوگل با كليد واژه ها و نام و برند كسب كار يا وب سايت خود را برجسته و ترند شده و در كل اينترنت بيشتر و بيشتر ديده شوند .

اهداف و مزايا:
- ارتقا طبيعي جايگاه و رتبه سايت
- ارتقا و كسب سيگنال هاي برندينگ
- ترندينگ كلمات كليدي در گوگل
- كاهش نوسان پرش كلمات كليدي در نتايج جستجو گوگل
- ارتقا رتبه كلمات كليدي با نام و برند در نتايج جستجو
- ورود به ليست TOP KEYWORDS كلمات هم موضوع و مرتبط و پرطرفدار گوگل و الكسا
- كسب ورودي ارگانيك و دائمي از پيشنهادات گوگل هنگام تايپ در كادر جستجو
- ارتقا كلمات كليدي هم موضوع و مرتبط ديگر سايت
- آماده سازي رنك الكسا جهت رشد طبيعي
- جستجو ارگانيك و كليك واقعي جداگانه در اين روش
- افزايش Total click و Total impressions
- ارتقا Average CTR و Average Position
- كاهش CTR سايت هاي رقيب
- ثبت در Google Search Console Tools
- ثبت در Google Trends
- ثبت در Alexa
- و...

ترند شدن در گوگل SERP تمام ماجرا نيست

در اينجا با يك پكيج كاملا ارگانيگ اختصاصي و جديد روبرو هستيم چيزي فراتر از انديشه ها پكيجي تمام عيار با بازدهي فوري براي اولين بار در كل اينترنت پكيجي هم رده با google adwords اما كاملا متفاوت با اين پكيج ارتقا در گوگل ديگر رويا نخواهد بود هم اكنون شروع نماييد و خودتان نتايج شگفت انگيز پكيج ها را مشاهده نماييد .

كاهش CTR سايت هاي رقيب

در اين پكيج با هر Impressions (جستجو و نمايش نتايج گوگل) فاقد Total Clicks (كليك بر روي نتايج) سايت هاي رقيب با كاهش CTR روبرو خواهند بود و بلعكس سايت ميزبان پكيج با افزايش Clicks تعداد كليك ها با ارتقا Average CTR و Average Position از كليه رقيب ها سبقت خواهد گرفت

يك پكيج تمام عيار ارتقا رتبه در گوگل در صورتي كه CTR سايت هاي رقيب را كاهش ندهد نمي تواند در مدت بسيار كوتاهي نتايج شگفت انگيزي را براي سايت شما به ثبت برساند .

ارتقا CTR سايت ميزبان با افزايش نرخ Total Clicks

دريافت كليك بيشتر در نتايج جستجوي گوگل به تنهايي باعث افزايش نرخ ctr در كلمات كليدي سايت و ارتقا جايگاه كلمات كليدي در كوتاه ترين زمان ممكن مي شود.

براي مشاهده و يا سفارش ورودي گوگل ترندينگ براي سايت خود به لينك زير مراجعه كنيد
https://www.chicrank.com/buy-google-trending.php


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۰:۰۰ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

هيونداي از طراحي منحصر به فرد آلفارومو استفاده مي كند !

در اين مقاله از استارپارتس نمايندگي فروش قطعات هيوندا و كيا شما با جديد تصميم كمپاني هيوندا اشنا خواهيم كرد.

هيونداي نسبت به آلفا رومو، اين ماموريتي است كه ما ميخواهيم به دست آوريم. “

اين كلمات از معاون رئيس جمهور براي طراحي هيونداي، Sangyup لي آمده است.

لي در مصاحبه با خودرو نيوز، مأموريت نام تجاري را براي بهبود طراحي آن براي خودروهاي آينده خود بيان كرد و خواستار آن شد كه بيانگر و عاطفي تر باشد كه با طراحي منحصر به فردي از هيونداي وارد عمل شود.

بيشتر بخوانيد :

هيونداي توسان
هيونداي سانتافه
آثار قبلي او شامل  Chevrolet Camaro و C6 Corvette Stingray و  EXP 10 Speed 6 بنتلي است.

لي مي گويد: براي جلوگيري از نگاه “خانواده” در وسايل نقليه، هدف اصلي Hyundai است. در حال حاضر، خودروسازان يك طراحي بسياد دقيقي را در مجموعه خود به كار مي گيرند، به اين معني كه خودروهاي هيونداي داراي چهره هاي مشابه هستند، كه چيزي است كه مارك هاي با حجم بالا واقعا در آن قرار دارند. اما براي لي، اين بايد متوقف شود و او مي خواهد هر يك از خودرو هيونداي شخصيت خود را داشته باشد. هيونداي قصد دارد از طراحي هاي منحصر به فرد آلفارومو استفاده كند

مشبك آبشار هنوز هم وجود دارد، اما تفاسير مختلفي در هر خودرو دارد. او به مانند قطعات شطرنجي كه در آن پادشاه، ملكه،  و ديگر نقاشي ها از يكديگر متفاوت است، به نظر مي رسد، اما در نهايت باز هم به عنوان يك تيم كار ميكنند.

طراحي آينده هيونداي از طريق لو فيد روژ آغاز شد – يك مفهوم كه در ژنو موتور نمايش در اوايل سال جاري نشان داده شد. ايده اصلي اين است كه sportiness  است كه تقريبا به هماهنگي بين نسبت، معماري، يك ظاهرخاص طراحي شده و فن آوري ترجمه مي شود.

هنگامي كه از الهامش براي موضوع تمايل به تناسب تنفس خواسته شد، لي  آلفا رومئو و مازراتي و اتومبيل هاي ايتاليايي را “واقعا شگفت انگيز” مي داند، به نظر وي حتي مارك هاي آلماني نيز الهام مي گيرند.

مارك هاي با حجم بالا و ارزش اين جنبش را در زبان طراحي خود ندارند. لي مي داند كه هيونداي قبلا به عنوان يك برند ارزش شناخته شده است؛ او مي خواهد نام تجاري را براي طراحي و ارزش در آينده شناخته شود.

رفرنس : https://www.star.parts/shop/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۱:۳۶ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

كاكائو ار چه درست ميشود ؟

هر دانه كاكائو حدودا شامل ۵۴% كره كاكائو، ۱۱٫۵% پروتئين، ۹% نشاسته و صدها عنصر ديگر از جمله تئو برومين (Theobromin)، كافئين (caffeine) و روغنهاي آروماتيك (aromatic oils) بودار است.

تئوبرومين اثري مانند كافئين دارد و به همين دليل مصرف شكلات، بخصوص براي كودكان بايد محدود باشد.

حدوداً ۵۰ درصد از دانه هاي كاكائو از چربي تشكيل شده است كه بيشتر شامل دو اسيد چرب اشباع شده موسوم به اسيد پالميتيك و اسيد استئارييك و يك اسيد اشباع نشده مونو موسوم به اسيد اُليك مي باشد.

چربي كاكائو به خودي خود باعث افزايش كلسترول خون نمي شود.

اما وقتي به كاكائو شير يا ديگر چربيها اضافه شود، اين چربي اضافي ممكن است اثر منفي بر سطح كلسترول خون داشته باشد.

قسمت عمده اين چربي در پروسه خشك كردن و آسياب كردن دانه هاي كاكائو، گرفته مي شود.

پودر كاكائو بين ۱۰% تا حداكثر ۲۵% چربي دارد.

دانه هاي كاكائو داراي مقدار زيادي كربوهيدرات مي باشند.

بيشتر اين كربوهيدرات به صورت نشاسته، فيبر محلول و غير محلول است.

تنها بخش اندكي از اين كربوهيدرات به صورت قند ساده است، لذا در حين ساخت شكلات شكر به كاكائو اضافه مي شود.

بيشتر بخوانيد :

بهبود دهنده نان
آسپارتام
دانه هاي كاكائو داراي مقدار زيادي پلي فنول مي باشند كه داراي خواص آنتي اكسيدان است و براي سلامتي مفيد مي باشد.

دانه هاي كاكائو داراي مقدار بسيار كمي، به مراتب كمتر از قهوه و چاي، كافئين هستند.

تئوبرومين يك آلكالوئيد تلخ (همچون كافئين) است كه كمي مدر است و باعث تحريك دستگاه دفع ادرار مي شود.

لازم به ذكر است كه تئوبرومين مي تواند براي حيوانات خانگي همچون گربه ها، طوطي ها و سگ ها خطرناك باشد

كاكائو داراي مقداري ويتامين A، ويتامين B1، ويتامين B2، ويتامين B3، ويتامين C و ويتامين E است.

كاكائو مقدار زيادي مواد معدني شامل منيزيم، كلسيم، آهن، روي، مس، پتاسيم و منگنز نيز دارد.

منبع : http://jahanshimi.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۴:۰۵ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

خراش روي طلا خود را به راحتي از بين ببريد!

همان‌طور كه مي‌دانيم طلا و جواهرات يك نوع فلز نرم به‌شمار مي‌آيد. اين امر موجب مي‌شود كه خراش روي طلا يا همان خراشيدگي طلا به‌راحتي ايجاد شود. يكي از دغدغه‌هايي كه بيشتر افراد با آن مواجه هستند، نگراني در مورد ايجاد خراشيدگي‌هايي است كه به هر دليلي ممكن است روي اين فلز حساس و آسيب‌پذير به‌وجود بيايد. در ادامه اين مقاله با طلا فروشي اينترنتي كيش طلا همراه باشيد تا شما را راحت ترين روش هاي از بين بردن خراش از روس طلا راهنمايي كنيك.

چگونه در خانه خراش روي طلا را براي پوليش آماده كنيم؟

براي اينكه خراشيدگي طلا را در خانه خود از بين ببريم، راحت‌ترين راه اين است كه از يك پارچه مخصوص كه به طلا جلا مي‌دهد، استفاده كنيم. اين نوع پارچه‌ها در فروشگاه‌هايي كه وسايل مرتبط با طلاسازي و طلافروشي را ارائه مي‌دهند، وجود دارد. در مورد اين پارچه‌ها نكات خاصي وجود دارد كه هنگام خريد از فروشندگان متخصص بايد پرسيده شود.

لازم به ذكر است كه كاربرد اين پارچه‌ها به اين صورت است كه اگر خراش روي طلا سطحي و كم‌عمق باشد، از بين خواهد رفت. در صورتي‌كه خراشيدگي طلا عميق باشد، اين پارچه‌ها تاثير گذار نخواهند بود و براي رفع اين مشكل بايد از متخصصان اين حرفه كمك بگيريد.

براي مطالعه بيشتر :

طلاي كم اجرت
در صورتي كه خراش روي طلا عميق باشد، پوليش براي طلا چگونه است؟

در شرايطي كه خراش‌ها عمق زيادي داشته باشند، مي‌بايستي براي رفع آنها به متخصصان تعميرات طلا رجوع كنيد. اين افراد داراي وسايل و ابزارآلات مخصوصي هستند كه براي پوليش و جلا طلا استفاده مي‌شوند. در نهايت نيز نتيجه‌اي كه حاصل مي‌شود، بسيار بهتر و زيباتر از حالتي است كه از دستمال پوليش استفاده مي‌شود.

هر چند وقت يك بار بايد طلا را مورد پوليش قرار داد؟

از آن جايي‌كه طلا ذات سايش‌گري دارد، اين طور به نظر مي‌رسد كه پوليش براي طلا نبايد زياد و به صورت مكرر انجام شود. حتي هر ۶ ماه يك‌بار نيز براي پوليش طلا زياد است و بهتر است در صورتي اين طلاها را پوليش دهيد كه خراش آنها زياد است يا عميق است و ظاهر آنها را زشت كرده است. زمان مناسب پوليش براي طلا هر ۲ يا ۳ سال يك بار است.

رفرنس : https://www.kishtala.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۳:۴۳ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

بهترين روش جراحي لاغري چه ويژگي‌هايي دارد؟

پزشكان براي رفع مشكل چاقي ابتدا رژيم درماني و ورزش را توصيه مي‌كنند، در صورتي كه فرد با رژيم درماني و ورزش نتوانست وزن خود را كاهش دهد در گام بعديجراحي لاغري را به او پيشنهاد مي‌كنند تا فرد با انتخاب اين روش به وزن ايده آل خود دست پيدا كند.

پزشكان تغذيه بر اين باورند، كيفيت زندگي يك فرد چاق با يك فرد لاغر اصلا قابل قياس نيست، فرد چاق درابتدا بايد رژيم غذايي و سبك زندگي خود را تغيير دهد و سپس نسبت به انجام فعاليت‌هاي ورزشي اهتمام بورزد. اگر با رعايت تمامي اصول اوليه به نتيجه مورد نظر درباره وزن خود نرسيد، توصيه مي‌شود براي كاهش وزن خود از جراحي‌هاي لاغري بدون خطر و ايمن تيم پزشكي مجرب استفاده كند، تا در مراحل عمل دچار مشكلات و حوادث گوناگون نشود.

پزشكان تغذيه توصيه مي‌كنند كه افراد چاق پس از انجام عمل‌هاي لاغري نيز حتما از رژيم‌هاي غذايي مناسب بهره مند شوند و از فعاليت‌هاي ورزشي متناسب با شرايط خود استفاده كنند تا درآينده بتوانند كيفيت زندگي خود را ارتقا دهند.

اگر به فكر جراحي لاغري هستيد، بهتر است قبل از تصميم خود جهت انجام اين كار حتما با تيم مشاوره پزشكان متخصص تماس حاصل فرماييد، تا آن‌ها با توجه به شرايط فعلي شما اطلاعات درست و كافي را در اختيار شما قرار دهند. تيم پزشكي وظيفه دارد قبل ازعمل حتما تمامي موارد مشكوك را بررسي كند، زيرا اگر به طور مثال فردي سابقه بيماري‌هاي قلبي عروقي داشته باشد پزشكان نمي‌توانند به او مجوز جراحي لاغري را بدهند.

مصرف سيگار و الكل از جمله موارد مهمي است كه سبب جلوگيري از انجام اين جراحي‌ها شده است پس اگر به مصرف اين مواد عادت كرده ايد بهتر است اين عادت خود را براي هميشه فراموش كنيد.

شايد اين ترس باعث ايجاد يك تفكر غلط در بيماران شود كه آن‌ها به اشتباه فكر كنند كه جراحي‌هاي لاغري خطرناك است، ولي بايد اين موضوع را خاطر نشان كنيم كه تمامي جراحي‌هاي لاغري به صورت لاپارسكوپي انجام مي‌پذيرد. و در اين نوع عمل‌ها هيچ عمل بازي اتفاق نمي‌افتد و تنها با ايجاد چند برش كوچك مي‌توان لاپارسكوپ و ابزار‌هاي لازم را وارد بدن بيمار كرد و او را درمان كرد.

بيشتر بخوانيد : متخصص جراحي لاغري كيست ؟

دسته بندي جراحي‌هاي لاغري

متخصصان عمل‌هاي لاغري را تقسيم بندي كرده‌اند تا با در نظر گرفتن شرايط بيمار خود، يكي از آن‌ها را براي بيماران انتخاب كنند، تا او با اعتماد به تيم پزشكي با خيالي آسوده تحت جراحي قرار بگيرد.

دسته بندي اين نوع جراحي‌هاي لاغري بدين شرح مي‌باشد:

•    باي پس معده

•    اسليو معده

•    بالون معده

•    حلقه معده

جهت محاسبه شاخص توده بدني خود قبل از جراحي لاغري اينجا كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۹:۴۸ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

دياگ چيست ؟

در تعميرگاه‌هاي سراسر در كنار خدمات مختلف خود، «تست دياگ» را هم ارائه ميشود .دياگ دستگاهي است كه كمك مي‌كند .بدون نياز به باز كردن قطعات خودرو، به مشكلات و خرابي‌هاي آن پي ببريم.اين دستگاه، كه به آن دستگاه عيب­يابي هم مي‌گويند .مشكلات موجود در ICU خودرو را شناسايي مي كند .

دستگاه دياگ با ارائه كدها و اطلاعات مختلف، تعميركاران خودرو را براي يافتن .مشكل و رفع آن راهنمايي خواهد كرد.

دستگاه دياگ شامل ولتمتر، اسيلوسكوپ، و ديگر اجزاء مخصوص عيب‌يابي مي باشد .كه به كامپيوتر خودرو متصل مي‌شود .و اطلاعات مربوط به عملكرد بخش‌هاي مختلف خودرو را نمايش مي‌دهد.

در ادامه با استارپارتس نمايندگي فروش قطعات كيا و هيوندا همراه باشيد تا با اين دستگاه بيشتر آشنا شويد.

نواع دستگاه دياگ                         

توليد دستگاه دياگ ويژه‌ براي يك يا چند مدل محصول ، تقريبا نيازهمه‌ي كارخانه‌هاي توليد خودرو، مي باشد .و آن‌را در اختيار نمايندگي‌ها و تعميرگاه‌هاي مجازشان قرار مي‌دهند.براي مثال، كارخانه هيونداي كه انواع خودرو را در مدل‌هاي مختلف با نام و نشان هيونداي توليد كرده.دستگاه دياگ آن را نيز عرضه كرده كه براي بسياري از مدل‌هاي هيونداي كاربرد دارد.بنابراين معمولا دستگاه دياگي كه يك كارخانه، مثل كيا، توليد مي‌كند .صرفا مخصوص خودرو­هاي همان كارخانه است .به همين خاطر، نمي‌توان برندهاي ديگر خودرو، نظير پژو را، با دستگاه دياگ بنز عيب­يابي كرد.در حال حاضر، خودرو­هايي نظير پژو، سيتروئن، نيسان، بنز، و غيره كه در بازار ايران حضور دارند .از پشتيباني فني شركت­هاي اصلي خود برخوردار بوده و براي همه‌ي محصولات‌شان دستگاه دياگ مخصوص عرضه كرده‌اند

بيشتر بخوانيد:

 راهنماي خريد روغن گيربكس هيونداي و كيا

خريد ترموستات ماشين هيونداي

ارزيابي عملكرد موتور خودرو

 ارائه پارامترهاي عملكردي موتور، قابليت ديگر دستگاه دياگ است.براي استفاده از اين قابليت، موتور خودرو بايد روشن باشد.پارامترهاي عملكردي موتور شامل سرعت و دور موتور، دماي هوا، دماي آب اس .

و همچنين آوانس جرقه، مقدار مصرف سوخت، لين يا ريچ بودن دود اگزوز،

مقدار باز بودن دريچه گاز، مقدار باز بودن استپر موتور، و موارد ديگر مي­باشد .

شما مي‌توانيد با بررسي اين پارامترها، عملكرد موتور خودروي خود را ارزيابي نموده .

و به طور همزمان، عيب‌هاي برقي و مكانيكي موتور را تشخيص و نسبت به رفع آن اقدام نماييد.

بررسي پارامترهاي عملكردي

پارامترهاي عملكردي موتور جزو داده­هاي بسيار مهم در سرويس و تعمير خودرو است.

يك تعميركار خبره معمولا با اتكا به اين داده‌ها و بهره گرفتن از كدهاي عيب­يابي، مي‌تواند براي تعمير خودرو اقدام كند.

بنابراين، تعميركار بايد سعي كند اين كد­ها را به طور صحيح ارزيابي نمايد. اين امر نيازمند مهارت و تجربه است.

البته با مطالعه و داشتن دقت عمل مي‌توان اين مهارت را به دست آورد.

براي مشاهده‌ي پارامترهاي عملكردي مي‌بايست منوي مربوط به آن را در سيستم دياگ انتخاب كنيد.

سپس جدولي به نام پارامتر همراه با مقدار هريك از پارامترها نمايش داده مي‌شود.

با ارزيابي اين پارامترها مي‌توان هم عيوب مكانيكي و هم عيوب الكترونيكي موتور را تشخيص داد.

منبع : استارپارت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۶:۰۷ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

كاربردهاي اسيد فسفريك

استفاده از اين اسيد به دو صورت خوراكي و صنعتي صورت مي‌گيرد، كه علت اصلي آن غيرسمي بودن اين اسيد است. اگر از طرفداران نوشابه‎ها هستيد، شما به مصرف اين اسيد عادت كرده‌ايد، اما اين استفاده تنها به نوشابه‌ها نيست، در مرباها، پنيرها و گوشت‌هاي فرآوري شده (سوسيس و كالباس و غيره) اسيد فسفريك كاربرد فراواني دارد. اين اسيد در غذا طعمي تند به خوراكي خواهد داد.

از ديگر كاربردهاي جالب اين اسيد استفاده از آن براي پاك كردن جرم‎هاي دندان در دندانپزشكي است و جالب است بدانيد كه در خميردندان‌هايي كه خاصيت سفيد كنندگي دارند نيز كاربرد دارد.

بيشار بخوانيد :

اسيد سيتريك
اسيد استيك

اگر بخواهيد كه زنگ آهن را پاك كنيد، اسيد فسفريك انتخاب شما خواهد بود. هر چند بعد از استفاده شما فسفات آهن سياه خواهيد داشت كه خود مي‌تواند به عنوان ماده‌اي ضد خورندگي مورد استفاده قرار گيرد.

بسياري از شوينده‌ها در ساختار خود از اسيد فسفريك جهت نرم كردن آب استفاده مي‌كنند. يون‌هاي كلسيم و منيزيم كه آب سخت را تشكيل خواهند داد، توسط اين اسيد تبديل به نمك فسفات شده و باعث عدم رسوب آن‌ها خواهد شد. اما هنوز هم مانند قرن نوزدهم اصلي‌ترين كاربرد اسيد فسفريك در توليد كودهاي شيميايي است. فسفر يكي از ضروري‌ترين عناصر جهت رشد گياهان است و هنوز ۸۰ درصد از اين اسيد در كشاورزي مصرف مي‌شود. اين كودها معمولا به صورت مونو آمونيوم فسفات، دي آمونيوم فسفات، سوپر فسفات تريپل، فسفات منيزيم هستند. از كاربردهاي جديد اين اسيد مي‌توان به تصفيه آب و فاضلاب، مكمل‌هاي خوراك دام و طيور نيز اشاره كرد. از اين اسيد به عنوان الكتروليت در سلول‌هاي سوختي نيز استفاده شده و از آن براي ساختن ديترجنت‌هاي مصنوعي نيز استفاده مي‌شود. همچنين استفاده از اين اسيد در مواد آرايشي و بهداشتي و مراقبت از خود نيز امكان‌پذير است. در ماسك‌هاي اسكراب، شامپوهاي سر و بدن، لاك ناخن، رنگ مو و پاك كننده‌هاي صورت از اين اسيد به عنوان تنظيم كننده اسيديته استفاده مي‌شود.

منبع : فروشگاه مواد شيميايي جهان شيمي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۴:۵۰ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

رنگ جواهرات مناسب فصل پاييز

آيا در مورد تناسب رنگ طلا با فصل‌ها براي مثال رنگ جواهرات مناسب فصل پاييز اطلاعات كافي در اختيارداريد؟ در مورد اين‌كه جواهرات پاييزه چه رنگ‌هايي هستند چقدر مي‌دانيد؟ در ادامه با طلا فروشي اينترنتي كيش طلا همراه باشيد تا جواب تمامي اسن سوالات را بگيريد.  

جواهرات مناسب فصل پاييز

بدون شك با شروع فصل پاييز، با توجه به مطالبي كه در بخش قبلي اين مقاله به آن اشاره شد،، آرام آرام، تغييرات در پوشش و استايل افراد نيز آغاز شده و به‌طور حتم هم‌زمان با اين تغييرات، تغيير در نحوه استفاده و همچنين انتخاب طلا و جواهرات نيز در اين فصل زيبا و دل فريب به‌چشم مي‌خورد.

در هنگام انتخاب انواع مختلف طلا و جواهرات مناسب فصل پاييز بايد به اين نكته توجه داشت كه با توجه به اين موضوع كه لباس‌هاي پاييزه اغلب يا داراي تناژ رنگي تيره و گرم بوده يا داراي رنگ‌هاي خنثي هستند، بنابراين استفاده از طلا و جواهرات رنگي و مزين به سنگ‌هاي رنگارنگ و قيمتي مانند مرواريد، يشم و همچنين جواهراتي كه در آن از سنگ‌هاي زمرد، ياقوت، عقيق و…، استفاده شده است، مي‌توانند گزينه مناسبي در انتخاب جواهرات مناسب فصل پاييز و طلاي پاييزه باشند.

بيشتر بخوانيد :

طلاي كم اجرت
بهترين زمان خريد طلا
سنگ‌هاي رنگارنگ در جواهرات مناسب فصل پاييز

پاييز پادشاه فصل‌ها است. بنابراين با الهام گرفتن از طبيعت و تنوع رنگ در فصل زيباي پاييز، استفاده از طلا و جواهراتي كه توسط سنگ‌هاي رنگي و قيمتي مانند مرواريد، يشم، زمرد، ياقوت، عقيق و…، تزيين شده‌اند، قطعاً مي‌توانند انتخاب مناسبي در بحث انواع جواهرات مناسب فصل پاييز باشند و در اوج ايجاد هارموني و هماهنگي با اين فصل، زيبايي يك استايل پاييزه را چند برابر كنند.

رنگ سرخ يا قرمز در جواهرات مناسب فصل پاييز

قرمز در طبيعت يك رنگ تند و آتشين است كه به‌راحتي نمي‌توان از آن عبور كرد. انتخاب رنگ قرمز زماني كه قصد داريد در محفلي بيش از اندازه بدرخشيد و توجه بيشتري به سمت خود جلب نماييد، بهترين گزينه است. اين امر همچنين در انتخاب جواهرات مناسب فصل پاييز نيز صدق مي‌كند. بنابراين استفاده از طلا و جواهراتي كه مزين به سنگ‌هاي قرمز و طيف رنگي مربوط به آن هستند، مي‌تواند زيبايي ذخيره كننده‌اي به استايل شما ببخشد. از انواع سنگ‌هاي سرخ رنگ مي‌توان به عقيق سرخ، ياقوت سرخ، جاسپر قرمز و…، اشاره نمود.

رنگ طلايي يا كهربايي در جواهرات پاييزه

رنگ طلايي، يك رنگ درخشان و بي‌نظير در صنعت طلا و جواهرسازي است، طلايي يا كهربايي درواقع، دقيقاً همان رنگي است كه در فصل پاييز بيش از ساير رنگ‌ها به چشم مي‌خورد. در صورتي كه مي‌خواهيد مديريت و كنترل بيروني شما بر محيط پيرامونتان تأثير بگذارد، بهتر است كه در فصل پاييز از طلا و جواهرات كهربايي يا طلايي رنگ استفاده كنيد. همچنين سنگ‌هاي قيمتي كهربايي يا طلايي رنگ نيز كه در جواهرات استفاده مي‌شوند، مي‌توانند گزينه بسيار مناسبي در بخش جواهرات مناسب فصل پاييز باشند.

رنگ بنفش در جواهرات پاييزه

همان‌طور كه مي‌دانيد، رنگ بنفش به رنگ سلطنتي معروف است. اين رنگ در عين حال رنگ مناسبي براي فصل سرما است. به‌خصوص استفاده از رنگ بنفش تيره در جواهرات، در روزهاي رنگارنگ فصل پاييز، علاوه بر ايجاد هارموني با رنگ‌هاي زرد و طلايي اين فصل، نشان دهنده اعتماد به نفس بالا و داشتن قدرت تصميم‌گيري فردي نيز هست. همچنين رنگ بنفش تيره يكي از محكم‌ترين و پايدارترين رنگ‌ها در طبيعت است كه استفاده از آن مي‌تواند حس اقتدار زيادي را به افراد ببخشد.

منبع : كيش طلا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۰:۰۹ توسط:netware موضوع: نظرات (0)