عصر جديد عصر جديد .

عصر جديد

بهبود دهنده چيست؟

نان يك خمير پف كرده (ور آمده) پخته شده مي باشد كه اجزاء اوليه آن؛ آرد، نمك و آب هستند. پف كردن (هوادهي) به طور طبيعي توسط تخمير با مخمر بدست مي آيد و در اين راستا اهداف ديگري نيز تأمين مي  شود بعضي مواقع چربي به مخلوط اضافه مي شود. مخمر قندهاي طبيعي را كه در آرد به واسطه فعاليت دي استاتيك توليد شده است، تخمير مي كند در نتيجه دي اكسيدكربن آزاد مي شود كه سبب پف كردن (ورآمدن) خمير مي شود.

بيشتر بخوانيد :

پودر كاكائو
سوربيتول
بهبود دهنده

بهبود دهنده ها  flour improver  تركيباتي هستند كه با ايجاد انعطاف پذيري و افزايش قدرت تحمل خمير در كليه مراحل توليد نان اعم از ميكس كردن، تخمير و پخت سبب بهبود كيفي محصول نهايي مي شوند. بهبود دهنده ها به نانوا كمك مي كند تا محصولي با حجم و شكل ظاهري بهتر و با قابليت حفظ تازگي بيشتر در طول مدت زمان مصرف توليد نمايد. معمولا بهبود دهنده براي خميرهايي است كه خميرمايه دارند و مدت ور آمدن طولاني دارند و به ازاي هر نيم كيلو   2 تا 3 گرم ريخته مي شود .

برخي از بهبود دهنده ها به شكل ژل  هستند : اين ژل با غلظت بالاي مونو گيليسيريد موجب بهبود ثبات و مقاومت خمير،ايجاد بافت يكنواخت ،حفظ رطوبت غير آزاد براي احساس نرمي بيشتر،كنترل بياتي ؛ افزايش زماني ماندگاري نان و...مي شود .

برخي به شكل پودر هستند : مصرف اين پودر بعلت غلظت بالا بسيار مقرون بصرفه بوده و سبب ايجاد حجم  و بافت مطلوب ،بهبود پروسه پخت،افزايش نرمي و تازگي  وماندگاري محصول نهايي و...مي گردد.اين پودر براي نان هاي سنتي و بربري و سنگك بسيار مناسب بوده و به صرفه مي باشد.

يكي از بهترين و طبيعي‌ترين بهبود دهنده‌ نان پوره سيب زميني آب پز و يا آرد سيب زميني است. حدودا كمتر از يك بيستم مقدار آرد كافي است. مثلا براي يك كيلوگرم آرد 50 حداكثر گرم پوره يا آرد سيب زميني مطلوب است. ضمنا خيلي هم ارزان‌تر از هر بهبود دهنده ديگري مي‌باشد.

 منبع : فروشگاه مواد شيميايي جهان شيمي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۳:۲۲ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

طلاي سبك را چگونه تشخيص دهيم؟

طلاي سبك در ميان افراد جوان و پير بسيار محبوب شده‌است. يكي از دلايل محبوبيت طلاي سبك، وزن پايين آن است. اين سبكي وزن باعث استفاده راحت‌تر از آن به‌صورت روزمره و حتي در مراسم‌ها و مهماني‌هاي ويژه مي‌شود.

طلاي كم وزن تركيبي از سبك‌هاي مدرن و كلاسيك است. اين ويژگي طلاي كم وزن را براي استفاده با انواع استايل‌ها مناسب كرده است. اين تركيب همچنين باعث استفاده راحت‌تر از آن براي افراد سخت‌پسند شده‌است. هزينه پايين طلاي كم وزن، به افراد قدرت خريد بالا‌تري مي‌دهد. تنوع بالاي اين نوع از جواهرات امكان تركيب قطعات يك سرويس طلا با سرويس ديگر را فراهم مي‌كند. در ادامه با طلا فروشي انلاين كيش طلا همراه باشيد تا با راه هاي تشخيص طلاي ارزان آشنا شويد.

شناسايي طلاي سبك

در تشخيص طلاي سبك از انواع ديگر طلا، موارد متعددي بايد بررسي شود.

وزن طلا

بررسي وزن، يك نحوه تشخيص طلاي سبك است. براي مثال يك قطعه دست‌بند از جنس طلاي كم وزن نسبت‌به دست‌بندي با حجم مشابه از جنس طلاي سنگين، وزن بسيار پايين‌تري دارد. دليل اين امر، توخالي بودن قطعات طلاي كم وزن است. با‌اين‌وجود، جواهرات تقلبي با روكش طلا نيز از وزن بسيار كم‌تري نسبت‌به طلاي سنگين برخوردار هستند.

قيمت طلاي سبك

طلاي كم وزن به‌دليل تو‌خالي بودن نسبت‌به قطعه‌اي طلاي تو‌پر با حجم يكسان، ارزان‌تر است. با‌اين وجود، اطلاع از قيمت روز طلا بسيار مهم است.

رنگ

هنگام خريد طلاي سبك، توجه به رنگ آن بسيار مهم است. رنگ طلاي كم وزن با طلاي سنگين هيچ تفاوتي ندارد. در برخي موارد، قطعاتي از جنس پلاستيك يا مواد ديگر را با روكش طلايي رنگ مي‌پوشانند. اين جواهرات معمولاً بسيار كم‌وزن و تشخيص تفاوت آن‌ها با طلاي سبك كمي دشوار است.

ظرافت طلاي سبك

در خريد طلاي سبك، تنها وزن آن مطرح نيست. اين نوع از طلا علاوه‌بر سبك بودن، بسيار ظريف است. معمولاً قطعات طلاي سنگين با ظرافت كم‌تري ساخته شده‌اند. يكي ديگر از تفاوت‌هاي ميان طلاي كم وزن و سنگين، در ظرافت به‌كار رفته در ساخت طلاي كم وزن است. اين نوع از طلا معمولاً مينيمال و ساده‌تر است.

مقاومت طلا

يك نحوه تشخيص طلاي سبك، بررسي مقاومت آن است. در ساخت قطعات طلاي سنگين ميزان بيشتري از طلا استفاده شده‌است. به‌همين دليل مقاومت بالاتري در برابر تورفتگي يا خم‌شدن دارد.

طلاي سبك مقاومت پايين‌تري دارد و راحت‌تر از طلاي سنگين خم مي‌شود. براي مثال: يك دست‌بند با حجم بالا و ساخته شده از طلاي سبك، اگر تحت ضربه قرار گيرد يا به‌خوبي مراقبت نشود؛ دچار آسيب و تورفتگي مي‌شود.

طلاي زرد

طلاي زرد مورد استفاده در ساخت طلاي سبك غالباً با آلياژي ديگر مخلوط مي‌شود. تركيب فلزات ديگر با طلا باعث دوام بالا‌تر طلاي سبك مي‌شود. ميزان اين فلزات در كيفيت طلاي سبك موثر است. در طلاي ۱۸ عيار، ۲۵ درصد آلياژ به‌كار رفته است. بنابراين هنگام خريد طلاي سبك، بايد به عيار آن توجه ويژه كرد. عيار طلاي كم وزن نبايد از ۱۸ پايين‌تر باشد.

طلاي سفيد

يكي از فلزات مورد استفاده در ساخت طلاي كم وزن، طلاي سفيد است. اين نوع از طلا، تركيبي از آلياژ‌هاي سفيد رنگ با طلاي زرد است. براي تشخيص طلاي سفيد سبك، بايد به سطح آن توجه كرد. فلز نقره گاهي به‌عنوان طلاي سفيد فروخته مي‌شود.

بيشتر بخوانيد 

بهترين زمان خريد طلا
گوشواره طلا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۸:۳۸ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

لوازم يدكي هيونداي i30

لوازم يدكي هيوندا i30 مانند لوازم يدكي هر خودرو ديگري يكي از نياز‌هاي اساسي اين خودرو است. محبوبيت اين خودرو باعث شده تا افراد زيادي تمايل به خريد آن داشته باشند.

بهتر است قبل از اقدام به خريد هر چيز ابتدا مزايا و معايب آن بررسي شود. پيش از خريد هر خودرويي ايتدا بايد آن را از هر جنبه‌اي بررسي كرد براي مثال ويژگي‌ها، مشخصات، ميزان سهولت در خريد لوازم يدكي هيونداي i30 و …همچنين مزايا و معايب آن اتومبيل و قيمت لوازم يدكي آن را بررسي كرد.

در اين مقاله سعي شده در رابطه با صفرتا صد خريد خودروهاي هيونداي و لوازم يدكي اين خودروها به خصوص خودرو هيونداي i30 توضيح داده شود.

خريد لوازم يدكي هيونداي i30

به جز مشخصات موتوري و ظاهري خودرو i30 مشخصات و لوازم يدكي هيونداي i30 نيز يكي از نيازهاي اين خودرو است. همه خودروها از هر برندي نياز به تعويض قطعه دارند. حتي بهترين خودروهاي جهان براي كفيت و كارايي بهتر نياز به تعويض قطعات دارند. براي تعويض لوازم يدكي هيونداي I30 نيز بايد از قطعات اصلي و جنيون استفاده كرد.

مي‌توان از قطعات تقلبي استفاده كرد؛ اما استفاده از قطعات تقلبي مساوي است با كاهش عمر مفيد خودرو، بنابراين استفاده از لوازم يدكي نامرغوب و غير اصل سبب بروز مشكلات متعددي در خودرو شما مي‌شود. اين امر تأثيرات بدي روي خودرو شما مي‌گذارد و شتاب و سوخت ماشين و ساير قسمت‌هاي آن را تحت تأثير قرار مي‌دهد.

اگر افراد براي توجيه خريد لوازم يد

كي تقلبي دليل‌هاي غيرمنطقي مي‌آورند. درست است خريد لوازم يدكي جنيون و اصل كمي در ايران دشوار است اما امري محال و ناممكن نيست.

بيشتر بخوانيد :

هيونداي سانتافه
هيونداي النترال

وازم يدكي هيونداي i30 را از كجا تهيه كنيم؟

تنها راه مطمئن و بدون دردسر براي خريد لوازم يدكي هيونداي i30، خريد اين قطعات از نمايندگي مجاز آن است. اين نمايندگي‌ها بدون هيچ واسطه‌اي خودشان با توليد كننده اصلي ارتباط برقرار مي‌كنند و لوازم يدكي را وارد مي‌نمايند همين امر باعث پايين آمدن قيمت انواع لوازم يدكي هيونداي و كيا است.

از همين رو بهتر است پيش از خريد از هر فروشگاهي ابتدا در رابطه با آن فروشگاه و نحوه خريد لوازم يدكي تحقيق نماييد و سپس اقدام خريد از آن فروشگتاه را كنيد. زيرا بي واسطه بودن خريد باعث پايين آمدن قيمت‌ها مي‌شود و در نتيجه شما هزينه‌ كمتري براي خريد قطعه پرداخت خواهيد كرد.

قيمت لوازم يدكي هيونداي i30

مبلغ مشخصي براي خريد لوازم يدكي هيونداي i30 در بازار وجود ندارد و نمي‌توان قيمتي روي آن‌ها گذاشت. نوسانات بازار همواره باعث تغيير قيمت لوازم يدكي خودروها مي‌شود. فراواني لوازم يدكي تقلبي در بازار باعث از بين رفتن اعتماد بين خريدار و فروشنده شده است.

اما نمايندگي‌هاي مجاز اين خودرو نظير جنيون پارت، اين اطمينان را به مشتري مي‌دهند كه قطعات تهيه شده اصل و مرغوب هستند. علاوه بر اصل و با كيفيت بودن، اين قطعات از نظر قيمت نيز بسيار مقرون به‌صرفه هستند. علت اين امر مهم خريد و فروش بي واسطه است.

منبع : فروشگاه مجازي لوازم يدكي خودرو


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۶:۲۳ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

آشنايي با بهبود دهنده هاي آرد

مقدمه

واژه بهبود دهنده به گروه بزرگي از مواد اطلاق مي گردد كه به منظور بهبود برخي خواص خميري كيفيت نهايي نان به آرد گندم و يا خمير آن افزوده مي شود. در صنايع آرد و نان ، استفاده از اين واژه كاملا معمول بوده و غالباً شامل چندين جزء به همراه يك حامل است، كه به توزيع و پخش اجزاء كمك كرده، باعث سهولت استفاده از تمامي اجزاء موجود در تركيب بهبود دهنده نان مي شود. بهبود دهنده ها باعث افزايش كيفيت نان و قابليت ماندگاري آن مي شوند. از مزاياي بهبود دهنده ها درخمير اين است كه به گسترش خمير سرعت ميبخشد و زمان ورآمدن خمير را كاهش مي دهد و آن را نسبت به شرايط مختلف آب و هوايي و دمايي مقاوم مي سازد و از وارفتن خمير در مرحله تخمير نهايي و پخت نان جلوگيري مي كند بهبود دهنده ها با اثرات اختصاصي براي تهيه نان ها ارائه مي شوند و باعث رفع عيوب نان ميگردند كاربرد همه بهبود دهنده ها مشابه هم نبوده و بعضي از آن ها كاملا عكس بعضي ديگر عمل مي كنند. بنابراين قبل از استفاده، شناخت عملكرد آنها ضروري است به طور مثال بعضي از بهبود دهنده ها موجب تقويت خمير مي شود و بعضي ديگر موجب كاهش استحكام خمير مي شوند .

مهمترين اثرات بهبود دهنده ها عبارتند از :

-          كمك به فرآيند تخمير، مانند فرآورده هاي آنزيمي همچون آرد تهيه شده از آرد مالت و يا آلفا آميلاز تهيه شده از منابع قارچي

-         كمك به توليد گاز، مانند غذاي مخمر از جمله كلرو آمونيوم

-         كمك به حفظ و نگهداري گاز، مانند تركيبات اكسيد كننده و از جمله اسيد آسكوربيك GMS ( كمك به نرمي نان مانند گليسرول مونو استئارات)

-         كمك به بهبود رنگ مغز نان، مانند آرد سويا

در اينجا به معرفي تعدادي از اين بهبود دهند ها پرداخته مي شود.

بيشتر بخوانبد:

پودر كاكائو
آسپارتام
آسكوربيك اسيد يا ويتامينC

در مقادير فراوان در بسياري از ميوه ها و سبزيها يافت مي شود  از جمله آسكوربيك اسيد يا ويتامين C ويتامينهاي ضروري در جيره روزانه انسان است . استفاده از آن در تهيه نان سالهاست كه شناخته شده و در اين زمينه از سال ۱۹۳۶ به عنوان يك اختراع در انگستان به ثبت رسيده است. آسكوربيك اسيد تركيبي اكسيد كننده بوده و در برخي موارد مثلا در اتحاديه اروپا تنها تركيبي است كه مصرفش در تهيه نان مجاز شناخته شده است.

-α آميلازها:

-αآميلازها گروهي از آنزيم ها هستند كه باعث شكسته شدن گرانول هاي نشاسته متورم پس از جذب آب حاوي آميلوز و آميلوپكتين مي شوند و آنها را به مولكولهاي كوچكتر داراي زنجيره كوتاه و بدون انشعاب به نام دكسترين تبديل مي نمايد.

سيستئين هيدروكلرايد

سيستئين يك اسيد آمينه طبيعي است كه به واسطه دارا بودن گروه هاي (-S-H) قادر است پيوندهاي سولفيدريل موجود بر روي ساختار گلوتن را احيا نمايد. از اين اسيد آمينه غالبا براي افزايش حاليت(S-S-) دي سولفيدي آن، به شكل نمك هيدرو كلرايد استفاده مي شود

آنچه با اطمينان خاطر مي توان گفت آن است كه سيستئين هيدرو كلرايد خواص رئولوژيكي خمير را تعديل نموده و فرايند تهيه آن را بهبود مي بخشد. افزودن اين تركيب به محصولاتي مانند خمير پيتزا كه فرآيند تخمير را پشت سر گذارده و بايد پهن شود يا به صورت لايه لايه در آيد، باعث كاهش جمع شدن خمير و محصول نهايي مي شود.

منبع : فروشگاه موادشيمايي جهان شيمي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۵:۴۴ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

طلافروشي ها براي جلب اعتماد مشتريان خود چه كار كنند؟( بخش اول )

آيا در مورد نكاتي كه طلافروشان براي افزايش اعتماد در گالري طلا و جواهر  بايد بدانند اطلاعات كافي در اختيار داريد؟ شغل طلا و جواهر فروشي در واقع يكي از بازارهاي منحصر به‌فرد در كسب و كار و مشاغل آزاد است، كه هدف اصلي آن تأمين يك نياز اصلي يا فراهم آوردن آسايش در زندگي افراد نيست، بلكه فروش جواهرات بيش‌تر مبتني بر ترويج احساسات با استفاده از ارائه يك محصول خاص و لوكس به مردم است.

بنابراين در چنين بازاري، جلب رضايت و اعتماد مشتري، مهم‌ترين گام در جهت موفقيت براي صاحبان اين حرفه لوكس است. امروزه با توجه به گسترش صنعت طلا و جواهرسازي و فعاليت بسياري از كاسبان در اين حرفه و همچنين وجود سودجويان و كلاهبرداران بيش‌تر در اين حوزه با توجه به خاص بودن اين حرفه، باعث شده است كه بسياري از خريداران و مشتريان نتوانند براي خريد طلا  به‌راحتي به يك گالري يا مغازه اعتماد كنند.

نكاتي كه طلافروشان براي افزايش اعتماد در گالري طلافروشي بايد بدانند

براي افزايش اعتماد در گالري طلافروشي مخاطب هدف براي خود ايجاد كنيد

همان‌طور كه قبلاً گفته شد، مشاغل خاص مانند گالري‌هاي طلا و جواهرات با توجه به محصولي كه ارائه مي‌دهند، مشتريان مختلف و مخصوص به‌خود را دارند، كه با شناختن آن‌ها و سلايقشان مي‌توان در جهت كسب اعتماد و رضايت آن‌ها قدم برداشت. بنابراين در اين مرحله از افزايش اعتماد در گالري طلافروشي، بايد مخاطبان هدف خود و همچنين اهداف بازاريابي و آن‌چه كه مشتريان بالقوه شما را خاص مي‌كند، شناسايي نمود.

مشتريان خود را درگير كنيد

داشتن مشتري طولاني مدت چيزي بسيار فراتر از داشتن يك مشتري گذرا است. مشتريان دائمي پس از اعتماد به شما، خود را با روح تجارت شما مرتبط مي‌كنند و همين امر باعث مي‌شود مدام به سمت شما بازگردند. صاحبان اين مشاغل، حتماً بايد سعي كنند

ارتباط خود را با آن‌ها تشديد نمايند

به‌طور مكرر براي آن‌ها ايميل ارسال كنيد

آن‌ها را در پست‌هاي خود در شبكه‌هاي مجازي و اجتماعي درگير كنند

تصاوير مجموعه طلا و جواهرات جديد خود را از طريق وب سايت، رسانه‌هاي اجتماعي، واتساپ و…، براي آن‌ها ارسال كنيد.

سعي كنيد برند شما را تجربه كنند

براي تبديل مشتريان بالقوه به مشتري‌هاي بلند مدت، بايد به مشترياني كه براي خريد به يك مراجعه مي‌كند، اجازه داد تا طلا يا جواهرات مورد نظر خود را تجربه كند. اين كار به مشتريان احساس شفافيت و اعتماد در مورد محصول مورد نظر را مي‌دهد، كه عامل بسيار بزرگي در ايجاد و افزايش اعتماد در گالري طلافروشي خواهد بود.

رابطه بين محصولات و مشتريان خود را حس كنيد

خريد طلا و جواهرات در بيش‌تر اوقات براي بروز احساسات و عواطف آدمي است. بنابراين، درك هدف مشتري در اين حرفه بسيار مهم است، پس بايد به دقت به و خيلي دقيق به صحبت‌ها و خواسته‌هاي آن‌ها گوش داده و توجه نمود.

در واقع با اين كار فروشنده مي‌تواند احساس راحتي خيال و اعتماد را به مشتري خود دهد و نشان دهد كه نظر آن‌ها حائز اهميت است. البته بايد به‌ياد داشت كه بين قانع كردن و اجبار به خريد توسط فروشنده، مرز بسيار نازكي وجود دارد كه بايد به آن توجه شود. اين كار قطعاً موجب جلب اعتماد آن‌ها شده و باعث مي‌شود كه مشتريان به غير از مغازه شما به جايي ديگر نروند.

بيشتر بخوانيد :


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۷:۱۵ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

راز محبوبيت سوناتا هيبريد نسبت به همكلاسهاي ديگر

شركت هيونداي در مدل ۲۰۱۸ از سدان پرطرفدار سوناتا، با تجهيزات بيشتر، قيمت كمتري ارائه مي‌دهند.  در اين مطلب از استار پارتس نمايدنگي فروش قطعات كيا و هيونداي  به بررسي هيونداي سوناتا ۲۰۱۸ نسخه‌ي ليميتد با پيشرانه‌ي ۲ ليتري توربوشارژ مي‌پردازيم

بدون شك سوناتاي جديد در كلاس سدان‌هاي متوسط بهترين گزينه‌ي موجود نيست؛ ولي اين خودروي پرطرفدار، به دليل داشتن تجهيزات رفاهي و ايمني فراوان در كنار قيمت مناسب (به‌خصوص در نسخه‌هاي ليميتد و اسپرت) سدان وسوسه‌كننده‌اي است. با در نظر گرفتن ارتقاي فني و سواري بهتر مدل ۲۰۱۸ به همراه نسخه‌هاي متنوع با قيمت‌هاي مختلف، سوناتا هنوز هم بازار در اين كلاس، حضور پررنگي خواهد داشت

پيشرانه و عملكرد فني؛ بهتر ولي پايين‌تر از رقبا

با اينكه مدل ۲۰۱۸ سوناتا تغييرات زيادي داشته است، اما هنوز هم پيشرانه‌ي استاندارد ۲.۴ ليتري با قدرت ۱۸۵ اسب بخار، جوابگوي نيازهاي بسياري از مشتريان خواهد بود. پيشرانه‌ي چهار سيلندر توربوشارژ ۲ ليتري با قدرت ۲۴۵ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نيوتن‌متر ديگر گزينه‌ي موجود است كه به لطف جعبه‌دنده‌ي هشت سرعته خودكار جديد، عملكردي مانند پيشرانه‌ي V6 ولي بدون حجم بالاي آن، در اختيار قرار مي‌دهد.

مدل جديد ۲ ليتري در مقايسه با مدل ۲۰۱۵ سوناتا اسپرت، عملكرد فني قابل توجهي به نمايش مي‌گذارد؛ در تست شتاب، در زمان ۷.۱ ثانيه به سرعت ۱۰۰ كيلومتر بر ساعت مي‌رسد كه حدود يك ثانيه از مدل ۲۰۱۵ با زمان ۸ ثانيه در تست صفر تا ۱۰۰، سريع‌تر است. با اين‌حال سوناتاي جديد در برابر رقباي اصلي خود در تست سرعت صفر تا ۱۰۰، هيچ حرفي براي گفتن ندارد. به عنوان مثال هوندا آكورد مدل ۲ ليتري ۲۰۱۸ نسخه‌ي تورينگ همانند مدل ۲۰۱۷ سدان شورولت ماليبو نسخه‌ي پريمير، در زمان ۵.۷ ثانيه به سرعت ۱۰۰ كيلومتر بر ساعت مي‌رسد

وناتا در تست درگ ۴۰۰ متر نيز با زمان ۱۵.۳ ثانيه و حداكثر سرعت ۱۵۱ كيلومتر بر ساعت پايين‌تر از رقبا قرار مي‌گيرد. آكورد و ماليبو در زمان ۱۴.۳ ثانيه و با حداكثر سرعت‌هاي به ترتيب، ۱۵۹.۸ و ۱۵۹.۹ كيلومتر بر ساعت مسير مستقيم ۴۰۰ متري را طي كردند.

بيشتر بخوانيد :

هيونداي توسان
هيونداي النترا
جهيزات رفاهي و ايمني؛ بهتر و بيشتر با قيمت كمتر

همانطور كه ذكر شد، سوناتاي ۲ ليتري در مقايسه با رقباي قدرتمند خود، سرعت و شتاب كمتري در اختيار راننده قرار مي‌دهد؛ اما سوناتا در بخش قيمت كاملا مصمم در ميدان رقابت باقي مي‌ماند. گران‌ترين نسخه‌ي سوناتا، مدل ۲ ليتري ليميتد بوده كه با تجهيزات استاندارد بسياري همراه شده است و خبري از انواع پكيج آپشن گران‌قيمت نيست. تجهيزات ايمني استاندارد اين مدل شامل سنسورهاي پارك عقب، سيستم ترمز اضطراري خودكار با قابليت شناسايي عابر پياده، سيستم هشداردهنده‌ي نقطه‌ي كور راننده، سيستم هشداردهنده‌ي ترافيك در عقب، سيستم كمكي تعويض لاين و هشداردهنده‌ي انحراف از لاين و سيستم كمكي ترمزگيري است

مصرف سوخت؛ بهتر و شايد بهترين

جعبه‌دنده‌ي هشت سرعته‌ي خودكار جديد عملكرد روان و هماهنگي دارد كه با قرار گرفتن در كنار سيستم فرمان بهينه‌سازي شده، سوناتا كاملاً گوش به فرمان شده است. تيم مهندسي هيونداي براي خريداراني كه به دنبال حداقل مصرف سوخت هستند، مدل سوناتا اكو را در نظر گرفته‌اند.

اين مدل كه حداكثر ۱۷۸ اسب بخار قدرت توليد مي‌كند به‌طور ميانگين در شهر ۸.۴ در بزرگراه ۶.۳ و به‌صورت تركيبي ۷.۶ ليتر سوخت در هر ۱۰۰ كيلومتر مصرف دارد. بر اساس آمار رسمي ارائه شده توسط آژانس حفاظت از محيط زيست ايالا متحده، مدل ۲ ليتري سوناتا ۲۰۱۸ در شهر ۱۰.۲ در بزرگراه ۷.۳ و به‌صورت تركيبي ۹ ليتر سوخت در هر ۱۰۰ كيلومتر مصرف مي‌كند.

منبع : استارپارت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۹:۳۸ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

نقش بهبوددهنده نان چيست و بهبود دهنده هاي آرد چيست؟

فروشگاه مواد شيمياييبهبود دهنده ها باعث بالا بردن كيفيت نان و قابليت ماندگاري بالاي آن ميشوند. از مزاياي بهبود دهنده ها اين است كه به گسترش خمير سرعت بخشيده و زمان ورآمدن خمير را كاهش ميدهند، آن رانسبت به شرايط مختلف آب و هوايي و دمايي مقاوم مي سازند، و از خوابيدن خمير در مرحله تخمير نهايي و پخت نان جلوگيري مي كند.

درگذشته از روغن به عنوان بهبود دهنده نان استفاده مي گرديد و بعد از آن از مواد شيميايي به عنوان بالا برنده كيفيت استفاده شد، ولي در حال حاضر آنزيم هاي خالص جايگزين مواد شيميايي شده اند كه فاقد هر گونه ماده شيميايي هستند. اين بهبود دهنده با اثرات اختصاصي براي تهيه نان ها مصرف مي شوند و باعث رفع عيوب نان مي گردند.

مكانيسم عمل بهبود دهنده ها متفاوت بوده و بعضي از آن ها داراي اثراتي كاملا متفاوت با ساير بهبود دهنده ها هستند. بنابراين قبل از استفاده، شناخت عملكرد آن ها ضروري است. به طور مثال بعضي از بهبود دهنده ها موجب تقويت خمير و بعضي ديگر موجب كاهش استحكام خمير مي شوند. تقريبا هر نوع ماده اي كه به آرد يا خمير اضافه شود تا حدودي اثر بهبود دهندگي خواهد داشت. براي مثال، اضافه كردن مخمر، پوكي، سبكي و خوش خوراكي نان را بهتر خواهد كرد، يا نمك علاوه بر آنكه بر نحوه كار با آرد و خمير اثر مي گذارد، در عين حال عطر و طعم نان را نيز تغيير خواهد داد.

بيشتر بخوانيد :

پودر كاكائو
سوربيتول
اكنون بهبود دهنده هاي نان به آن دسته از مواد اطلاق مي شود كه به طور مشخص در مقاديري كمتر از مخمر يا نمك مورد استفاده قرار گرفته و هدف از افزودن آنها بهبود توليد و يا تجمع گاز در خمير، حفظ نرمي و لطافت بافت و مغز نان و دستيابي به رنگ روشن تر در اين قسمت است. تعدادي از موادي كه به طور معمول جهت بهبود كيفيت نان مورد استفاده قرار مي گيرند در ادامه خواهند آمد .تقسيم بندي صورت گرفته كاملا جنبه قراردادي داشته، زيرا اكثرا اين مواد داراي واكنشهاي پيچيده بوده و آنها را در بيش از يك دسته خاص مي توان طبقه بندي نمود. براي مثال افزودن فراورده هاي آنزيمي نه تنها خواص رئولوژيكي خمير را تغيير داده و فرايند خمير را آسانتر مي نمايند، بلكه باعث بهتر شدن افزايش حجم خمير در درون فر كه خود نشانه اي از نگهداري بهتر گاز در خمير است، نيز ميشوند.

مهم ترين اثرات بهبود دهنده ها عبارتند از:

كمك به فرايند خمير مانند فراورده هاي آنزيمي همچون آرد تهيه شده از مالت و يا آميلاز تهيه شده از منابع قارچي.

كمك به توليد گاز، مانند غذاي مخمر از جمله كلرور آمونيوم.

كمك به حفظ و نگهداري گاز، مانند تركيبات اكسيد كننده و از جمله اسيد آسكوربيك.

كمك به نرمي نان مانند مونو استئارات(GMS)

كمك به بهبود رنگ مغز نان، مانند آرد سويا

منبع : فروشگاه مواد شيميايي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۹:۴۶ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

در مورد نگهداري از ساعت طلا چه مي دانيد؟

چگونه از ساعت طلا نگهداري كنيم؟

ساعت طلا يكي از جواهرات و اكسسوري‌هاي محبوب از زمان پيشرفت بشر تا به الان بوده است. اما در قديم تعداد كساني كه مي‌توانستند از ساعت از جنس طلا برخوردار باشند، بسيار كم بود. به‌طوري‌كه فقط خانواده‌هاي اشرافي و ثروت‌مند قادر به تهيه آن بودند. با گذشت زمان، روز به روز علاقه براي داشتن اين ساعت‌ها بيشتر شد تا حدودي كه كمپاني‌هاي سازنده ساعت شروع به ساخت آنها كردند. در ادامه اين مقاله با فروشگاه انلاين طلا و جواهر كيش طلا همراه باشيد تا با نگهداري ساعت طلا بيشتر آشنا شويد.

دسته‌بندي ساعت‌هاي طلا

ساعت‌هاي طلا را مي‌توان در سه دسته تقسيم‌بندي كرد. ساعت طلاي جامد، ساعت با روكش طلا و ساعت رزگلد. اين سه دسته اصلي‌ترين و به‌عبارتي تنها ساعت‌هاي طلاي موجود در بازار هستند كه ساعت‌سازي‌ها توليد مي‌كنند. احتمالا بيشترين خطا مربوط به وقتي مي‌شود كه نتوانيد تشخيص دهيد كدام طلاي جامد است و كدام روكش طلا.

ساعت با روكش طلا، يكي از اصلي‌ترين و محبوب‌ترين ساعت‌هاي طلاي مورد استفاده است. اما اين ساعت‌ها از طلا اصل نيستند. در اصل اين ساعت‌ها در پايه خود يكي از فلزهاي مس يا نقره دارند يا حتي ممكن است آلياژي از فلزهاي مقرون به‌صرفه‌تر از طلا داشته باشند. اما روي اين پايه ها يك لايه طلاي واقعي وجود دارد. بسته به سليقه، ممكن است لايه نازك باشد يا قطور.

ساعت طلاي جامد، همان ساعت طلاي اصلي محسوب مي‌شود. حالا در كمپاني‌هاي مختلف، با توجه به خواست مردم و تقاضا آنها، اين ساعت‌ها را در عيارهاي مختلف مي‌سازند. الان بيشترين درخواست براي ساعت طلا با عيار ۱۸ است. پس بيشتر ساعت‌هاي طلايي كه مي‌بينيد از طلاي ۱۸ عيار هستند.

ساعت طلاي رزگلد دسته بندي آخر است. تقريبا مي‌توان گفت از نظر ساختاري، ساختاري شبيه به ساعت با روكش طلا دارند. آبكاري آن ساعت‌ها را با طلاي رزگلد مي‌كنند. طلاي رزگلد هم يك طلايي است كه رنگي بين صورتي و مسي دارد‌.

بيشتر بخوانيد : بهترين زمان خريد طلا

تميز كردن ساعت طلا

ساعت‌هاي طلا خواستار مقدار زيادي توجه و مراقبت هستند. شما هم قطعا دوست نداريد ساعتي كه پول زيادي براي آن داده‌ايد بخاطر كم‌توجهي شما آسيب ببيند. پس ما در ادامه قرار است نكاتي به شما ارائه كنيم كه به كمك شما مي‌آيند تا از ساعت برند خود مراقبت كنيد. اولين نكته در مورد تميز كردن ساعت است.

چند نكته براي نگهداري از ساعت طلا

بعد از تميز‌كردن ساعت، بايد به اين نكات توجه كنيد. اول آنكه ساعت از جنس طلا را نبايد خيس كنيد. بهترين راه براي نگهداري ساعت برند اين است كه از رطوبت آن را دور نگه داريد تا به آن آسيب نرسد و عملكردش مختل نشود. اين يعني از كار هاي زير خودداري كنيد.

با ساعت به حمام نرويد و از دوش گرفتن با ساعت خودداري كنيد.

با ساعت طلاي خود مشغول به ظرف شستن نشويد.

از رفتن به استخر با ساعت‌هاي طلا به‌شدت اجتناب كنيد.

ورزش كردن با ساعت طلا ممنوع.

باغباني و قدم زير باران با ساعت به آن آسيب مي‌زند.

منبع : https://www.kishtala.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۱:۲۷ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

خريد و سفارش بك لينك

خريد بك لينك

خريد بك لينك را مي توان جزء موثر ترين اقداماتي معرفي كرد كه صاحبان انواع و اقسام وب سايت هاي اينترنتي در راستاي جذب بازديد بيشتر از وجود آن بهره مند مي شوند. به طور حتم كسب بك لينك و استراتژي درست براي لينك سازي داخلي مي تواند جايگاه وب سايت شما را در نتايج گوگل بهبود دهد، ولي قبل از شروع به كار بايد با تكنيك هاي مناسب و استانداردهاي گوگل به خوبي آشنا شويد، زيرا اشتباه در اين كار مي تواند نتايج كاملا معكوسي به همراه داشته و موجب جريمه سايت شما توسط گوگل شود. بنابراين صرفاً كسب بك لينك در راستاي ارتقاي يك صفحه ي اينترنتي موثر نيست و لازم است در زمينه ي آن به طور كاملاً اصولي و درست گام برداريد.بكوريتي

https://backority.ir/images/303332.png

براي طراحي و ايجاد بك لينك راه و روش هاي فراواني وجود دارد كه اقدام از طريق همه ي آن ها نيازمند داشتن تخصص هاي مرتبط در اين زمينه مي باشد، تا در نهايت بك لينكي استاندارد و مطابق با اصول گوگل طراحي شود. به عبارتي اگر مي خواهيد به هيچ وجه از طرف گوگل جريمه نشويد، بايد در ساخت بك لينك براي وب سايت خود دقت و توجه بالايي داشته باشيد.

با توجه به حساسيت بالاي ايجاد بك لينك و توجهي كه گوگل به آن دارد، خريد بك لينك بهترين گزينه براي كسب آن محسوب مي شود. لذا كساني در حال فروش بك لينك هستند كه در اين زمينه از اطلاعات و تجارب تخصصي بالايي برخوردارند، از اين رو اصولي ترين بك لينك هاي تضمين شده را ارائه مي دهند.

تاثيرات مثبت خريد بك لينك اصولي

https://backority.ir/images/831971.png

مطمئناً رونق خريد و فروش بك لينك ها اصلي ترين عامل نشان دهنده در راستاي تاثيرات مثبت آن هاست كه در حال حاضر مالكان انواع و اقسام وب سايت ها از وجود اين امكانات پر مزيت بهره مند مي شوند. در ادامه به چند مورد از تاثيرات مثبت و مزيت هاي منحصر به فرد خريد بك لينك اشاره كرده ايم كه دانستن آن ها خالي از لطف نيست:

  • افزايش كيفيت سئو: هر چه از بك لينك هايي اصولي تر و باكيفيت تري استفاده كنيد، مي توانيد در نتيجه رتبه ي بالا تري براي كلمات ارگانيگ محتواي سايت خود از طرف گوگل دريافت كنيد.
  • ايندكس سريع تر صفحات: بك لينك ها به روت هاي موتور هاي جستجو كمك مي كنند كه صفحات يك سايت را سريع تر ايندكس كنند. اين نكته براي سايت هاي نو پا و تازه تاسيس بسيار حائز اهميت است.
  • گرفتن بازديد سايت از سايت لينك دهنده: وقتي كه شما در يك سايت خوب و مر بازديد لينك داشته باشيد، قطعا كاربراني با كليك بر روي لينك وارد سايت شما خواهند شد و اين نكته روي بانس ريت سايت شما تاثير مثبتي خواهد گذاشت.
  • و موارد بسيار زياد ديگري از اين قبيل مورد هاي مذكور.

خريد بك لينك باكيفيت

حالا كه از تاثيرات غير قابل چشم پوشي و مثبت بك لينك ها آشنا شديد، به طور حتم براي خريد بك لينك مناسب وب سايت خود مشتاق شده و قصد كسب آن را داريد. همان طور كه قبلاً هم گفتيم خريد بك لينك و بهره مندي از وب سايت هاي فروش بك لينك بهترين اقدام در راستاي تهيه ي آن است، لذا با پرداخت هزينه هايي معقول مي توانيد بدون هيچ استرسي از بابت دريافت جريمه از طرف گوگل از باكيفيت ترين و اصولي ترين بك لينك ها استفاده كنيد.

حالا كه مي خواهيد به خريد بك لينك بپردازيد، بهتر است چند نكته ي مهم در اين رابطه بگوييم كه توجه به آن ها منجر به خريد بك لينكي باكيفيت خواهد شد:

  • تعداد لينك خروجي در صفحه
  • عمر سايت و دامنه
  • اعتبار سايت و دامنه

در حال حاضر با توجه به گسترش وب سايت هاي اينترنتي در زمينه هاي مختلف و رواج بالاي استفاده از اينترنت، فروش بك لينك ها توسط شركت ها و وب سايت هاي عديده اي انجام مي شود كه تقاضا كنندگان اگر كمي به جست و جو بپردازند مي توانند با تعداد زيادي از ارائه دهندگان بك لينك هاي اينترنتي آشنا شوند. مهم ترين مسئله اي كه مي بايست در خريد بك لينك فراموش نكنيد، خريد از وب سايت معتبر و شناخته شده اي است كه توانسته در اين زمينه به خوبي عمل كند و با كيفيت ترين بك لينك ها را ارائه دهد.

براي سفارش و خريد بك لينك به لينك زير مراجعه كنيد 

https://my.chicrank.com/cart.php?gid=8


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۲:۲۸ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

هيونداي ويژن و كيا اپتيما ۲۰۲۱

اين مقاله از استارپارتس نمايندگي فروش قطعات كيا و هيونداي را بخوانيد تا با مشخصات دو تا  خودرئ هيونداي ويژن T و كيا اپتيما 2021 اشنا شويد.

اعلام مشخصات كيا اپتيما ۲۰۲۱ به صورت رسمي

مشخصات كيا اپتيما ۲۰۲۱ كه در كره جنوبي با نام K5 شناخته شده است ، منتشر شد. اين خودروي كره اي با موتورهاي متنوع در نيمه اول سال آينده ميلادي وارد بازار خواهد شد. شركت كيا تصاويري از طراحي ظاهري نسل جديد كيا اپتيما منتشر كرده بود،ولي اطلاعاتي در رابطه با موتورهاي مورد استفاده در آن در اختيار رسانه ها قرار نگرفته بود. كيا اپتيما ۲۰۲۱، كه شايعاتي به حذف نام اپتيما و عرضه آن با نام K5 در بازار جهاني داشت، با موتورهاي متنوعي در كشورهاي مختلف به فروش مي رسد. اين خودرو با موتور ۴ سيلندر ۱.۶ ليتري توربوشارژ به فروش خواهد رسيد، كه قادر به توليد ۱۷۸ اسب بخار قدرت است. موتور دوم، ۴ سيلندر خطي با حجم ۲.۵ ليتر تنفس طبيعي بوده كه قدرتي برابر با ۱۹۱ اسب بخار در اختيار راننده قرار مي دهد.

قدرتمندترين مدل كيا اپتيما ۲۰۲۱ ، اپتيما GT به يك موتور ۲.۵ ليتري توربو شارژ مجهز خواهد شد كه قدرتي برابر با ۲۸۶ اسب بخار توليد مي كند. انتظار مي رود اين موتور در سوناتا N-Line نيز مورد استفاده قرار بگيرد. سرعت اين مدل در مدت زمان ۶.۶ ثانيه از صفر به ۱۰۰ كيلومتر بر ساعت مي رسد.

بيشتر بخوانيد :

كيا ريو
هيونداي النترا
پرده‌برداري از خودروي مفهومي هيونداي ويژن T

هيونداي با شاسي‌بلند مفهومي ويژن T براي اولين بار در نمايشگاه خودروي لس‌آنجلس معرفي شده است.اين كانسپت يك كراس اوور جمع‌وجور با قواي محركه پلاگين هيبريدي مي باشد، كه از زبان طراحي جهاني كره‌اي‌ها سود برده و مهمتر اينكه تمركز خاصي روي سبك زندگي دوستدار محيط‌ زيست دارد.

هيونداي از اشاره به جزئيات مربوط به كابين يا قواي محركه اين كانسپت خودداري كرده اما طراحي ظاهري آن اطلاعات زيادي را مخابره مي‌كند. با توجه به نماي جلو و برخي زوايا و خيزهاي بدنه مي‌توان شباهت هايي از هيونداي توسان 2021 را در اين كانسپت ديد. نسخه توليدي توسان نسبت به اين كانسپت ساده‌سازي شده است و برخي عناصر طراحي ويژن T در توسان تعديل خواهند شد.

اين كانسپت طول/عرض/ارتفاع به ترتيب 4610/1938/1704 ميلي‌متري داشته و فاصله بين محوري آن نيز 2804 ميلي‌متر اعلام شده است.

مدير طراحي جهاني هيونداي گفته است:

ما راه حل هاي خلاقانه اي را در بخش طراحي دنبال كرده و ارزش احساس را از طريق زبان طراحي محصولات خود تزريق مي كنيم.

بنا به گفته هيونداي، پروفايل جانبي كانسپت ويژن T حس ادامه‌دار سرعت و حركت روبه‌جلو را نشان مي‌دهد درحالي‌كه كاپوت طويل و اورهنگ ها و خط سقف كوتاه آن نشان دهنده‌ي ديناميكي آماده هستند.

از نظر بصري بايد به لامپ پنهان برگرفته از كانسپت له فيل روگ اشاره كنيم كه جلوه ديگري دارد. شاتر هواي پارامتريك هم يك ويژگي متفاوت است كه جزو آئروديناميك فعال اين كانسپت محسوب مي‌شود. وقتي خودرو توقف كرده باشد جلوپنجره بسته خواهد بود اما با حركت خودرو هريك از سلول‌هاي جلوپنجره حركت كرده و ديناميك بهتري را به ارمغان مي‌آورند.

منبع : فروشگاه اينترنتي لوازم يدكي خودرو استارپارتس


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۴:۲۶ توسط:netware موضوع: نظرات (0)